וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לשחקני הפועל תל אביב: נחתם ההסכם בנוגע לחוזים החדשים

הפגישה בין השחקנים לאחים ניסנוב נשאה פרי: מי שלא יחתום על חוזה חדש יוכל לעזוב ללא תמורה ולחזור אם לא ימצא קבוצה. ההנהלה הודיעה לדגני כי תכבד את חוזהו. סוגיית הביטוח טרם נפתרה. במועדון הודיעו כי שמו את המחלוקות עם שוינפלד מאחור, החלוץ יהיה בסגל הערב

הפועל תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

ניצחון לשחקני הפועל תל אביב: נציג השחקנים עו"ד רועי רוזן הגיע היום (ראשון) להסכמות עם האחים ניסנוב על מתווה החוזים החדשים של השחקנים, סביבו היו ויכוחים רבים. במסגרת המתווה נקבע כי קבוצת הרכישה תוכל להחתים שחקנים על חוזים חדשים, אך מי שלא יסכים לחוזה בתנאיו העדכניים יוכל לעזוב מיידית ללא תמורה ולחתום בקבוצה אחרת. אם לא ימצא קבוצה, יוכל לחזור לקבוצה בתנאים החדשים. מאוחר יותר הודיעה הנהלת האדומים כי היא תכבד את חוזהו של אוראל דגני.

סוגיית הביטוח סביב משחק הגביע הערב מול רמת השרון טרם הוסדרה. מרכז הפועל בראשות יורם אורנשטיין הגיש רשימה של 11 שחקנים שאמורים לשחק הערב לחברות הביטוח, במטרה שיכסו את השחקנים. בינתיים הוגשו בקשות לשלוש חברות ביטוח, שכולן סירבו משום שמדובר בסכומים גבוהים. אם הן יעמדו על סירובן, הפועל תל אביב תוכל לשתף אך ורק שחקנים ששכרם החודשי לא עולה על 5,000 שקל, והמשמעות המידית תהיה עלייה עם הנוער.

עוד בנושא:
גוטמן שוחרר מחוזהו בהפועל תל אביב, הושגו הבנות עם שוינפלד ואלטמן
חשש ששחקני הפועל תל אביב לא יעלו למשחק הגביע מול רמת השרון

זאב גרינברג (ימין) שרון ניסנוב קבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
גם סוגיית הביטוח הוסדרה. האחים ניסנוב/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

14:28: הפועל תל אביב הודיעה כי היא תכבד את חוזהו של אוראל דגני. הבלם, שחוגג היום 28, יצטרף לעומרי אלטמן, אדי גוטליב, ארון שוינפלד, איברהים ספורי, גל שיש וצליל חתוכה, להם כבר נמסר מההנהלה כי חוזיהם יכובדו.

12:32: שלוש חברות ביטוח סירבו לדרישת הקבוצה לבטח את השחקנים למשחק הערב. מרכז הפועל מוכן לשלם 50 אלף שקל כדי לבטח את השחקנים, אך בינתיים החברות מסרבות משום שמדובר בסכומים גבוהים. אם הן יעמדו בסירובן, הפועל תל אביב לא תוכל לשתף שחקנים שמרוויחים יותר מ-5,000 שקל.

12:19: נציג השחקנים רועי רוזן בירך על הסיכום: "הקיום של הפועל תל אביב הובטח פה היום. לא יודע אם זה ניצחון או הפסד, אני בתור נציג השחקנים מאוד מרוצה. אחרי כל מה שהיה סביב הקבוצה, עשינו סדר. יישאר סגל לא רע בהפועל תל אביב ויהיו רוכשים שירצו לרכוש את הקבוצה הזאת. לא יחזיקו אף שחקן בשלשלאות".

על דודו ביטון: "יש שחקן אחד שלא נהגו כלפיו בצורה נוהגת. הבטחתי לו שאעזור לו בכל מה שצריך".

12:17: במועדון הודיעו שארון שוינפלד והמועדון החליטו לצאת לדרך חדשה: "בשיחה שהתקיימה בין בעלי המועדון החדשים לשחקן הקבוצה ארון שוינפלד הוסכם ע"י שני הצדדים לשים את מחלוקות העבר מאחור ולצאת לדרך חדשה. שוינפלד הבטיח שהוא מחוייב למועדון ושבכוונתו לתת את המקסימום לטובת הצלחת הקבוצה". המאמן גיא לוזון מסר: "כמו שטענתי לאורך כל הדרך, מי שאני אהיה בטוח שהוא מחויב למערכת במאה אחוז ישחק". השחקן יהיה בסגל למשחק הגביע הערב.

12:03: סוגיית הביטוח טרם נפתרה באופן סופי. למרכז הפועל הועברה רשימה של 11 שחקנים שיבוטחו להערב, אבל הדבר עדיין צריך לקבל אישור סופי. ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון אמר: "כולנו רצינו להגיע להסכמות. נעמוד על כך שלהפועל תל אביב יהיה סגל מלא הערב".

11:50: הושג סיכום בנוגע לחוזים החדשים, בהתאם לפתרון שהוצע קודם לכן: מי שלא יחתום על חוזה חדש יוכל לעזוב ללא תמורה ולחזור אם לא ימצא קבוצה תחת תנאים חדשים.

11:11: למרות הסיכום המתגבש, לשחקנים עדיין אין חוזים בתוקף, ולכן אין להם ביטוח למשחק מול רמת השרון הערב. עורך הדין רועי רוזן הודיע לרוכשים שללא הסכם ביטוח הם לא יעלו למשחק הערב. גיא לוזון כבר התכונן אתמול למצב בו השחקנים יסרבו לשחק, וזימן את שחקני הנוער למשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עורך הדין רועי רוזן. יוסי ציפקיס
נמצא פיתרון. עו"ד רועי רוזן, נציג השחקנים/יוסי ציפקיס

10:20: הוצע פתרון לשחקנים. תוך שלושה ימים האחים ניסנוב יודיעו אילו שחקנים הם משאירים בחוזים הקיימים. שחקן שהם לא ירצו להשאיר תחת החוזה הקיים יקבל הצעה חלופית. אם ההצעה החלופית לא תתאים לו הוא יהיה רשאי להשתחרר לקבוצה אחרת בחינם. בנוסף, אם אותו שחקן בסופו של דבר לא ימצא קבוצה הוא יוכל לחתום בהפועל בהתאם להצעה החלופית שקיבל.

9:35: המנכ"ל ניר ענבר עזב את תפקידו ולא ימשיך עם קבוצת הרוכשים החדשה.

9:15: השחקנים נחושים לפעול יחד למצב בו הרוכשים יכבדו את כל החוזים הקיימים, כולל זה של דודו ביטון ששוחרר. "אנחנו נחושים לקבל את מה שמגיע לנו", אמר אחד השחקנים לפני הפגישה. "לא יכול להיות שאנחנו שהיינו פה ברגעים הקשים ונלחמנו בלי לקבל משכורת, נזכה ליחס כזה". גם ויאם עמאשה, שכבר עזב, עדיין מחכה לכספים שלא שולמו לו, וכך גם אחרים.

8:45: בסרביה מדווחים שפרטיזן בלגרד רוצה להחתים את מרקו סימיץ', ששוחרר מהפועל תל אביב לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully