וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבלם טל בן חיים האריך את החוזה בעונה נוספת

17.6.2017 / 21:42

הבלם בן ה-35, שהיה מחוזר על ידי מספר קבוצות לאחר שסיים חוזה בתום העונה החולפת, נשאר צהוב וחתם על חוזה חדש במועדון: "המטרה שלי היא אחת - להחזיר את התארים למכבי תל אביב"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
נשאר צהוב. בן חיים/ברני ארדוב

אחרי כמה שבוועת של חוסר ודאות, הערב (שבת) הודיעה מכבי תל אביב כי בלם הקבוצה טל בן חיים האריך את החוזה שלו בקבוצה בעונה נוספת. הבלם בן ה-35 אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך עונה נוספת במועדון בו גדלתי. אני מודה על ההערכה והאמון שנותנים בי והמטרה שלי היא אחת - להחזיר את התארים למכבי תל אביב". בן חיים, שכפי שפרסמנו העדיף לחכות להצעה מהצהובים, יחתום על החוזה ויצטרף לחבריו במחנה האימונים באוסטריה.

עוד בנושא:
אתמול פרסמנו: טל בן חיים קרוב להארכת החוזה במכבי תל אביב
מכבי תל אביב תפגוש שתי יריבות מסלובקיה במחנה האימונים

כבר לפני כשבועיים הוגשה לבלם הוותיק הצעה ראשונה, שהייתה נמוכה באופן משמעותי ביחס לחוזה בו החזיק במכבי תל אביב, אלא שמאז נערכו מספר שיחות בין הצדדים ונרשמה התקרבות, עד להשגת החתימה. בן חיים, שנמצא ביוון עם משפחתו, ינחת מחר בישראל ויצטרף לאחר מכן למחנה האימונים של הצהובים באוסטריה.

במכבי תל אביב סיפרו אתמול כי ההחלטה של ג'ורדי קרויף להחתים את הבלם בן ה-35 לעונה נוספת היא הוכחה לכך שההולנדי יכול להשתנות. כזכור, קרויף רצה יותר מפעם אחת לשחרר את בן חיים, אך הבלם הוכיח את עצמו והפך לבאנקר אצל מאמנים כמו ליטו וידיגאל ושוטה ארבלדזה, כשגם מאמן הנבחרת אלישע לוי החזירו לסגל הלאומי.

בן חיים בן ה-35 (1.83 מטר) גדל בנוער של מכבי תל אביב ועלה שם גם לבוגרים ב-1998. אחרי שש שנים אצל הצהובים, עבר לאנגליה ושיחק בבולטון במשך שלוש שנים. משם עבר לעונה אחת בצ'לסי ואחת במנצ'סטר סיטי (ממנה הושאל ישירות לסנדרלנד) ואחרי כך עבר לפורטסמות', אליה היה שייך שלוש שנים כשבין לבין הוא מבלה עונה אחת בהשאלה בווסטהאם. ב-2013 שיחק בקווינס פארק ריינג'רס למשך תקופה קצרה. ב-2013/14 שיחק בסטנדרד ליאז' ועונה לאחר מכן שיחק בצ'רלטון מליגת המשנה באנגליה. לקראת עונת 2015/16 חתם במכבי תל אביב לשנתיים ושיחק בה עד תום העונה החולפת. לבן חיים יש 92 הופעות בנבחרת ישראל והוא אף זומן למשחק האחרון מול אלבניה, אך הוצא מהסגל בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully