וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "לא אשתנה בשביל אף אחד. קשה לנו יותר העונה, זה ברור לכולם"

הברזילאי סיפר על המשבר בברצלונה: "אני לא יודע מה קורה לנו בתקופה האחרונה, אנחנו מקיימים שיחות, אבל מה שחשוב זה לנצח". צ'אבי מאוכזב מהקלאסיקו, בארטרה עקץ את לואיס אנריקה

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד נפרדות ב-1:1

תקופה לא פשוטה עוברת על ברצלונה. האלופה אומנם העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות, אך בליגה היא רחוקה שש נקודות מריאל מדריד, שמדורגת במקום הראשון, ובמחזור האחרון השלימה רצף של שלושה תוצאות תיקו מאכזבות. אחד הסימנים לבעיות בחלק הקדמי של לואיס אנריקה היא היכולת הדלה של ניימאר, שהעניק היום (שישי) ראיון נרחב לתקשורת הברזילאית וניסה להסביר את הסיבות לדעיכה.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו פרסם הצהרות מס מ-2015: "אני נראה לכם מודאג?"
מחיטריאן סוחט מחמאות, סקולס: "יש משהו מרושע בבאי, אני אוהב את זה"
סופ"ש בספרד: ברצלונה אצל אוסאסונה, ריאל מדריד רוצה לשבור שיא
סופ"ש בגרמניה: באיירן, דורטמונד ור.ב. לייפציג במוקד
סופ"ש באנגליה: ארסנל רוצה מקום ראשון, מנצ'סטר סיטי תתאושש?

ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
מחפש דרך לצאת מהמשבר. ניימאר/GettyImages

"אני לא יודע מה קרה לנו בתקופה האחרונה", ניתח ניימאר: "אנחנו תמיד רוצים לנצח ומשחקים כדי לנצח, אך הרצון שלנו לא משתלב עם התוצאות בתקופה האחרונה. לצערי יש תקופות בחיים בהן הדברים לא עובדים בצורה מושלמת וקשה להגיע למאה אחוזים מבחינת יכולת. אנחנו מקיימים שיחות רבות בין השחקנים, למאמן והצוות. דיבורים זה נחמד, אבל בכדורגל הם לא תורמים הרבה. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, אין דרך אחרת".

מאז שהגיע לספרד, כוכב הסלסאו זכה לביקורת רבה על סגנון המשחק שלו, שגורר זעם והאשמות בגין זלזול ביריבים. "אני לא מתכוון להשתנות בשביל אף אחד. ברצלונה הביאה אותי בגלל הדברים שאני יכול לעשות, ובארסה לא תשנה את הפילוסופיה שלה בגלל המבקרים. הדברים קשים לנו יותר העונה, זה ברור, אבל אני לא יודע לשחק אחרת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה (משמאל) מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
נקודת האור של צ'אבי. אינייסטה/GettyImages

בזמן שחורחה מסי נמצא בקטלוניה כדי לנהל מגעים עם הנהלת המועדון לגבי הארכת החוזה של ליאונל, ג'וזף מריה ברתומאו הודיע באופן רשמי על המשך דרכו של לואיס סוארס. האורגוואי יחתום עד 2022 וייזכה לשדרוג בשכרו. בינתיים, צ'אבי הרננדס העניק את ההתייחסות שלו לגבי האכזבה בקלאסיקו: "לעומת השנים האחרונות לא זכינו לקלאסיקו גדול, זה לא נהוג במשחקים האלה. הרגע ששינה את המשחק הייתה הכניסה של אנדרס אינייסטה, קור הרוח שלו עשה את ההבדל עבור בארסה".

ואם כבר שחקנים שעזבו את ברצלונה, מארק בארטרה העניק ראיון לתקשורת הגרמנית במהלכו סיפר על ההבדלים בין העבודה עם לואיס אנריקה לתומאס טוכל: "כעת אני מרגיש שהמאמן מעניק לי ביטחון לבצע את התפקיד שלי בצורה שאני יודע לבצע אותו. אני חלק ממועדון גדול, כל מה שרציתי זו הזדמנות להוכיח את עצמי ברמות האלה". מדובר במהלך מפתיע של הבלם, שעזב את ברצלונה הקיץ ואחרי החתימה בדורטמונד הצהיר כי מעולם לא יעביר ביקורת על האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully