וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב מאיימים: לא נעלה למשחק מול הפועל ניר רמת השרון

8.1.2017 / 14:55

חרף ההסכם עם האחים ניסנוב, השחקנים חוששים כי פציעה במשחק הגביע (20:15, ערוץ 58) תוביל להתנערות של הבעלים מחוזיהם. חוזיהם של ורטה ודגני יכובדו, והם מצטרפים לשבעה נוספים

הפועל תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

הדרמה בהפועל תל אביב נמשכת. אחרי שהאחים ניסנוב והשחקנים הגיעו הבוקר (ראשון) להבנות בנוגע למתווה חדש בנוגע לחוזים החדשים, השחקנים הבהירו למאמן גיא לוזון כי הם אינם מוכנים לשחק את מפגש הגביע בסיבוב ח' מול הפועל ניר רמת השרון הערב (20:15, ערוץ 58), כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

עוד בנושא

אתמול דיווחנו: חשש שהשחקנים לא יעלו למשחק הגביע
שוינפלד בסגל למשחק, הושג סיכום עם שאר השחקנים
הפועל תל אביב: גוטמן שוחרר מחוזהו, הושגו הבנות עם שוינפלד ואלטמן
יותר כושל משוטה ארבלדזה: שביזות יום א' על רנה מולנסטיין
אור אוסטוינד: "אני רואה משחקים בליגה העל ותופס את הראש: איך אני לא שם?"

שחקני הפועל תל אביב אביחי ידין, בן רייכרט, עופר ורטה, אוראל דגני. יוסי ציפקיס
סופרים את השעות. שחקני הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

חרף חתימת ההסכם, לפיו לבעלים החדשים יש שלושה ימים להחליט אלו מן החוזים הקיימים הם מכבדים ומי השחקנים שההסכם איתם יותר והם יקבלו חוזה חדש. כעת שחקני הפועל תל אביב מעוניינים לדעת כי הם מבוטחים לקראת המפגש הערב באצטדיון המושבה והחוזה שלהם תקף במקרה של פציעה.

בסגל קיים חשש כי פציעה מול רמת השרון תוביל את הבעלים שלא לכבד את ההסכם והאחים ניסינוב יוכלו להתנער משחקן שייפצע. השחקנים, כמו לאורך כל התקופה האחרונה, נותרו מאוחדים בנושא, ואם לא יימצא פתרון לסוגייה הם הבהירו כי לא יעלו למשחק. בהפועל תל אביב שוחחו עם מספר חברות ביטוח בתקווה לפתוח את הנושא. אם לא יימצא פתרון בסוגיית הביטוח, לוזון ייאלץ לעלות למשחק עם שחקני נוער מחוזקים בעופר ורטה ואוראל דגני, שקיבלו הודעה היום כי החוזה שלהם יכובד. שני שחקני ההגנה מצטרפים אל עומרי אלטמן, אדי גוטליב, ארון שוינפלד, איברהים ספורי, גל שיש, צליל חתוכה ואיציק שולמייסטר, שקיבלו הודעה דומה ביום שישי.

ארגון השחקנים הוציא מסמך לפיו השחקנים מבוטחים במספר סעיפים, אך עדיין בודקים אצל מבטחי משנה כדי שיבטחו את מלוא שכר השחקנים.

במועצת ההימורים הוציאו את משחק הגביע מטופס הווינר כבר אתמול ותכננו להחזירו בהתאם להחלטת שחקני הפועל תל אביב, אך לאור חוסר הוודאות לגבי קיומו, הוחלט לא לאפשר הימורים על המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעת ארגון השחקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully