וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספק במכבי תל אביב בנוגע לכשירות של ריקן, בן חיים ומיכה לאירופה

16.6.2017 / 13:11

הצהובים עלולים לפתוח את מוקדמות הליגה האירופית ללא שלושת הפצועים ועם סגל דליל מאוד: "איך העזו לדבר על התחמקות שלהם מהנבחרת?". אצילי מצפה בקוצר רוח לרגע בו יוכל להצטרף

טל בן חיים החלוץ, דור מיכה ואבי ריקן עדיין לא החלו להתאמן עם מכבי תל אביב בשל פציעות ובמועדון מטילים ספק באשר לכשירות שלהם לסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, בעוד 13 ימים. במכבי תל אביב היה מי שאמר הבוקר: "העבירו ביקורת על הפצועים שלנו בהקשר של הנבחרת והיו כאלה שגם העזו לדבר על התחמקות. והנה התחלנו להתאמן ביום רביעי וכל השלושה עוד לא עושים סימן שהם חוזרים".

בן חיים שאמור לפתוח את חוזהו בקרוב תמורת ביטול סעיף השחרור, נפצע בגמר גביע המדינה באזור הברך, החמיץ את משחק הנבחרת מול אלבניה ומאז כאמור לא שב לאיתנו. מיכה היה פצוע עוד לפני גמר הגביע ולמרות מנוחה ארוכה עוד לא יכול להתאמן. ריקן נפצע עם פתיחת האימונים של הנבחרת וגם הוא עדיין מטופל ולא מתאמן. במכבי תל אביב מקווים שהצוות הרפואי של הקבוצה יצליח להכשיר לפחות אחד או שניים מהם, שכן לקבוצה סגל שחקנים מאוד דליל לפתיחת המשחקים באירופה.

אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יייצא למחנה האימון. סקאריונה/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תמריא למחנה באוסטריה ביום ראשון לפנות בוקר ותקיים בשבוע הבא שני משחקי אימון מול קבוצות סלובקיות בימים שלישי ושבת. אוסקר סקאריונה ממנו מקווים במכבי תל אביב להשתחרר, אמור לנחות בארץ מחר ולצאת עם הקבוצה למחנה. וידאר קיארטנסון יצטרף אל השחקנים רק באוסטריה מחרתיים.

אתמול פורסמה בטורקיה ידיעה לפיה פרדראג ראיקוביץ' מבוקש בקייסריספור, אבל במכבי תל אביב טענו כי לא ידוע להם על כך. השוער הסרבי צפוי להצטרף למחנה של מכבי תל אביב רק ביום חמישי כמו טל בן חיים הבלם שיחתום על חוזהו החדש בקרוב. גם יתר שחקני הנבחרת ינחתו באוסטריה לקראת יום חמישי. מדובר באיתן טיבי, אלי דסה ואייל גולסה.

יוסי בניון עדיין לא קיבל הצעה כספית ממכבי תל אביב. הקשר הוותיק נמצא בחופשה משפחתית ומחכה קודם לשמוע מה מכבי תל אביב מציעה לו בטרם יקבל החלטה אם להישאר.

בסביבתו של עומר אצילי מעידים כי הוא כבר מאוד רוצה להצטרף לאימונים אך עניין קטן שנשאר בין מכבי תל אביב לגרנאדה מונע זאת בינתיים.

קשר נבחרת ישראל עומר אצילי. ברני ארדוב
ציפייה דרוכה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully