וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אופיר דוידזאדה הושאל לעונה אחת מגנט הבלגית

19.6.2017 / 18:41

אקס הפועל באר שבע מצטרף לצהובים וילבש את החולצה מספר 27: "מחכה בקוצר רוח לפגוש את החברים החדשים". ברק יצחקי חתם על הארכת חוזהו בעונה אחת: "שמח להמשיך במועדון שהיה לי לבית"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

בצל העזיבה של יוסי בניון, שכבר סיכם בבית"ר ירושלים, הודיעה היום (שני) מכבי תל אביב על שני צעדים משמעותיים נוספים לקראת העונה הקרובה. בראש ובראשונה, הודיעו הצהובים על השאלתו של אופיר דוידזאדה מגנק הבלגית, והוא מצטרף לעונה אחת לסגנית האלופה, וילבש את החולצה מספר 27. בהודעה הרשמית של הקבוצה, נכתב כי כעת יצטרף דוידזאדה למחנה האימונים באוסטריה.

דוידזאדה אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף למכבי תל אביב. אני מחכה בקוצר רוח לפגוש את החברים החדשים שלי במחנה, ולעמוד ביעדים של המועדון לעונה הקרובה".

עוד קודם לכן, בישרה מכבי תל אביב כי ברק יצחקי האריך את חוזהו במועדון בשנה, בדרך לעונתו השמינית במועדון. החלוץ הוותיק, ששמו נקשר במספר קבוצות אחרות, בין היתר האקסית בית"ר ירושלים, יצטרף לחבריו במחנה האימונים באוסטריה.

השכר של יצחקי מורכב מ-180 אלף דולר שכר בסיס, ועוד אלף דולר לנקודה (על פי חישוב של מכבי תל אביב לפי 60 נקודות בעונה), כך ששכרו יעמוד על כ-240 אלף דולר. אומנם מדובר בחוזה מקוצץ ביחס לעונה שעברה, אך עדיין מכובד, מאחר שג'ורדי קרויף מעריך את יצחקי מקצועית וזוכר לו את השערים שכבש העונה, שהיו מכריעים בלא מעט משחקים.

יצחקי בן ה-32 הצטרף למכבי תל אביב ב-2010, מבית"ר ירושלים, ומאז כבש 27 שערי ליגה. אשתקד כבש שבעה שערי ליגה. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך במועדון שתמיד היה לי לבית והראה לי כמה הוא רוצה אותי. זהו המקום הנכון לי שבו אוכל לתת את כל כולי למועדון ולהחזיר לו במגרש. אני וחברי השחקנים ניתן את הכל על מנת להחזיר את מכבי למסלול ההישגים וההצלחות".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הודיעה: יוסי בניון סיכם את תנאיו לעונה אחת
ליגה אירופית: מכבי תל אביב מול טיראנה, בית"ר ירושלים מול ושאש
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע תפגוש את הונבד בסיבוב השני
אלטמן דרש 2.5 מיליון שקל ברוטו: "אף שחקן לא יציב לנו תנאים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטרף לסגנית האלופה. אופיר דוידזאדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ברק יצחקי חותם בשורות מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
לא הולך לשום מקום. יצחקי/מערכת וואלה! NEWS, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully