וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני חתם על החוזה במכבי תל אביב: "הקלה גדולה, כיף לחזור"

27.1.2017 / 20:28

הקשר חזר רשמית לצהוב אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות בקרית שלום וחתם על החוזה: "אני מקבל תגובות של אנשים שמתרגשים מהחזרה שלי וזה מרגש גם אותי. עבר עליי יום אמוציונלי מאוד". מדוניאנין מחזיק בהצעה מה-MLS

יוסי ציפקיס

שרן ייני נחת היום (שישי) בישראל והגיע מיד לקרית שלום, שם עבר בדיקות רפואיות, חתם רשמית על החוזה במכבי תל אביב וקיים ראיון עם האתר הרשמי של המועדון. ייני אמר: "מהרגע שנחתתי היה יום אמוציונלי מאוד בשבילי. הלכתי לבדיקות, הגעתי מזיע לחתימה ואני מזיע עכשיו עם החולצה של מכבי וזה כיף. אני מרגיש וייב חיובי של אנשים שמתרגשים וזה גם מרגש אותי ואני מת כבר לחזור לעבוד".

הקשר המשיך ואמר: "זו הקלה גדולה מאוד, ידעתי שזה על הפרק ורציתי את זה מאוד. כיף לחזור הביתה ואני מחכה כבר לפגוש את החברים ומחכה לריח של קרית שלום. התגעגעתי לתחרותיות של הקבוצה, לאופי של הקבוצה ושל עבודה קשה, של חברות, של לצאת ביחד וליהנות, להתאבד על הדשא אחד בשביל השני. סוף סוף ראיון בעברית.

"היה לי כיף בהולנד, גם הראיונות באנגלית הרגישו לי נוחים. ניסיתי לקשקש בהולנדית ואנשים אהבו את זה. אני יודע קצת הולנדית וזה נחמד, אוכל לדבר עם ג'ורדי מאחורי הגב של השחקנים. כיף לחזור הביתה. אני 13 כי בנבחרת אני 13 ו-21 תפוס, פיליפנקה עם 21. נראה, אם אשחק טוב עם 13, אולי אשאר עם זה. קצת פנטזתי על הרגע בו אחזור לשחק. תהיה לי צמרמורת ואני אתרגש מאוד. זה ייתן לי דרייב טוב והרבה אנרגיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
התגעגעתם? שרן ייני שוב צהוב/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

האריס מדוניאנין מחזיק בהצעה מה-MLS והוא מחכה לראות האם מכבי תל אביב מחליטה לשחרר אותו. אם הקשר הבוסני יקבל את שחרורו ללא תמורה, לא תהיה לו בעיה לחתום מיידית בארצות הברית. גם נוסא איגייבור יודע שמכבי תל אביב עשויה להודיע לו בכל רגע שהוא מתבקש למצוא לעצמו קבוצה. עם ההחתמות של הבלם הברזילאי רמון ושל הקשר הברזילאי מרסלו יהיו למכבי תל אביב שבעה זרים חתומים ולכן היא תהיה חייבת לשחרר אחד מבין השניים, איגייבור או מדוניאנין. אלא שבמכבי תל אביב עשויים לבקש מהשניים לעזוב יחד אם תושלם עסקה לצירוף זר נוסף לחלק הקדמי.

מכבי תל אביב מנהלת מגעים מתקדמים לצירוף שחקן זר שיכול לשחק כחלוץ ואם הוא יגיע, תצטרך הקבוצה לשחרר שני זרים והם יהיו מדוניאנין ואיגייבור. במכבי ישלמו במצב כזה לשניים את מלוא החוזה שלהם עד תום העונה וישחררו אותם ללא תמורה.

אם העסקה לצירוף שחקן קדמי זר לא תיסגר, מכבי תל אביב עשויה לחזור לאופציית ארון שוינפלד שבאופן עקרוני כבר סגר מזמן את התנאים שיקבל במכבי תל אביב. היום יזכו שחקני הקבוצה ליום מנוחה. באימון אתמול שוב לא התאמנו טל בן חיים החלוץ ונוסא איגייבור. גם טל בן חיים הבלם נעדר.

עוד בנושא:

כמו אודינזה: מכבי תל אביב מקווה לפגוע בול עם שני הברזילאים
מכבי תל אביב הודיעה כי ייני יחתום ל-3.5 שנים: "כיף לחזור"
מרסלו: "בא לשמח את אוהדי מכבי תל אביב ולהביא עוד תואר"

(עדכון ראשון: 9:14)

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני נוחת בישראל. מגד גוזני
בישראל. ייני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully