וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין עזב סופית ל-MLS

31.1.2017 / 13:29

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר בן ה-31 עזב סופית את הצהובים ויחתום לשלוש שנים בפילדלפיה יוניון: "שמח מאוד שהייתי כאן, הייתי שמח יותר לעזוב עם תארים". קרויף: מודים לו על תרומתו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האריס מדוניאנין עוזב סופית את מכבי תל אביב. הצהובים הודיעו היום כי הקשר בן ה-31, שהצטרף בחלון ההעברות בינואר בעונה שעברה, יחתום לשלוש עונות בפילדלפיה יוניון. על האפשרות שיעזוב ל-MLS פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מדוניאנין, ששיחק במכבי גם בין השנים 2010-2012 אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד שהצטרפתי למכבי וברור שהייתי שמח יותר לו גם הייתי זוכה בתארים. ברצוני להודות למיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף על שאיפשרו לי לעזוב את המועדון למרות העובדה שנותרו לי עוד 5 חודשים לחוזה וזאת על מנת שאוכל לקבל הצעה לחוזה של 3 שנים ב-MLS. אני רוצה לאחל בהצלחה למכבי בעתיד וברצוני להודות לכל אנשי המועדון ולאוהדים על התמיכה שהעניקו לי במהלך שהותי כאן בתל אביב".

עוד בנושא:

חלון ההבראה: מכבי תל אביב מתחילה בתהליך להבראת הקבוצה
דיווח: קלאב ברוז' תחתים את בן חיים, רשמית: איגייבור חתם בריזספור

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"מודה לאנשי המועדון" מדוניאנין/יוסי ציפקיס

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, הוסיף: "בתחילת חלון ההעברות האריס פנה אלינו בבקשה לעזוב על מנת לקבל הצעה לחוזה לשלוש שנים בקבוצה מה-MLS. נעתרנו לבקשה מתוך הבנה כי לקבל הצעה כזו בשלב זה של הקריירה שלו היא הזדמנות מצויינת ולכן החלטנו לא לעמוד בדרכו. ברצוננו להודות להאריס על המקצוענות שהפגין כשנשאר איתנו עד תם מועד ההעברות, ולהודות לו על תרומתו למכבי על המגרש ומחוצה לו. אנו מאחלים להאריס את מלוא ההצלחה בעתיד".

מדוניאנין התחיל את הקריירה שלו באלקמאר, שם שיתף פעולה עם שוטה ארבלדזה. אחרי מספר עונות בספרטה רוטרדם ו-ויאדוליד הוא הגיע למכבי תל אביב, אך אחרי שנתיים לא מוצלחות במיוחד עזב והמשיך לגזיאנטפספור וללה קורוניה. בינואר שעבר חזר מדוניאנין למכבי תל אביב בצעד שהפתיע רבים, ובתחילה נראה שהפעם זה יהיה מוצלח יותר עבור שני הצדדים, אך רק שנה לאחר מכן הוא שוב עוזב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully