וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חולצה רשמית נגנבה, טל בן חיים הבלם קרוב לחתימה

16.6.2017 / 22:36

הצהובים הציבו מספר עמדות ובהן המדים החדשים של הקבוצה ברחבי תל אביב, אחת מהן נשדדה. הבלם הוותיק על סף חתימה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אחריה יצטרף למחנה האימונים

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

טל בן חיים הבלם נמצא על סף חתימה על החוזה החדש שלו במכבי תל אביב. בן חיים, שנמצא ביוון עם משפחתו, צפוי לנחות בתחילת השבוע הקרוב בארץ, ואחרי שיחתום על החוזה יצטרף למחנה האימונים של הצהובים באוסטריה.
כבר לפני כשבועיים הוגשה לבלם הוותיק הצעה ראשונה, שהייתה נמוכה באופן משמעותי ביחס לחוזה בו החזיק במכבי תל אביב, אלא שמאז נערכו מספר שיחות בין הצדדים ונרשמה התקרבות, וכעת הבלם על סף חתימה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

במכבי תל אביב סיפרו היום (שישי) כי ההחלטה של ג'ורדי קרויף להחתים את הבלם בן ה-35 לעונה נוספת היא הוכחה לכך שההולנדי יכול להשתנות. כזכור, רצה קרויף יותר מפעם אחת לשחרר את בן חיים, אך הבלם הוכיח את עצמו והפך לבאנקר אצל מאמנים כמו ליטו וידיגאל ושוטה ארבלדזה. אפילו מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, זימן את בן חיים אחרי שהתעלם ממנו לאורך כל העונה. קרויף אמנם מתכוון לצרף בלם רביעי שיצטרף אל בן חיים, איתן טיבי ויגור פיליפנקה, אך בסביבתו של בן חיים אמרו כי הוא נחוש גם בעונה הקרובה לכבוש את מקומו כבלם מרכזי בקבוצה.

בנושא אחר, חולצה רשמית של הקבוצה נגנבה הערב מתחנת האוטובוס ליד תאטרון 'הבימה', שם הוצבה בעמדה מיוחדת. לאחר הצגת המדים לעונה הבאה, שנערכה בשבוע שעבר, הציבו הצהובים מספר עמדות דומות ברחבי תל אביב, ומסתבר שיש כאלה שלא יכולים להתמודד עם שעות פתיחה סטנדרטיות של חנויות המועדון.

עוד בנושא

ספק במכבי תל אביב בנוגע לכשירות של ריקן, בן חיים ומיכה לאירופה
מכבי תל אביב תפגוש שתי יריבות מסלובקיה במחנה האימונים באוסטריה
מכבי תל אביב: "היה מוזר לראות את ג'ורדי כל כך נמרץ וחי את האימון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שינה את דעתו באשר לבן חיים. ג'ורדי קרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully