וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט ריאן זכה ב-MVP, קורט וורנר ולדניאן טומלינסון בהיכל התהילה

רגע לפני הסופרבול, הקוורטרבק של אטלנטה גרף את התואר האישי לאחר שגבר בקלות על טום בריידי. ריאן זכה גם בתואר שחקן ההתקפה, קאליל מאק בשחקן ההגנה, דאק פרסקוט וג'ואי בוסה עם הרוקים של העונה וג'ייסון גארט המאמן. טרל אוואנס נותר מחוץ להיכל ותקף

צילום: יובל קליין עריכה: ניב מעוז

בווידיאו: שליחנו מנסה לענות על השאלה - טום בריידי הוא הגדול מכולם או רמאי?

רגע לפני הסופרבול, נערך הלילה (בין שבת לראשון) טקס נבחרי העונה המסורתי של ה-NFL וגולת הכותרת בו הייתה הזכייה של מאט ריאן בתואר ה-MVP הראשון בקריירה.

הקוורטרבק של אטלנטה, שיוביל הלילה (1:30, FOX) את קבוצתו אל הקרב על האליפות, קיבל 25 בחירות למקום הראשון (מתוך 50 אפשריות) והקדים בקלות את טום בריידי, יריבו הלילה, שסיים במקום השני עם 10 בחירות. אזיקייל אליוט, הרוקי הסנסציוני של דאלאס, קיבל שש בחירות ל-MVP, בדיוק כמו קוורטרבק אוקלנד, דרק קאר.

ריאן השיג הלילה גם את תואר שחקן ההתקפה של השנה, לאחר שקיבל 15.5 קולות לעומת 11 של ארון רוג'רס. "זה כבוד מדהים עבורי", מסר ריאן בהודעת וידיאו, בעודו שרוי בהכנות האחרונות לסופרבול, "יש כל כך הרבה מועמדים נהדרים, שחוו עונה נפלאה. אני מודה לכל חבריי לקבוצה".

עוד בנושא:

שיר נקמה: שליחנו לסופרבול על הנקמה המתוקה שמכינים האוהדים
המעמד מחייב: שליחנו לסופרבול 51 על ההכנות של שתי הקבוצות
החמישית של בריידי או הראשונה של ריאן: סופרבול 51 מגיע
לראות את הסופרבול עם נשיא ארה"ב: החוויה המיוחדת של אורן נהרי
מבחן האישיות: האם להיות בעד ניו אינגלנד או אטלנטה בסופרבול?
תופס את ההזדמנות: חוליו ג'ונס צריך להוביל את אטלנטה לאליפות
בריידי או אטלנטה: משדר מיוחד לקראת סופרבול 51

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. Eric Gay, AP
יגיע לסופרבול במצב רוח מושלם. ריאן/AP, Eric Gay

תואר הרוקי ההתקפי של העונה הלך לקוורטרבק של דאלאס, דאק פרסקוט, בעוד חברו לקבוצה אליוט סיים במקום השני: "יש לכם סכין, כדי שאוכל לחלוק איתו את התואר?", שאל פרסקוט מיד לאחר הזכייה והתפנה להודות ל"31 הקבוצות האחרות בליגה, שוויתרו עליי".

תואר שחקן ההגנה של העונה הלך לקאליל מאק מאוקלנד ריידרס ואילו את תואר הרוקי ההגנתי גרף ג'ואי בוסה מהצ'ארג'רס. ג'ייסון גארט, שהוביל את דאלאס למקום הראשון ב-NFC, זכה בתואר מאמן העונה ואילו ג'ורדי נלסון נבחר ל"שחקן הקאמבק של העונה".

דאק פרסקוט אזיקייל אליוט דאלאס קאובויס בטקס נבחרי העונה. John Salangsang, AP
לחתוך את התואר? פרסקוט ואליוט על הבמה/AP, John Salangsang

מעבר לכך, עיקר העניין הופנה לנבחרים החדשים להיכל התהילה. לדניאן טומלינסון, הרץ האחורי שכיכב בצ'ארג'רס, נכנס להיכל לצד קורט וורנר (פעמיים MVP בעברו, אליפות אחת), האנד ההגנתי של מיאמי, ג'ייסון טיילור, טרל דייויס שכיכב בהגנת דנבר והבועט מורטן אנדרסן. גם ג'רי ג'ונס, הבעלים של דאלאס וקני איזלי, הסייפטי של סיאטל בשנות ה-80', נכנסו להיכל והחברים החדשים יוצגו בטקס הקבוע בקנטון, אוהיו, ב-5 באוגוסט, רגע לפני שהעונה הבאה תצא לדרך.

מי שלא נכלל בחגיגה היה טרל אוואנס. התופס היה אחד מבין עשרה מועמדים שנותרו בחוץ ולאחר ההודעה הוא תקף בטוויטר: "לצערי, שוב לא נכנסתי להיכל התהילה השנה. כשאתה מעמיד את הציפיות מול המציאות, אף פעם לא תהיה מאוכזב #התהליך_פגום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully