וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: צור שלום הדהימה את הפועל פתח תקוה, ראשון לציון והפועל רמת גן עלו

המלאבסים שוב פישלו בגביע וסיימו את דרכם כבר בסיבוב ז' עם הפסד 3:1 ליריבה מליגה א'. הקבוצה מעיר היין ניצחה 3:5 את הפועל חדרה. הפועל רמת גן הביסה 0:4 את בית"ר כפר סבא

שחקני מכבי צור שלום חוגגים. אדריאן הרבשטיין
סינדרלה. צור שלום חוגגת/אדריאן הרבשטיין

סיבוב ז' של גביע המדינה יצא היום (שלישי) לדרך עם הפתעה גדולה, כשמכבי צור שלום מליגה א' הדיחה את הפועל פתח תקוה עם 1:3 גדול. גם מכבי שעריים (0:2 על בית"ר חיפה) והפועל ירושלים (0:5 על א.ס. חולון) עברו סיבוב, ובהמשך הערב עלו גם הפועל ראשון לציון, הפועל רמת גן ובני לוד. ביום חמישי (17:15, שידור חי בוואלה! ספורט) תיערך הגרלת סיבוב ח'.

שחקני הפועל פתח תקוה מאוכזבים, גל צרויה. אדריאן הרבשטיין
איזו אכזבה. גל צרויה/אדריאן הרבשטיין

מכבי צור שלום - הפועל פתח תקוה 1:3

לאחר ההדחות המביכות מול אסי גלבוע (2013) ומעלות תרשיחא (2014), הפועל פתח תקוה שוב כושלת בגביע המדינה וירון הוכנבוים, שפתח את הקדנציה שלו במועדון עם שני ניצחונות, מתרסק לקרקע. אלירן אלקובי כבש את הראשון בדקה ה-25 עם ביצוע יפה מתוך הרחבה, בדקה ה-41 הוסיף דין אקפי שער עצמי ובדקה ה-68 נגמר הסיפור, כשבן סירי נגח פנימה מכדור קרן ונתן את האות לחגיגות של המדורגת 10 בליגה א' צפון. מתן בלטקסה רק צימק בתוספת הזמן. אוהדי הפועל פתח תקוה השתוללו וקיללו את השחקנים בסיום.

בית"ר חיפה - מכבי שעריים 2:0

נועלת הטבלה בלאומית ממשיכה בהתאוששות, ולאחר התואר ההיסטורי בגביע הטוטו של ליגת המשנה, עלתה לסיבוב ח'. אברהם צ'קול (45) וערן ביטון (64) כבשו מול נציגת ליגה ב' צפון א' של עופר מזרחי.

א.ס. חולון - הפועל ירושלים 5:0

לאחר שהודחה בסיבוב ז' של המפעל בארבע השנים האחרונות, הפועל ירושלים שוב שוב שוב את הנאחס ומול המדורגת שישית בליגה ב' דרום א', זה פשוט לא היה כוחות. הייתם חלבי (24), גאטן וארן (32, 45) ואמיר בן שמעון (34, 50) כבשו.

מועדון צעירי רהט - מ.ס. כפר קאסם 1:1 (2:0 לכפר קאסם בפנדלים)

הדרמה הגדולה הזאת הסתיימה מהנקודה הלבנה, כשמתוך תשע בעיטות - רק שתיים הובקעו. גיבור היום היה גיא סאלם, שהדף שלושה כדורים. עאטף אבו בילאל (24) העלה את המארחת ליתרון, מישל רוס השווה (41).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי צור שלום חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מוחץ. צור שלום חוגגת/אדריאן הרבשטיין

הפועל ראשון לציון - הפועל חדרה 3:5

הקבוצה מעיר היין ומהלאומית עשתה את שלה עם ניצחון בתוצאה נדירה מול הקבוצה מהמקום הראשון בליגה א' צפון. אמיר אבו ניל (16), אוהד קדוסי בפנדל (38), וויסאם רבאח (50), אריאל לזמי (70) ושער עצמי של יעקב סולומון (79) כבשו לראשון לציון. אלירן חודדה החמיץ פנדל אצל המפסידה בדקה ה-10 ואחרי שתי דקות קיבל עוד הזדמנות ודייק מהנקודה. אלירן שמש (72) וגמליאל פרץ (90) כבשו למפסידה.

הפועל רמת גן - בית"ר כפר סבא 0:4

הקבוצה מהמקום השני בליגה הלאומית לא ממש התקשתה מול הקבוצה מליגה א'. ישראל ראש כבש צמד (13 ו-47), לירן כהן הוסיף בפנדל (75) ואיתמר כהן השלים (82).

בני לוד - הפועל כפר שלם 1:4

הקבוצה מהלאומית לא ממש התקשתה מול הקבוצה מליגה א' דרום. ואיל מריסאת (38), עמראן אלקרינאווי (43 ו-79) ועלאא ג'אפר (87) כבשו למארחת, קרלוס צ'קאנה צימק (66).

הפועל נצרת עילית - עירוני נשר 0:1

ארבעה ימים אחרי שהפסידה לה 3:1 בליגה, הצליחה הקבוצה של עידן בראון לנצח את עירוני נשר בגביע במשחק על טהרת הליגה הלאומית. ניקולאס פלצ'וק (11) כבש את השער היחיד במשחק.

קרלוס צ'קאנה שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
הסתפק בשער מצמק מול לוד. קרלוס צ'קאנה/קובי אליהו

משחקים נוספים:

הפועל בקעת הירדן - מ.ע. קרית אתא 4:1
לקרית אתא: אביאל גבאי (27), איתי מנצור (41), שלום עקיבא (58),

הפועל אסי גלבוע - הפועל איכסל 4:2
לאסי גלבוע: עידן שפשה (11), גיא רפאלי (90) לאיכסל: אבי מלכה (46), שלומי מראד (64, 68), פאדי זיאדה (71)

איחוד בני כפר קרע - הפועל הוד השרון 1:0
להוד השרון: עידן סרור (37)

הפועל אום אל פאחם - מכבי קביליו יפו 1:1 (4:1 בפנדלים).
לאום אל פאחם: אחמד ג'בארין (76), ליפו: טל בובליל (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully