וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גוטמן צפוי לעזוב, ללוזון יוצע חוזה לשנה נוספת, אורנשטיין אישר ההפעלה

הרוכשים החדשים לא מעוניינים בהעסקתו היקרה של המנהל הספורטיבי והוא כנראה יהפוך לנושה של המועדון. לוזון ימשיך לפחות עד סוף העונה ויגבש תכנית לסגל. בקשת הפירוק אושרה כפי שהוצגה

ברני ארדוב

עסקת רכישה של הפועל תל אביב על ידי קבוצת ניסנוב צפויה לקבל את אישור בית המשפט, אך בזאת ממש לא תסתיים העבודה הדחופה של האנשים החדשים שיעמדו בראש המועדון.

על פי הסכם הרכישה שנערך בין קבוצת ניסנוב לנאמנים, מהרגע שיתקבל אישור העסקה, לבעלים החדשים יהיו 7 ימים להבהרות בנוגע לסגל השחקנים ולצוות העובדים.

האחים ניסנוב מעוניינים לקצץ במשכורות של רוב השחקנים בגלל המצב הכספי הקשה של הפועל תל אביב. ב-7 הימים הבאים הם יזמנו אותם בזה אחר זה לשיחות ויבקשו מהם לחתום על חוזים חדשים. אז תהיינה מספר אפשרויות:

1. השחקן יישאר עם חוזה זהה.

2. השחקן יתבש לקצץ ולחתום על חוזה חדש.

3. השחקן יימכר לקבוצה אחרת.

4. אם השחקן לא יסכים לקצץ או להימכר ולא יגיע להסכם, יעבור בחזרה לידי הנאמן ויהפוך לנושה. המשמעות: הוא ייחשב לשחקן ששוחרר.

5. לא יהיה ביקוש כלל לשחקן על ידי קבוצת הרוכשים והוא ישוחרר מהמועדון.

חשוב לציין שההחלטות בנוגע לשחקנים יתקבלו אחרי התייעצות בין המאמן גיא לוזון לבעלים החדשים. ביחד הם יחליטו על אילו שחקנים אפשר לוותר, ומי יישאר. ארון שוינפלד למשל, צפוי לעזוב והפועל תל אביב תנסה למכור אותו.


עוד בנושא:

השופט אורנשטיין אישר: קבוצת ניסנוב תפעיל את הפועל תל אביב
אורן חסון: "זו הסיטואציה הכי פחות גרועה שהייתה יכולה להיות"
חבל הצלה: הקבוצות הבכירות ישאילו להפועל תל אביב שחקנים ללא תמורה?
הפועל תל אביב בדרך לקבוצת ניסנוב, תמשיך לשחק בליגת העל

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בכל מקרה צפוי להישאר. גיא לוזון/ברני ארדוב

על פי הסכם הרכישה בין קבוצת ניסנוב לנאמני הפועל תל אביב, דינו של גיא לוזון הוא כדין השחקנים. כלומר, גם איתו תתקיים פגישה בה יידון עתידו, אבל הוא בכל מקרה צפוי להישאר. יתרה מכך, הרוכשים החדשים מאוד מרוצים מהעבודה של לוזון ומתכוונים להציע לו חוזה לתקופה ממושכת יותר מזו בחוזהו הנוכחי – עד סיום העונה הנוכחית.

לעומת לוזון, דינו של המנהל הספורטיבי אלי גוטמן הוא כדין עובדי המועדון ולא השחקנים. הרוכשים החדשים לא מעוניינים בהמשך העסקתו היקרה של גוטמן והמשמעות היא שהחוזה שלו יבוטל והוא יהפוך לנושה של הפועל תל אביב תחת המטרייה של הנאמנים. אם אנשי קבוצת ניסנוב בכל זאת ירצו להשאיר את גוטמן, נראה שהאחרון יהיה צריך לקצץ בחוזהו בצורה משמעותית.

בינתיים, הנאמנים הגישו את הבקשה לפירוק הראל החזקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
יהפוך לנושה של הפועל תל אביב תחת המטרייה של הנאמנים. אלי גוטמן/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully