וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן דרש 2.5 מיליון שקל ברוטו: "אף שחקן לא יציב לנו תנאים"

19.6.2017 / 7:55

בחיפה טוענים כי ההצעה מאירופה לא הייתה המכשול היחיד במו"מ: "שחקן שירד ליגה קיבל הזדמנות לפרוח". האופציה הרוסית על גוטליב תפוג, לוזון רוצה לצרפו. מזרחי קיבל פניה. במועדון אישרו: קוסטדינוב מועמד

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הציב תנאים. אלטמן/ברני ארדוב

עומרי אלטמן דרש שכר שנתי של 2.5 מיליון שקל ברוטו בחוזה ארוך טווח, כך טוענים מקורבים למשא ומתן בין קשר הפועל תל אביב למכבי חיפה, מה שלטענתם הגביר עוד יותר את סימן השאלה סביב העסקה. כזכור, אלטמן שהגיע לפגישה בסוף השבוע בליווי סוכנו עזב את הפגישה מוקדם ומאוחר יותר קיבל הצעה נגדית ממכבי חיפה. לאחר שהודיע כי הוא מעוניין לשקול הצעה מחו"ל, במועדון נתנו לו אולטימטום של 24 שעות ולאחר מכן הודיעו כי הם יורדים מהשחקן. "אף שחקן לא יכול להציב לנו תנאים, בטח לא שחקן שירד ליגה ומקבל כאן הזדמנות לפרוח מחדש", אמרו במכבי חיפה.

"נתנו לו תנאים הוגנים, אבל אף שחקן לא ישחק איתנו וידבר גם עם קבוצות אחרות. כדאי ששחקנים יפנימו את זה. מי שלא רוצה להיות פה, לא יהיה". גורם במעודון סיפר אמש: "אלטמן דרש סכומים יפים. גם אם היה רוצה לשחק רק במכבי חיפה הוא לא היה מקבל את הסכומים האלה. בכסף הזה, אפשר להחתים זר בכיר וכך החלטנו לעשות". ללא קשר, חיפה מנהלת משא ומתן לצירופו של אופיר מזרחי. נציגו גלעד קצב כבר קיבל פניה בעניין והצדדים ייפגשו בקרוב.

עוד בנושא:

ההצעה של חיפה לגוטליב תפוג הבוקר. קוסטדינוב מועמד
בן הרוש סיכם לשנתיים במכבי חיפה, החתימה צפויה בשבוע הבא

שחקן נבחרת בולגריה גיורגי קוסטדינוב. AP
מועמד. גיורגי קוסטדינוב/AP

הבלם אדי גוטליב רוצה להגיע למכבי חיפה וגם גיא לוזון רוצה אותו בקבוצה. ההצעה של הקבוצה הרוסית אופה מוגבלת בזמן והבוקר, בשעה עשר בדיוק, הרוסים מתכוונים להודיע כי הם יורדים מהשחקן אלא אם הפועל תל אביב תתגמש בדרישותיה. במידה והצדדים לא יגיעו לסיכום, חיפה תנסה להחתימו. בנוגע לפלוריאן קליין, במועדון מבהירים כי הם מנהלים משא ומתן עם מספר שחקנים בעמדה הזאת, בניהם מגן שהוצע בעבר על ידי המנהל הספורטיבי טוני.

במועדון אישרו אתמול כי קשר נבחרת בולגריה ולבסקי, גיורגי קוסטדינוב, מועמד לקבוצה. השחקן הוצע על ידי סוכן מחו"ל והוא אחד המועמדים של גיא לוזון לתפקיד. השחקן בן ה-26 סיים חוזה בלבסקי, כך שחיפה לא תצטרך לשלם דמי העברה אם תחליט להחתימו. ורק ביום שישי שעבר הוא שיחק 90 דקות וכבש שער במדי הנבחרת במשחק מול בלארוס במסגרת מוקדמות גביע העולם.

עוד באותו נושא

בן הרוש סיכם לשנתיים במכבי חיפה, החתימה צפויה בשבוע הבא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully