וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תציע לטל בן חיים חוזה חדש ומשודרג

1.2.2017 / 0:25

הצהובים רוצים לבטל את סעיף השחרור של החלוץ, שעומד על 2.9 מיליון יורו בקיץ הקרוב, ויציעו לו שדרוג של 300 אלף יורו לעונה עד 2020. במכבי תל אביב שוקלים להגיש הצעה רשמית עבור שוינפלד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שסאגת העברתו לקלאב ברוז' לא יצאה אל הפועל אמש (שלישי), מכבי תל אביב מתכננת להציע לטל בן חיים החלוץ חוזה חדש ומשודרג. הצהובים רוצים לבטל את סעיף השחרור של החלוץ, שעומד על 2.9 בקיץ הקרוב, ומודעים לכך כי מצב רוחו של השחקן ייפגע בשל העובדה כי המעבר לבלגיה לא יצא אל הפועל. המטרה של הצהובים היא קודם לשפר את מצב רוחו של בן חיים ובמקביל לבטל את סעיף השחרור, שיסנדל את הקבוצה לקראת הקיץ הקרוב.

עוד בנושא:

טל בן חיים נשאר: "זה היה קרוב, יכול להבין את מכבי תל אביב"
מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין עזב לפילדליפיה יוניון
מכבי תל אביב: נוסא איגייבור עזב וחתם בריזספור
50 ההעברות המוצלחות של חודש ינואר בליגת העל: 10 הגדולים

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים החלוץ מאוכזב. ברני ארדוב
חוזה חדש? בן חיים/ברני ארדוב

ההערכה היא כי מכבי תל אביב תציע לבן חיים שדרוג בשכרו, שעומד כרגע על 400 אלף יורו שכר בסיס לעונה ובונוס עבור נקודות, ל-700 אלף יורו נטו לעונה וחוזה לשלוש שנים נוספות. אם יחתום על החוזה החדש הוא ישלים שבע שנים בצהוב, אחרי שהגיע לקבוצה ב-2013 מהפועל תל אביב וכעת הוא המרוויח הישראלי הגדול ביותר בסגל.

ההצעה החדשה לחלוץ תוגש ככל הנראה בתקופה הקרובה, כדי שהחלוץ לא ייאלץ לסחוב את התחושה המעיקה לאורך זמן רב. במכבי תל אביב לא יודעים להעריך האם השחקן יסכים להאריך את חוזהו ולקבל את השדרוג או לשמור לעצמו את האופציה להשאיר את סעיף השחרור הנוכחי כדי לנצל זאת לעזוב לטובת קבוצה אירופית בקיץ 2018, אז ימלאו לו 28 קיצים.

בגזרת החיזוק, במכבי תל אביב שוקלים להגיש הצעה רשמית להפועל תל אביב כדי לצרף את ארון שוינפלד. הצהובים עשויים לעשות זאת היום, יממה לפני סגירת חלון ההעברות בישראל, כאשר הסכום שיוצע לאדומים מוערך בכ-700 אלף יורו. כזכור, סגנית האלופה כבר צרפה בחלון ההעברות את שרן ייני, מרסלו ורמון. לעומתם, עדן בן בסט, נוסא איגייבור, דור פרץ, האריס מדוניאנין כבר עזבו את הסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully