וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר נקמה: שליחנו לסופרבול על הנקמה המתוקה שמכינים האוהדים

יובל קליין, שליחנו ליוסטון

4.2.2017 / 10:00

כשבריידי הושעה לפני העונה, הפטריוטס סימנו את הסופרבול כיום בו ינקמו בקומישינר גודל. בינתיים, הם נהנים מהשחקן הכי קולני שלהם, בעוד אטלנטה משתחררת רשמית מהכוכב שהפך לפושע. שליחנו ליוסטון, יובל קליין, על ההכנות האחרונות למשחק

צילום: יובל קליין עריכה: ניב מעוז

צפו בדיווח של שליחנו ליוסטון

"זה מאחורינו ושייך לעבר. אנחנו מרוכזים רק בסופרבול". הקומישינר של ה-NFL, רוג'ר גודל, יכול להמשיך לספר לעצמו ולשומעים שלו את מה שהוא רוצה וכך אכן עשה במסיבת העיתונאים המסורתית שלו לפני הסופרבול, אבל את האוהדים הרבים של ניו אינגלנד, שממלאים כל פינה ברחבי יוסטון בימים אלה והגיעו בהמוניהם למרות שהקבוצה שלהם בסופרבול שביעי ב-15 השנים האחרונות, כל זה ממש לא מעניין. הם כאן בשביל הנקמה.

הנקמה שהם מחפשים היא כמובן על השעייתו של הקוורטרבק והכוכב הגדול שלהם, טום בריידי, שישב בחוץ בארבעת המשחקים הראשונים של העונה זכר לפרשת "דפלייטגייט", במסגרתה הוא הואשם בהוצאת אוויר מכדורי המשחק. מרגע שההשעייה הפכה לרשמית, אחרי שלל עימותים וערעורים בבתי המשפט, הפטריוטס סימנו ביומן את ליל ה-5 בפברואר: שם, כך הם מקווים, הם לא רק יזכו באליפות חמישית, אלא גם יעשו זאת על הראש של גודל, שיצטרך להעניק להם את התואר. בסכנויות אפילו אפשר להמר על השאלה: האם בריידי ילחץ את ידו של גודל במקרה של זכייה.

בקרב אוהדי הפטריוטס שהגיעו למשחק, לא קשה למצוא חולצות ושלטים נגד הקומישינר השנוי במחלוקת. הם טוענים שחקירת הליגה הייתה לא הוגנת ושההשעיה נועדה לטייח את העבודה הגרועה שנעשתה. בריידי מצדו, נראה מצוין מהרגע שהורשה לחזור למגרשים ואם ינצח ביום ראשון, הוא יהפוך לקוורטרבק הראשון אי פעם עם חמש זכיות בסופרבול, מה שיקשה גם על השונאים הגדולים שלא לראות בו כגדול מכולם: "גדלתי בקליפורניה כאוהד סן פרנסיסקו ואני מעריץ את ג'ו מונטנה. ממש אוהב אותו למוות. אבל מבחינתי בריידי הוא הגדול מכולם", אמר התופס היהודה מצוין של הפטריוטס, ג'וליאן אדלמן.

עוד בנושא:

החמישית של בריידי או הראשונה של ריאן: סופרבול 51 מגיע
המעמד מחייב: שליחנו לסופרבול 51 על ההכנות של שתי הקבוצות
לראות את הסופרבול עם נשיא ארה"ב: החוויה המיוחדת של אורן נהרי
מבחן האישיות: האם להיות בעד ניו אינגלנד או אטלנטה בסופרבול?
תופס את ההזדמנות: חוליו ג'ונס צריך להוביל את אטלנטה לאליפות
בריידי או אטלנטה: משדר מיוחד לקראת סופרבול 51

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ציור קיר ברחובות יוסטון לקראת סופרבול 51. AP
רחובות יוסטון מקושטים/AP

כמו שאפשר לראות בתשובה של אדלמן, החבר'ה של הפטריוטס "מאולפים" היטב. רובם לפחות. מרטלוס בנט, שהצטרף רק במרץ האחרון משיקגו ברס, הוא מקרה שונה. "מרטי" אמור היה להיות הטייט אנד המחליף ולהשלים את רוב גרונקובסקי, אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה. אלא שגרונק נפצע ויראה את הסופרבול מהיציע ובנט תפס את מקומו, שבר שיא קריירה עם שבעה טאצ'דאונים העונה ומושך תשומת לב לא רק על המגרש, אלא גם בחדר ההלבשה של הקבוצה. בניגוד לרוב חבריו, בנט בן ה-29 לא תמיד בוחר בתשובות הכי פוליטיקלי קורקט: "מהיום הראשון הרגשתי בנוח בניו אינגלנד, עם השחקנים וההנהלה", הוא סיפר ל"בוסטון הראלד" והודה שמצד אחד הוא הסכים ללכת בדרך של הקבוצה ומצד שני, זו נתנה לו יד חופשית להראות את הצד האישי שלו.

במסיבת העיתונאים של בריידי, הוא הגיח מאחורי הקלעים והפחיד מאוד את הקוורטרבק המשועשע ובשעה שכל אנשי הקבוצה, מהבעלים רוברט קראפט ועד אחרון השחקנים, נמנעו מלענות תשובות ישירות על שאלות בנוגע לנשיא החדש של ארצות הברית, דונלד טראמפ, לו יש קשרים ותיקים עם בריידי וקראפט, הרי שבנט כבר הכריז כי יסרב להזמנה המסורתית לבית הלבן עם הקבוצה שלו תזכה באליפות.

בנט מפחיד את בריידי במסיבת העיתונאים

בצד של אטלנטה, עדיין קשה להרגיש את ההתלהבות. לעיר הגדולה הזו יש רק אליפות אחת בענפי הספורט הבכירים (הברייבס בבייסבול, ב-1995) ולמרות זאת, באירועי התקשורת של הקבוצה הנוכחות הייתה הרבה יותר דלילה מאשר באירועים המקבילים של ניו אינגלנד. אטלנטה היא עיר עם זהות אפרו-אמריקאית חזקה, המוכרת באמריקה בעיקר בזכות קהילת ההיפ-הופ האיכותית שלה. הפאלקונס שמחים להיות חלק מאותה קהילה ובמשחקי הפלייאוף שלהם, לודקריס, אשר ו-Future היו על הקווים והופיעו במחצית. בימים אלה, הלהקה המקומית Migos מובילה את המצעדים ברחבי ארצות הברית והסדרה החדשה של FX, "אטלנטה", זוכה לשבחים ופרסים, מה שאולי גורם לחבורה מג'ורג'יה להאמין שזו השנה שלה.

וכאילו כדי להפוך את כל הסיפור לדרמטי יותר, מייקל ויק הודיע אתמול בלילה על פרישה. בקיץ 2001, אטלנטה בחרה בקוורטרבק עם הבחירה הראשונה בדראפט כולו ובמשך שש שנים, הוא היה התקווה הגדולה ביותר של העיר להשיג אליפות. בהנהגתו, אטלנטה הגיעה פעם אחת לחצי גמר החטיבה ופעם אחת עד לגמר החטיבה, אך מעולם לא הצליחה להעפיל לסופרבול. הכול קרס כאשר ויק נשלח לשנה וחצי בכלא לאחר שנתפס והואשם בארגון קרבות כלבים. הוא הפך לאדם השנוא באמריקה והוציא שם רע לאטלנטה כולה.

בראיון שהעניק השבוע ל"ספורטס אילוסטרייטד", הודה ויק שהרגע הקשה ביותר שלו בכלא, קשה מכל דבר אחר, היה הרגע בו הפאלקונס בחרו את מאט ריאן ולמעשה גרמו לו להבין, מבלי שיהיה לו שום דבר לעשות בנידון, שהוא סיים את דרכו בקבוצה. מאז אותם ימים רעים, ויק זכה למחילה ואפילו נבחר לשחקן הקאמבק של העונה ב-2010. לאטלנטה לקח יותר זמן להתאושש, אבל עכשיו, יכול להיות שהיא סופסוף משלימה את הקאמבק הגדול שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully