וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון: "זו הסיטואציה הכי פחות גרועה שהייתה יכולה להיות"

מנכ"ל המנהלת לאולפן וואלה! NEWS אחרי שנסללה דרכה של קבוצת ניסנוב לבעלות של הפועל תל אביב: "לפחות יש מישהו שיכול להחזיק את הקבוצה". עו"ד ירקוני: "המועדון יתנהל כמו עסק"

צלמים זמניים מורשים

אחרי דיון בבית המשפט המחוזי שארך למעלה משעתיים, מתבהרת התמונה בנוגע להמשך פעילותה של הפועל תל אביב. השופט איתן אורנשטיין צפוי לאשר את העברת הזכויות לקבוצת ניסנוב, ובכך הקבוצה תישאר בליגת העל. יחד עם זאת, יופחתו ממאזנה 9 נקודות. השחקנים יתבקשו לחתום על חוזים חדשים, בעוד שחלק מהם יימכרו. .

בהתאחדות בירכו על ההחלטה ומסרו מיד לאחר שהיא התקבלה ש"אנו מרוצים מהחלטת הנשיא איתן אורנשטיין המאפשרת את המשך הפעילות של הפועל תל אביב. ההתאחדות והמנהלת פעלו עם הנאמנים למציאת ההסדר שיבטיח את המשך הפעילות של אחד המועדונים החשובים בכדורגל הישראלי, וימשיכו לסייע ככל שיוכלו שיידרשו".

הפועל תל אביב תישאר בליגת העל, 9 נקודות יופחתו ממאזנה

עו"ד אייל ירקוני, איציק ניסנוב, דיון הפועל תל אביב. מגד גוזני
איציק ניסנוב/מגד גוזני

אורן חסון, מנכ"ל מנהלת הליגה, עלה לשידור באולפן וואלה! NEWS ואמר: "בסופו של דבר בנסיבות שנוצרו הגענו לסיטואציה הכי פחות רעה שהייתה יכולה להיות. עד אתמול בערב הפועל תל אביב הייתה בסכנת הפסקת פעילות ולשמחתי בעזרת הנאמן נמצאה קבוצה של אנשים שמוכנים לתמוך בה. הקבוצה יכולה להתקיים ככה גם כמה שנים. אין ספק שלא מדובר בקבוצת רוכשים שמתכוונת להשקיע עשרות מיליונים בכל שנה, אבל לפחות יש מישהו שיחזיק את הפועל תל אביב".

עו"ד שאול קוטלר אמר לאולפן וואלה! NEWS: "דרמה גדולה ואנחת רווחה. אתמול בלילה היינו במצב שפנינו מועדות לבית המשפט בבקשה לסגור את המועדון. בלי סיוע של צוות העובדים המופלא והשחקנים, שגם הסכימו לקצץ בשכר ולעבוד בתנאים-לא תנאים, הייתי יכול לדבר עוד הרבה זמן וזה לא היה עוזר - הרי אם הם לא היו מופיעים למשחק אחד, הקבוצה הייתה יורדת. צריך להגיד גם שהיה לנו גיבוי גדול מבית המשפט, קיבלנו דיון בכל פעם שביקשנו. העזרה הזו הגיעה מתוך הבנה של כולם שיש פה מועדון גדול בסכנה. מורשת והיסטוריה הן לא מילים גסות".

עו"ד אייל ירקוני שמייצג את קבוצת ניסנוב, לאולפן וואלה! NEWS: "יש פה קבוצת אנשים שבאו לנהל את הפועל תל אביב כמו עסק. הם לא באו לדבר ולהצהיר הצהרות. הם באו לעבוד, הם לא אנשי מילים, הם אנשי מעשים. תנו להם 100 ימים של חסד, הם ישפטו על פי התוצאות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נאמני הפועל תל אביב, שאול קוטלר (ימין), חן ברדיצ'ב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
גם בהתאחדות מברכים. קוטלר/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully