וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט אורנשטיין אישר: קבוצת ניסנוב תפעיל את הפועל תל אביב

בקשת הפירוק אושרה כפי שהוצגה בדיון שהתקיים בבית הדין המחוזי, הנאמנים שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב ישמשו כמפרקים. האדומים יסיימו את העונה בליגת העל, תשע נקודות צפויות לרדת ממאזנם

צלמים זמניים מורשים

בקשת הפירוק של הפועל תל אביב אושרה על ידי השופט איתן אורנשטיין, ששקל את הדברים במשך כארבע שעות, והמועדון יעבור לאחריותם של האחים ניסנוב, בעוד הנאמנים עורך הדין שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב יפעלו כמפרקים. משמעות הדבר היא שהאדומים יסיימו את העונה בליגת העל וממאזנם צפויות לרדת תשע נקודות. מוקדם יותר היום (רביעי) התקיים הדיון המכריע בעניינה של הקבוצה בבית הדין המחוזי, בו סוכמו הנקודות הבאות באשר למתווה הפירוק (הנקודות שאושרו כעת על ידי השופט):

- קבוצת הרכישה של האחים ניסנוב הסירה את ביטול הסרת הנקודות כתנאי לרכישה.

- השופט אורנשטיין אישר את עסקת העברת המועדון לקבוצה של אחים ניסנוב. הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות עדיין צריכה לאשר אותה.

- השופט אורנשטיין סירב לדון בהפחתת הנקודות של הפועל תל אביב ושלח את הצדדים למוסדות ההתאחדות. ההערכה: ממאזנם של האדומים אכן יורדו 9 נקודות על פי התקנון.

- רוב שחקני הפועל תל אביב יתבקשו לחתום על חוזים חדשים, נמוכים מאלו שהם חתומים עליהם כעת. חלק מהשחקנים שמחזיקים בחוזים גבוהים, יימכרו.

עו"ד אייל ירקוני, איציק ניסנוב, דיון הפועל תל אביב. מגד גוזני
יכול להתחיל לעבוד. ניסנוב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully