וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "יש פה סיפור עם כרם משעור, אבל אני לא מתעסק בזה"

3.8.2017 / 19:51

מאמן נבחרת ישראל סירב להתייחס לסוגיית שחקן מכבי תל אביב שלא ישתתף בקמפיין אליפות אירופה. לקראת רוסיה ופינלנד: "עליית רמה". מקל: "לוח הזמנים לא פשוט, יהיו שני משחקים קשים"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין, הרב גלויברמן. יוסי ציפקיס
הג'ינג'י מקבל עצה מהרב גלויברמן/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) אימון אחרון לפני היציאה למשחקי ההכנה בסנט פטרסבורג בסוף השבוע הקרוב. ישראל תפגוש ביום שבת, בשעה 15:00, את נבחרת פינלנד, שכמוה מארחת בית באליפות אירופה, וביום ראשון בשעה 12:30תעמוד מולה יריבת אימון קשה בדמותה של נבחרת רוסיה. באימון, שנערך בבית מכבי בראשון לציון, נכחו כל 14 שחקני הסגל, כולל ליאור אליהו ששב להתאמן עם הנבחרת אחרי שני משחקי ההכנה המוצלחים נגד רומניה. כל השחקנים ייצאו לנסיעה הקרובה, כשלא צפויים ניפויים מהסגל עד השבוע האחרון של האימונים.

עוד בנושא:
כרם משעור לא יהיה חלק מקמפיין הנבחרת

אחרי צמד המשחקים הנוכחי תחזור הנבחרת להתאמן בארץ לקראת ארבעה משחקי הכנה שייערכו כאן. ביום שבת הבא תפגוש ישראל את בריטניה למשחק שיהיה סגור לתקשורת ולקהל הרחב, יומיים לאחר מכן תפגוש את נבחרת בריטניה למשחק שני, בדרייב אין ובסוף השבוע שלאחר מכן תפגוש את סלובניה וטורקיה לשני משחקים שייערכו ביד אליהו.

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. יוסי ציפקיס
מחמם את הידית. גיא פניני/יוסי ציפקיס

מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין אמר: "חד משמעית זו קפיצת מדרגה לעומת רומניה. אנחנו חודש לפני האליפות ואחרי שנחזור מסנט פטרסבורג גמרנו לכאורה את השליש הראשון של ההכנה. גם אחרי שעתיים של טיסה מרומניה היה לאנשים קשה. אז על אחת כמה וכמה עכשיו. אבל זו המטרה, אמרתי את זה כשחזרנו מרומניה. המטרה היא להחזיר חדות של משחק. אנחנו עולים לרמה, עכשיו אנחנו עוברים לפגוש שחקני יורוליג. זה אינטנסיביות, הרגלי עבודה. אני מקווה שנעשה את המעבר החד.

"בוודאי שאני מסתכל על מוזגוב כיריב שדומה לגבוהים שנפגוש באליפות. בשנים האחרונות אנחנו משחקים הרבה מול הרוסים. מספר 9 של הרומנים שהוא פאוור פורוורד ברמה גבוהה הוא היה הדמיה לשחקנים של איטליה. בוודאי שאנחנו מדברים על הכול, אבל זה עניינים טקטיים. אנחנו עדיין מתעסקים רק בלהחזיר חדות משחק. אנחנו הולכים לשני משחקים קשים, גם בגלל לוחות הזמנים. לנו יותר חשוב לשחק מאשר לחפש את הנוחות. זה ב-15:00 ואז ב-12:30. אנחנו רוצים פשוט לשחק ולשחק ברמה הגבוהה ביותר".

על גלינארי: "אנחנו מתעסקים רק בנו, זה עוד רחוק מהאליפות אז ממש כך. יש עוד זמן לדבר על האיטלקים". על כרם משעור: "אתם יודעים שאני מדבר על מי שנמצא ולא על מי שלא נמצא. אני יכול לספר את כל הסיפור, אבל זה לא רלוונטי. אני קורא ושומע וזה כל כך רחוק מהמציאות, אבל בסדר. בקמפיין הראשון שלי יוגב אוחיון לא היה, בקמפיין השני לא היו פניני ויותם הלפרין, אני אזכיר לכם את זה. בקיץ הקודם שון דאוסון לא היה ואלכס צ'וברביץ'. אני מדבר רק על מי שנמצא, לא על מי שלא נמצא. אני מדבר ברמת העיקרון, אני לא מדבר על מי שלא נמצא. פה יש סיפור, אבל אני לא מתעסק בזה. מתעסק רק במי שנמצא. כדי לקצר את הסיפור, אני יכול להגיד לכם שכרם משעור שלח לי ביום חמישי, חמישה ימים לפני תחילת הקמפיין, שהוא מודה לי על הזימון אבל לא מתכוון להגיע בקיץ. העברתי את זה למנהלי הנבחרת, מנהלי האיגוד, אני לא מתעסק עם זה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל שון דאוסון. יוסי ציפקיס
מתאמן ומחייך. דאוסון/יוסי ציפקיס

רכז הנבחרת וגראן קנאריה גל מקל הוסיף: "שני משחקי הכנה ברמה גבוהה של אליפות אירופה, גם רוסיה עם סגל איכותי מאוד וגם פינלנד עם שחקנים טובים. גם שחקני יורוליג וגם לפי דעתי שחקן אחד ב-NBA. לוח הזמנים לא פשוט. היה לנו טורניר, חזרנו לכמה ימים, עשינו כמה ימי אימונים טובים ואנחנו רוצים להראות גרף השתפרות. אם התחלנו יחסית בסדר, אחרי שבוע של אימונים לשחק שני משחקים נגד נבחרת רומניה שהיא לא הנבחרת הכי חזקה שיש, אבל היו לנו דקות טובות שאנחנו רוצים לבנות עליהן. צריך להרים את הרמה כי זה סיפור אחר מול שתי יריבות חזקות מאוד.

"תמיד בהכנה אתה רוצה לתקן את מה שעשית פחות טוב במשחקים הקודמים ולהוסיף לאט לאט. נגד רומניה באנו עם שני התרגילים הכי פשוטים שיש, עבדנו עליהם בשבוע הראשון. זה האופי של ההכנה, מכניסים לאט לאט עוד ועוד דברים ולהתחיל לעשות דברים שונים. רומניה, כבודה במקומה מונח, אבל היא לא מהאריות של אירופה, ללא ספק רוסיה עם סגל איכותי מאוד וגם פינלנד עשתה דברים יפים באליפויות האחרונות".

מקל התייחס לפציעה של דנילו גלינארי, שייעדר מהיורובאסקט, ואמר: "אנחנו פחות מתעסקים כרגע באיטליה, ברור שזו אבידה גדולה מבחינתה. אנחנו צריכים להתרכז באיך להכין את עצמנו למטרה הזו שהיא בעוד חודש. ברור שהוא שחקן משמעותי, אבל אני רוצה להתרכז בזה שאנחנו נהיה בריאים בעוד חודש".

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. יוסי ציפקיס
נראה מהורהר משהו. מקל/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. יוסי ציפקיס
יושב מהצד וצופה. כספי/יוסי ציפקיס
שחקני נבחרת ישראל עומרי כספי, ליאור אליהו. יוסי ציפקיס
כספי ואליהו ממתיקים סוד ומשמחים ילדים/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
יותם הלפרין מנסה להדגים משהו לפניני/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
אוחיון ממתין לכדור/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל בר טימור. יוסי ציפקיס
בר טימור, ברקע: אדלשטיין משגיח/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל ריצ'רד האוול. יוסי ציפקיס
האוול והמגבת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully