וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים נשאר: "זה היה קרוב, יכול להבין את מכבי תל אביב"

31.1.2017 / 23:50

הצהובים לא מצאו מחליף ואחרי יום שלם של מגעים עם קלאב ברוז' הבלגית שהציעה 4.7 מיליון יורו, העסקה נפלה. החלוץ אמר למקורביו: "ברור שזה מאכזב, אבל זה לגיטימי מבחינת מכבי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

טל בן חיים נשאר במכבי תל אביב, לפחות עד הקיץ. אחרי יום שלם של מגעים מול קלאב ברוז' הבלגית שהגדילה את הצעתה ל-4.7 מיליון יורו, העסקה נפלה הערב (שלישי) לאחר שהצהובים לא הצליחו לאתר מחליף וחלון ההעברות בבלגיה כבר היה קרוב מדי לסיומו.

הסוכן דודו דהאן, שצורף על ידי הבלגים כדי לקדם את המשא ומתן בין הצדדים, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "יו"ר ברוז' הודיע לי לפני מספר דקות שהם יורדים מהעסקה סופית, טל בן חיים נשאר במכבי תל אביב".

אגב, אלופת בלגיה החתימה ברגע האחרון כתחליף את הקשר הרומני דורין רוטאריו (21) לשלוש שנים וחצי, בהמלצת מאמן נבחרת רומניה כריסטוף דאום. רוטאריו הוזכר כמועמד גם למכבי תל אביב בחודש שעבר.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין עזב סופית ל-MLS
רשמית: נוסא איגייבור עזב את מכבי תל אביב וחתם בריזספור

טל בן חיים 2 מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אולי בקיץ. טל בן חיים/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף ניהל מביתו את השיחות עם מיטש גולדהאר בקנדה ועם הבלגים בניסיון למצוא חיזוק של הרגע האחרון שיאפשר לו למכור את בן חיים. ההצעה האחרונה של קלאב ברוז' עמדה על 4.7 מיליון יורו - סכום מפתה מאוד, אך למכבי תל אביב לא הייתה אלטרנטיבה.

בסביבתו של בן חיים אמרו הערב כי עם כל הקושי שלו, הוא מתנהג בצורה בוגרת ואף נשמע היום אומר לאנשים הקרובים אליו: "זה היה קרוב, אבל אני גם יכול להבין את הצד של מכבי תל אביב. היא צריכה גם לעשות מה שנכון עבורה. ברור שזה מאכזב, אבל זה לגיטימי שמכבי תל אביב תרצה להשאיר אותו".

מוקדם יותר, במועדון הביעו חשש כי אם לא ימכרו את בן חיים, לא יצליחו להוציא אותו מהתחושות הקשות שמלות אותו מהרגע שמכבי סירבה לעסקה. "זו תהיה טעות להחזיק את טל בכוח", אמר אמש משחקני מכבי תל אביב. "הרכבת כבר יצאה מהתחנה וזו תהיה הפתעה עבורנו אם טל ישאר בסופו של דבר". כאמור, בסופו של דבר הוא נשאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully