וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מארק גורמן הוצע, אלכסנדר בוטנר על הכוונת

20.12.2016 / 17:35

קרויף ויתר על הבלם היהודי-קזחי, מועמדותו של אקס מנצ'סטר יונייטד נבדקת. הצהובים שייאלצו להגיע לבית המשפט להשיב בעניין שוינפלד: "נאמני הפועל תל אביב מנסים לגרור אותנו לסכסוך"

מגד גוזני

מכבי תל אביב בודקת את האפשרות להחתים את המגן השמאלי ההולנדי אלכסנדר בוטנר, ששוחרר לפני כמה ימים מדינמו מוסקבה הרוסית. בוטנר בן ה-27 הוא כעת שחקן חופשי והוא יכול לחתום בקבוצה אחרת ולהצטרף אליה בחלון ההעברות של ינואר.

המגן השמאלי הגיע למנצ'סטר יונייטד מוויטסה ארנהם ב-2012 אחרי שהאנגלים שילמו עליו 5 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח להותיר צותם וכעבור שנתיים נמכר לדינמו מוסקבה תמורת 5.5 מיליון יורו. בעונה שעברה הקבוצה הרוסית נקלעה לקשיים פיננסיים ומקצועיים, שחררה שחקנים רבים והשאילה את בוטנר לאנדרלכט.

בתום העונה דינמו נשרה לליגת המשנה והחלה להיבנות מחדש, תוך שהיא מוותרת על שירותיהם של לא מעט שחקנים שעדיין חתומים בשורותיה. מהסיבה הזו הוא שותף העונה בארבעה משחקים בלבד והשבוע כאמור הגיע לסיכום על התרת חוזהו. מיד לאחר מכן כבר החלו גישושים של כמה קבוצות אירופאיות, ביניהן כמה מטורקיה.

חשוב לציין שלבוטנר הייתה משכורת שמוערכת בכ-2 מיליון יורו לעונה בדינמו מוסקבה, אבל הוא מבין שבמצב הנוכחי של הקריירה שלו, הוא יתקשה מאוד לקבל שכר דומה באירופה.

עוד בנושא:

ארון שוינפלד: "בשום שלב לא ניהלתי משא ומתן עם קבוצות אחרות"
גביע המדינה: מכבי צור שלום הדיחה את הפועל פתח תקוה עם 1:3 גדול
קלה כחמורה: החולשה של מכבי תל אביב מאיימת על באר שבע
ביש גדא של הכדורגל: אורן יוסיפוביץ על עוד פאשלה של אוראל דגני
אודי כהן, ששיחק במכללות, מועמד להפועל תל אביב, אשדוד ובני יהודה

שחקן דינמו מוסקבה, אלכסנדר בוטנר. GettyImages
רזומה יפה. בוטנר/GettyImages

מלבד בוטנר, גם הבלם היהודי מארק גורמן הוצע למכבי תל אביב, אבל ג'ורדי קרויף החליט לוותר על האופציה לצרפו לסגל. קרויף בודק אפשרות לצרף שחקנים יהודים וגורמן בן ה-27 אשר שיחק בעונת 2008/09 בהפועל פתח תקוה ועבר למכבי אחי נצרת, עלה כאפשרות לשדרוג מצבת הבלמים של הצהובים. המנהל המקצועי דחה את האפשרות לצרף את גורמן בשל העובדה כי בסגל נמצא יגור פיליפנקה, שרשום כישראלי. לבלם שמשחק היום בטובול קוסטנאי, יש 25 הופעות בנבחרת קזחסטן. הוא שיחק בעבר בין היתר בקאיראט אלמאטי אותה מכירה מכבי תל אביב היטב גם מהתקופה בה פטריק ואן ליוון עבד במועדון הקזחי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
seperator

שוטה ארבלדזה העביר היום (שלישי) את אימון הבוקר ולגבי העובדה כי הכל מתנהל כרגיל בעניינו תעיד הנחיתה של משפחתו של הגאורגי שלשום. ארבלדזה חי בתל אביב ללא רעייתו ושני בניו שהגיעו לביקור לכבוד חג המולד. אנשים במכבי תל אביב סיפרו כי הגעת המשפחה לארץ רוממה את רוחו השפופה של המאמן.

מצב הרוח באימון היום היה מעט טוב יותר אחרי שהפועל באר שבע הפסידה בתחילת השבוע. מהאימון נעדרו טל בן חיים הבלם, אוסקר סקאריונה ואייל גולסה. שלושתם סוחבים פציעות קלות מהמשחק בשבת ונראה שיהיו כשירים למשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה.

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. מגד גוזני
המשפחה הגיעה לחזק. ארבלדזה/מגד גוזני

בתוך כך, מכבי תל אביב חויבה להתייצב מחר בבית המשפט ולהשיב בעניין ארון שוינפלד. הצהובים פנו הערב לבית המשפט במכתב בו דרשו לא להתייצב מחר בבוקר לדיון שנקבע בעניינו של החלוץ אצל השופט איתן אורנשטיין, אבל זה החליט כצפוי לדרוש את הגעת נציגה. את הצהובים ייצג בדיון עו"ד יוסי בן נפתלי, שמתמחה בחדלות פירעון.

מכבי תל אביב כתבה לבית המשפט: "אין כל הצדקה לבקשתם הנמהרת וחסרת הבסיס של הנאמנים ביחס למכבי תל אביב, למעט רצונם של הנאמנים הנאמנים לגרור את מכבי תל אביב לסכסוך לא לה, ככל הנראה בניסיון להפעיל לחץ על מכבי תל אביב על מנת שתציע הצעה לרכישת השחקן".

הצהובים הסבירו: "מדובר בבקשה תמוהה ביותר, שמוטב אילולי הוגשה משהוגשה. הנאמנים מונו לתפקידם לפני שבוע, בנסיבות אלה לא ברור מה אצה להם הדרך להגיש כבר כעת בקשה למתן סמכויות חקירה כנגד צדדים שלישיים, ומדוע דחופה יותר 'חקירה' בהקשר זה, מן הפעולות הרבות והדחופות שעל הנאמנים לנקוט להפעל והצלת הקבוצה, כעולה מדוחות ובקשות שהנאמנים עצמם הגישו. עיון בבקשה מלמד כי סמכויות החקירה מתבקשות ביחס לדבר שכלל לא אירע. מן הבקשה עולה כי לטענת הנאמנים ההסכם תקף ומחייב וכי בעניין זה התקיימו עוד קודם להקפאת ההליכים הליכים משפטיים הקבוצה לשחקן (שוינפלד)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully