וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד: "בשום שלב לא ניהלתי משא ומתן עם קבוצות אחרות"

חלוץ הפועל תל אביב דרש לבטל את ההחלטה של המועדון להוציאו לחל"ת. נציגו: "מענישים אותו כי נקט בהליכים משפטיים. זה אבסורד, מחד נשלח לחל"ת, ומאידך לא רשאי לעבור למקום אחר"

ברני ארדוב

בצל ההחלטה להוציאו לחופשה ללא תשלום, שיגר היום (שלישי) ארון שוינפלד תצהיר ובו כתב על הסוגיה שלו עם הפועל תל אביב: "על אף שהחלתי בהליך בוררות נגד המועדון, המשכתי לתפקד כשחקן של המועדון ולא ברחתי מחובותי כשחקן. חשוב לי להבהיר שמעולם לא לקחתי את החוק לידי. למשל כך התקופה האחרונה הייתי זמין עבור הקבוצה (אימונים, משחקים וכל פעילות אחרת), הייתי ואני עדיין לרשות הקבוצה. כמו כן אני רוצה לציין שבשום שלב לא ניהלתי משא ומתן עם קבוצות אחרות ונכון לרגע זה לא קיבלתי אף הצעה מקבוצה אחרת. לא ניצלתי את המצב הכלכלי של המועדון וכל מעשי היו מבוססים על הזכויות שלי ועל בסיס ההסכם שלי עם המועדון.

"כשהבקשה להוציא אותי לחל"ת לכמה ימים או שבועות תאושר, איפגע משמעותית כלכלית ומקצועית... כמו כן, היא תשים אותי במצב בו לא אוכל לעבוד למחייתי או להרוויח משכורת. בשל כל זה, אני חושב שהבקשה של המועדון חייבת להידחות".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: כשאין אוטובוס לקבוצה, לוזון "גיבור" וגוטמן "גאון"

seperator

נציגו, עורך הדין רועי רוזן, הרחיב בנושא: "המשיב לא ניהל ולא מנהל משא ומתן עם מועדונים אחרים", נכתב. "אין למשיב הצעות ממועדונים אחרים, המשיב לא עשה בשום שלב (ואינו עושה גם היום) דין עצמי והוא בוודאי לא פעל ולא פועל במטרה לנצל את הליך הקפאת ההליכים כדי "להשתחרר" מהמועדון בחוסר תום לב ו/או שלא כדין.

"מדובר בטענות חסרות שחר אשר מטרתן ייצור הלך רוח ציבורי כנגד השחקן והשחרת שמו באמצעות אינספור ספינים תקשורתיים אשר אין מאחוריהם דבר וחצי דבר. עוד יצוין כבר עתה כי העובד הוצא בפועל לחופשה ללא תשלום עוד בטרם הגשת הדו"ח מטעם הנאמנים ובמועד כאמור לא הובהר כי העניין יובא להכרעת בית המשפט הנכבד. הנאמנים קבעו עובדה בשטח... הגם כי המועדון הפר את התחייבויותיו כלפי המשיב באופן המצדיק את ביטולו של הסכם ההעסקה, המשיב העמיד ומעמיד את עצמו לטובת המועדון. המשיב ידגיש כי הסגל המקצועי של המועדון הוא אשר מונע את הופעתו של המשיב על המגרש, מתוך מגמה מוצהרת "להענישו" על כי נקט בהליכים משפטיים כנגד המועדון ובשל סירובו להתנצל פומבית (!) על העובדה שנקט בהליך בוררות כנגד המועדון".

עוד טען עורך דינו של החלוץ: "דרישת הנאמנים להודיע בתוך 45 יום (!) בדבר אימוץ הסכם העבודה או ביטולו, מבלי לשלם את שכר העובד בתקופה האמורה, נוגדת את הדין והיא אינה ראויה, בלשון המעטה... לא ניתן לאכול את העוגה ולהותירה שלמה... הבקשה האסטרטגית והלא ראויה למתן שהות להחלטת הנאמנים במשך 45 יום עשויה לגרום לעובד לנזק בלתי הפיך, שכן כידוע מצוי חלון ההעברות בחודש ינואר. שהות בהחלטה לא מועדות פניו עלולה להמיט עליו אסון כלכלי ומקצועי...

"הוצאה לחופשה כפויה כמוה כפיטורין, וממילא העובד שהחופשה ללא תשלום נכפתה עליו רשאי להחליט באם להמשיך ולקיים את יחסי העבודה או שמא להתפטר בדין מפוטר... קבלת עמדת הנאמנים עלולה ליצור מצב דברים אבסורדי וחסר תקדים שבו עובד (שממילא שכרו הולן עוד לפני תקופת ההקפאה) נשלח לחופשה כפויה ללא תשלום על ידי מעסיקו מצד אחד, ומצד שני לא רשאי לעבוד ולהתפרנס כלל במקום אחר מצד שני".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארון שוינפלד עם ויאם עמאשה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מה יהיה? שוינפלד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully