וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גוטמן שוחרר מחוזהו, הושגו הבנות עם שוינפלד ואלטמן

6.1.2017 / 15:50

ההנהלה החדשה של האדומים נפרדה מהמנהל המקצועי והודיעה: "נכבד את החוזים של אלטמן, גוטליב, שוינפלד, ספורי, שיש וחתוכה". גיא לוזון ממתין להתפתחויות, שחר הירש התאמן לראשונה

אבי כהן

הבעלים המיועדים של הפועל תל אביב החלו לעשות סדר בקבוצה והיום (שישי) הודיעו כי המנהל המקצועי אלי גוטמן סיים את תפקידו, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. לעומת זאת, החוזים של כמה שחקנים, ביניהם ארון שוינפלד שאמור היה להימכר, יכובדו.

"בהמשך להחלטת בית המשפט ולאחר פגישות שקיימנו עם שחקני סגל הקבוצה", נכתב בהודעה, "הגענו להבנות ונכבד את החוזים עם שחקני הקבוצה עומרי אלטמן, אדי גוטליב, ארון שוינפלד, איברהים ספורי, גל שיש, צליל חתוכה ואיציק שולמייסטר. כמו כן הוחלט לשחרר את המנהל המקצועי אלי גוטמן ושחקן הקבוצה דודו ביטון. אנו מודים להם על תרומתם ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך. בימים הקרובים נמשיך לשבת עם שחקני הקבוצה ולפעול במטרה לייצב אותה".

משמעות ההודעה של הפועל תל אביב היא שהשחקנים הללו לא חופשיים וכל קבוצה שתרצה לצרפם, מחויבת לשלם דמי העברה. כך האדומים יוכלו לקבל כסף על שחקנים כמו שוינפלד ואלטמן, שמבוקשים בקבוצות הצמרת. עם יתר השחקנים יימשך המשא ומתן והם יתבקשו לקצץ בשכרם.

עוד בנושא:

לידיעה על כוונת הרוכשים להיפרד מחוזהו היקר של אלי גוטמן
"שחקני הפועל תל אביב לא מוכנים לקצץ בשכרם ושבורים מהיחס אליהם"
מכבי חיפה והפועל באר שבע ישאילו שחקנים להפועל תל אביב?

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
החוזה שלו כבד מדי. אלי גוטמן/יוסי ציפקיס

מוקדם יותר, מרבית שחקני ועובדי הפועל תל אביב, בהווה ובעבר, הגישו בקשה דחופה לבית המשפט בבקשה להבהרה מיידית לגבי המצב החוקי של חוזיהם. אתמול הבהירו הרוכשים לעורך הדין רועי רוזן, שמייצג את מרבית השחקנים, שמבחינתם החוזים לא תקפים, והם רוצים לשבת עם כל שחקן בנפרד על מנת שיחתום על חוזה בתנאים חדשים.

השחקנים שזעמו על כך, הגישו בקשה לבית המשפט, באמצעות רוזן, כדי להבהיר את המצב מבחינת משפטית. בבקשת השחקנים ועובדי הצוות נכתב כי: "הבקשה היא בשל התנהלות נציגי קבוצת ניסנוב", כאשר עוד נכתב ש"הנציגים מגישים הצעות שונות ומשונות לחתום על חוזים בתנאים חדשים ונחותים להפליא". כמו כן, במכתב הוסיפו שנציגי ניסנוב הודיעו שמי שלא יסכים לתנאים, יעבור בחזרה לנאמן כדי לדון על מכירתו.

בעניין אחר, חלוץ מכבי חיפה, שחר הירש, ערך היום אימון עם הקבוצה. הירש מחכה לראות האם חיפה תגיע להסכמות עם הפועל תל אביב בנושא והוא עשוי להצטרף לקבוצה של גיא לוזון. במקביל לבקשות, יראה שחלק מהשחקנים כבר רוצים להשתחרר מהקבוצה כאשר הבולט שבהם הוא שמואל שיימן, שצפוי לעבור להפועל חיפה. המאמן גיא לוזון ממתין לראות מה יעלה בגורל הסגל שלו, ולאחר שיבין מי השחקנים שישארו יחליט לגבי עתידו.

(עדכון ראשון: 13:45)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב ארון שוינפלד. מגד גוזני
לא הולך, בינתיים. ארון שוינפלד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully