וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אביו של טל בן חיים המריא לצ'כיה

20.6.2017 / 17:50

החלוץ מנהל מגעים מתקדמים עם ספרטה פראג, קרויף מעוניין להשאיר את החלוץ, אך לא בטוח שבקבוצה יציעו לו שדרוג גבוה יותר מ-20 אחוזים לחוזה הקיים. הכנה: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מול טרנצ'ין. צפו: תמונות מהאימון הראשון של אצילי

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת האפשרות שספרטה פראג תודיע במייל שהיא מממשת את סעיף השחרור של טל בן חיים החלוץ וקונה אותו ממכבי תל אביב תמורת 2.9 מיליון יורו. הצ'כים טענו היום (שלישי) כי מחר הם יודיעו למכבי תל אביב שהם קונים את השחקן, אולם כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נותרו עדיין מחלוקות בין בן חיים לבין ספרטה, בכל הנוגע לספיגת המיסוי של החוזה.

במכבי תל אביב עדיין לא החליטו כיצד להגיב לידיעה. המאמן ג'ורדי קרויף לוחץ לפתוח את החוזה של בן חיים ולשדרג אותו בצורה משמעותית, על מנת שהשחקן יוותר על המעבר לפראג. בשלב זה קיים פער גדול מאוד בין מה שבן חיים מרוויח במכבי תל אביב לבין ההצעה המקורית שהונחה בפניו מצד הצ'כים. יחד עם זאת, ישנם כאלה במכבי תל אביב שגורסים כי יש גבול למה שאפשר לתת לבן חיים והמקסימום שניתן לשדרג את חוזהו של בן חיים הוא ב-20 אחוזים בלבד.

קרויף כבר עבר מקרה דומה לפני שנה, עם ערן זהבי. אז, ידיו היו כבולות בשלב מסוים והוא איבד את הכוכב הגדול ביותר שלו לטובת גוואנגז'ו R&F הסינית. המאמן הטרי של הצהובים מעוניין מאוד להשאיר את בן חיים בקבוצה, אולם הוא איננו אחראי על הפן הכספי ורק הבעלים מיטש גולדהאר ייקבע עד כמה הוא מוכן לשדרג את החוזה.

כך או כך, במכבי תל אביב רוצים לראות תחילה שאכן מוגשת להם ההודעה הרשמית של ספרטה פראג. מחר יהיה יום מבחן, בו יתברר האם הסיטואציה שנוצרה תהפוך להצעה מצד הקבוצה הצ'כית.

עוד בנושא:

הכנה: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מול טרנצ'ין
הדרכים שהובילו את עומר אצילי בחזרה למכבי תל אביב
אופיר דוידזאדה הושאל מגנט למכבי תל אביב
מכבי תל אביב תשחק נגד טיראנה במוקדמות הליגה האירופית

עדכון ראשון: 11:40

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
סעיף השחרור יפוג ב-15 ביולי. בן חיים/ברני ארדוב

אופיר בן חיים, אביו של חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים, המריא השבוע לפראג כדי לבחון את ההצעה שהונחה בפני בנו מספרטה פראג ובין הצדדים מתנהלים מגעים מתקדמים. לוואלה! ספורט, שחשפה את הנסיעה של אופיר בן חיים לצ'כיה, נודע כי בין השחקן לבין הקבוצה הצ'כית אין מחלוקות על גובה השכר המוצע לו, אבל יש בעיה הקשורה למיסוי.

על פי גורמים במכבי תל אביב, ההצעה שהוגשה לבן חיים היא לחוזה באורך של ארבע שנים בשכר הגבוה מזה שיש לו בקרית שלום. שחקן הכנף שהיה מחוזר על ידי קלאב ברוז' בחלון ההעברות האחרון, מחזיק בחוזהו בסעיף שחרור בגובה של 2.9 מיליון יורו. אם הוא יעזוב, מכבי תל אביב תחזור לאופציית אלירן עטר.

הסעיף תחום בזמן עד ה-15 ביולי כך שאם בן חיים רוצה עדיין לממש את חלומו ולצאת לקבוצה אירופית, הוא חייב לפעול בטווח הקרוב. במכבי תל אביב מודעים לעניין ורוצים לסגור עם השחקן חוזה חדש כדי שהוא לא ייצא לקבוצה אחרת. לבן חיים יש חוזה לעונה נוספת ומכבי מוכנה לשדרג לו אותו רק לעונה אחת בעוד שהוא רוצה חוזה חדש לשלוש שנים בשכר משודרג.

הסתירה בין הרצון של השחקן לדרישה של מכבי, הגבירה את הכמיהה של בן חיים לבדוק לעומק גישושים והצעות שהופנו לו אך הוא אמר יותר מפעם אחת שהוא גם לא פוסל בכלל הישארות במכבי תל אביב בחוזה חדש.

אם ספרטה אכן תשלם על השחקן 2.9 מיליון יורו, היא תשבור את שיא המועדון שקבעה שנה שעברה, עם רכישתו של וצלאב קאדלץ ב-2.7 מיליון יורו.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: הבלם טל בן חיים האריך את החוזה בעונה נוספת

לכתבה המלאה

צפו: תמונות מהאימון הראשון של אצילי (צילום: אתר מכבי תל אביב)

עומר אצילי, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עומר אצילי, מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
עומר אצילי, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עומר אצילי, מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
עומר אצילי, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עומר אצילי, מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully