וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לחץ יש תמיד, גם כשאנחנו מובילים. צריך לעבוד יותר קשה"

8.1.2017 / 15:05

מאמן הפועל באר שבע התייחס לתקופה הרעה של האלופה בליגה: "צריך לא להתייחס למה שמייצרים מסביב, שאנחנו כבר אלופים". על ויטור: "יש לנו ארבעה בלמים ברמה גבוהה, לא נתעסק במי שאין"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שלא ניצחה בשלושת מחזורי הליגה האחרונים והתקשתה מול מכבי צור שלום בסיבוב ח' של גביע המדינה, הפועל באר שבע תנסה לשוב אל מסלול הניצחונות בליגה מול מכבי חיפה (שלישי, 21:00, ספורט 5), במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. האלופה התקשתה בשבועות האחרונים כאשר נכנעה להפועל רעננה וסיימה בתיקו מול הפועל תל אביב ובני סכנין. הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הירוקים, להם נכנעו בסיבוב הקודם. מיגל ויטור הפצוע ימשיך להיעדר.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם מהראן ראדי. שי מכלוף
יחזרו לנצח בליגה? בכר וראדי/שי מכלוף

"עובדה שלא ניצחנו בשלושת המשחקים האחרונים, נכון שזה מאכזב. אולי זאת לא הפועל באר שבע שהורגלנו לראות במהלך העונה, אבל היכולת לא כזאת חלשה", אמר ברק בכר. "אנחנו מגיעים למצבים. זה קורה, יש תקופות שפחות הולך, אין ירידה דרסטית ביכולת. המטרה היא לחזור להיות יותר דומיננטיים כבר במשחק הבא מול מכבי חיפה. השנה ניצחנו את מכבי חיפה גם באלוף האלופים וגם בגביע הטוטו. נכון שהפסדנו להם בליגה, אבל כל משחק הוא לגופו. צריך לחזור לעצמנו נגד קבוצה טובה וחזקה שאני בטוח שתבוא ותילחם".

המאמן הוסיף ואמר: "לחץ יש תמיד, גם כשאנחנו מובילים, אנחנו לוחצים את עצמנו. צריך פשוט להתמקד במטרות הקרובות, לא להתייחס למה שמייצרים מסביב שאנחנו האלופים והכי טובים שיש. צריך לעבוד יותר קשה". על הפציעה של מיגל ויטור אמר בכר: "הוא בהליך של שיקום, אנחנו מאוד מקווים שהוא ייצא ממנו יעמוד לרשותנו כמה שיותר מוקדם. הוא יהיה בסדר. כולם יודעים איזה בלם הוא. ברור שהוא שחקן חשוב, כל שחקן שנפצע אצלנו חשוב, אבל יש אצלנו מספיק שחקנים ובלמים טובים, ברמה גבוהה. יש לנו ארבעה בלמים ברמה גבוהה אז לא נתעסק במה שלא נמצא. יש לנו סגל מספיק טוב וצריך להסתדר עם מה שיש".

מהראן ראדי אמר: "אנחנו מגיעים להמון הזדמנויות, מכתיבים את הקצב. הייתי חושש אם לא היינו משחקים טוב ונראים לא טוב, אבל אנחנו עושים את העבודה כמו שצריך. נכון, זה יכול להיות הרבה יותר טוב אבל אנחנו מנסים להשתפר ואני מקווה שביום שלישי הכדורים גם ייכנסו. אני מאוד נהנה בהפועל באר שבע ומרגיש פה בבית, מהרגע הראשון קיבלו אותי יפה פה. אני מרגיש כמו שחקן בית פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully