וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוסמין קונטרה מנהל משא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב

בתקשורת הרומנית בטוחים כי המאמן בן ה-41, ששמו נקשר בעבר עם הצהובים, יחליף את ארבלדזה ויחתום לשנה וחצי. קונטרה כבר סימן רכש: הקשר ההתקפי בן ה-21 של דינמו בוקרשט דורין רוטריו

ברני ארדוב
מאמן קוסמין קונטרה. GettyImages
המאמן הבא של ג'ורדי קרויף? קונטרה/GettyImages

על פי הדיווח, קונטרה מעוניין להגיע למכבי תל אביב ואף סימן חיזוק לחלק הקדמי של הקבוצה, שסבלה בשבועות האחרונים תחת ארבלדזה. דורין רוטריו, ששייך לדינמו בוקרשט עשוי להגיע עם המאמן כזר השישי של הצהובים. קונטרה מועניין לצרף את הקשר ההתקפי בן ה-21, שעבר בכל הנבחרות הצעירות ונחשב לאחד השמות המבטיחים ברומניה כאשר עסקת העברתו רוטריו מוערכת ב-2 מיליון יורו. הקשר גדל בטימישוארה עד שב-2013 דינמו רכשה אותו תמורת 450 אלף יורו, מאז הוא הספיק לרשום 115 הופעות, בהן כבש 22 שערים.

בנוסף, המאמן מאמין שאפשר להציל את העונה של הצהובים, שרחוקים שמונה נקודות מהמקום הראשון בו נמצאת הפועל באר שבע, ומחזיק ביחסים קרובים עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, עת ששיחקו באלאבס.

המאמן נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הרומני עם 73 הופעות בינלואמיות כאשר בעברו שיחק באלאבס, מילאן, אתלטיקו מדריד, חטאפה עד שפרש ממשחק פעיל ב-2011. מאז שעבר אל הקווים הספיק לאמן את פולי טימישוארה, פואנלברדה וחטאפה. ב-2015 הצטרף לגוואנגז'ו R&F, אך עזב אותה במהרה. קבוצתו האחרונה הייתה אלקורקון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן דינמו בוקרשט דורין רוטריו. GettyImages
בקרוב בישראל? רוטריו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully