וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני הפועל תל אביב לא מוכנים לקצץ בשכרם ושבורים מהיחס אליהם"

הבעלים המיועדים רוצים לסכם על קיצוץ, מקורב לאחד השחקנים הבכירים טוען: "יש אנדרלמוסיה גדולה, הם לא מוצאים את הידיים והרגליים". רועי רוזן ידרוש מבית המשפט הבהרות לגבי החוזים

אבי כהן

עוד יום גורלי בהפועל תל אביב. הבעלים המיועדים, האחים ניסנוב וצבי גרינברג, נועדים מהבוקר (חמישי) עם שחקני הקבוצה על חוזיהם, בתקווה להגיע לסיכום עם חלק גדול מהם על קיצוץ נוסף בשכר. ראשי קבוצת הרכישה מעוניינים לבטל את החוזים הקיימים ולהחתים את השחקנים על חוזים חדשים, דבר לו הם מסרבים בשלב זה. הרוכשים הודיעו לשחקנים שמבחינתם החוזים הישנים מבוטלים, ושהם מעוניינים להיכנס למשא ומתן לפני חתימה על חוזה חדש. על פי גורמים המעורים בפרטים, האווירה בפגישה מתוחה. השחקנים לא מוכנים לוותר על החוזים הקיימים ולחתום על חדשים.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב והפועל באר שבע שוחחו על אפשרות להשאלת שחקנים
השופט אורנשטיין אישר: קבוצת ניסנוב תפעיל את הפועל תל אביב
גוטמן צפוי לעזוב, ללוזון יוצע חוזה לשנה נוספת, אורנשטיין אישר ההפעלה

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב עם דמיר שובשיץ'. אבי כהן
יסכימו לקצץ? שוינפלד ושובשיץ'/אבי כהן

עורך הדין רועי רוזן יגיש בקשה דחופה לבית המשפט בה ידרוש הבהרות לגבי המצב המשפטי של שחקני הקבוצה. רוזן והשחקנים הבינו שהרוכשים החדשים מחוייבים במצב הנוכחי לחוזים עליהם חתומים זה מכבר השחקנים, זאת בעוד הרוכשים טוענים שאם בתוך שבעה ימים השחקנים לא יגיעו להסכמות על החוזים החדשים הם יוכלו להחליט מאילו חוזים להשתחרר.

מקורב לאחד השחקנים הבכירים בהפועל תל אביב אמר הערב לוואלה! ספורט: "יש אנדרלמוסיה גדולה, כל השחקנים לא מוכנים לקצץ ושבורים לגמרי מההתייחסות לה הם זוכים. האנשים שיושבים מולנו לא מוצאים את הידיים והרגליים".

כזכור, איציק ניסנוב התבטא אתמול בבית המשפט בנושא, ואמר כי החוזים הגבוהים הם אלו שהביאו את המועדון למצבו הנוכחי. עדיין לא ברור כמה כל שחקן יידרש לקצץ, אך אלו שיסרבו לכך צפויים למצוא את עצמם בחוץ בתוך כשבוע.

חשוב לציין שההנהלה הקודמת, בראשות אמיר כבירי, טענה שהגיעה לסיכום עם השחקנים על קיצוץ בחוזיהם, אולם אף שחקן לא קיצץ משמעותית בחוזה שלו, כשבצוותא עם ההנהלה נדחו התשלומים לעונה הבאה. כמו כן, השחקנים לא קיבלו את שכר חודש נובמבר דבר שיקשה על הבעלים החדשים לשכנע את השחקנים לקצץ.

(עדכון ראשון: 16:20)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא לוזון מאמן עבר של הפועל תל אביב. אבי כהן
פגישה מתוחה. לוזון בחודורוב/אבי כהן
פיני בלילי שחקן עבר של הפועל תל אביב. אבי כהן
גם הוא הגיע. בלילי/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully