וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את אוסאסונה, צמד לליאונל מסי

אחרי מחצית רביעית ללא שערים ורצף החמצות, האלופה קטעה את רצף תוצאות התיקו על חשבון נועלת הטבלה. סוארס (59) והפרעוש (72, 90), שהפך למלך שערי הליגה, כבשו. 2:3 לסוסיאדד על ולנסיה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה 0:3 על אוסאסונה

המחזור ה-15 בליגה הספרדית יצא לדרך ביום שישי, כאשר מלאגה וגרנאדה נפרדו ב-1:1. ברצלונה שיחקה באופן לא שגרתי בשבת בצהריים וחזרה למסלול הניצחונות בליגה עם 0:3 על אוסאסונה האחרונה. גם ריאל סוסיאדד חזרה לעצמה עם 2:3 על ולנסיה השוקעת.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
בסוף מצא את הרשת פעמיים. ליאונל מסי/רויטרס

אוסאסונה - ברצלונה 3:0

רצף תוצאות התיקו המתסכל של ברצלונה הגיע לקצו באצטדיון אל סדאר. וגם שם, מול נועלת הטבלה, זה ממש לא היה פשוט, למרות התוצאה הסופית. ללא ניימאר המוצהב, אלופת ספרד לא הפסיקה להחמיץ במחצית הראשונה ונהנתה מקצת מזל לאחר ההפסקה עם כדור של סרחיו לאון שנעצר במשקוף, אבל בסופו של דבר האיכות שלה באה לידי ביטוי וסידרה לה שלוש נקודות. ג'ורדי אלבה עשה את ההבדל עם בישול ללואיס סוארס (59) ועוד אחד לליאונל מסי (72) שהיו עד אז המחמיצנים הגדולים של המשחק. הארגנטינאי גם הספיק להשלים צמד עם ביצוע נהדר בתוספת הזמן ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה עם 11 שערים. אוסאסונה, למרות המאמץ הגדול, נותרה במקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד. ברצלונה צימקה לפחות זמנית את הפער מריאל מדריד המוליכה לשלוש נקודות ותגיע מעודדת יותר לדרבי במחזור הבא.

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. רויטרס
הכנה טובה לדרבי. לואיס אנריקה/רויטרס

דקה 9: מסי מצא את סוארס, שבעט מזווית אלכסונית כדור שחמק ליד הקורה.

דקה 13: שוב סוארס, הפעם לקורה. האורוגוואי קיבל כדור ברחבה, נתפס על ידי השומר שלו ובכל זאת שחרר בעיטה שנעצרה בעמוד.

דקה 15: הפעם מסי היה חייב לכבוש אחרי הכנה של סוארס, אבל השוער נאוסט יצא לעברו ועצר עם הרגל.

דקה 25: מסי החליף מסירות עם סוארס, נכנס לרחבה וניסה להקפיץ בנגיעה קלה מול נאוסט, ששלח יד וליטף את הכדור בדרכו לקרן.

דקה 30: אחרי כל ההחמצות, ברצלונה כמעט ספגה. דה לאס קואבס קיבל כדור בצד ימין, הטעה את אלבה ובעט לרוחב השער. טר סטגן רק הסתכל, אבל למזלו ריירה שהמתין בתוך הרחבה פספס בסנטימטרים.

דקה 37: אינייסטה חטף כדור מסרחיו לאון ובעט מצוין מ-18 מטרים, אך רק ליד הקורה.

דקה 43: טוראן מסר מצד שמאל למסי, שמעמדה טובה בעט דרדל'ה החוצה.

דקה 45: ברצלונה סיימה מחצית רביעית ברציפות בלה ליגה ב-0:0.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה כובש מול נאוסט שוער אוסאסונה. GettyImages
לא היה נבדל. לואיס סוארס כובש/GettyImages

דקה 49: המשקוף הציל את ברצלונה! סרחיו לאון דהר בצד ימין וסיים עם הקשתה מפתיעה מעל טר סטגן, אך הכדור נעצר בקורה העליונה.

דקה 59: גול! לואיס אנריקה יכול קצת להירגע. אלבה העביר כדור רוחב משמאל לעבר סוארס, שגלגל לרשת החשופה. ההילוך החוזר הוכיח כי לא היה נבדל, 0:1 לברצלונה.

דקה 67: מסי השתחרר מהשמירה ועשה הכול נכון, אבל שוב הבעיטה שלו מ-16 מטרים נהדפה על ידי נאוסט.

דקה 72: גול! בסוף מסי הצליח. הארגנטינאי מסר לדניס המחליף שהעביר שמאלה לאלבה. המגן השמאלי רשם בישול שני עם כדור למסי שהמשיך בנגיעה פנימה. מהלך קבוצתי יפה ושער 16 של הארגנטינאי בתשעת משחקיו האחרונים מול אוסאסונה. 0:2 לברצלונה.

דקה 90+2: גול! השני של מסי במשחק וה-11 שלו העונה בליגה. הארגנטינאי עבר שחקן אחד, הטעה שלושה נוספים ובעט בקלילות אל הרשת של נאוסט. 0:3 לברצלונה.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
כבש מול 22 מ-24 יריבות שפגש בליגה הספרדית. לואיס סוארס/GettyImages
seperator

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 2:3

המארחת התאוששה באופן מרשים מהחמישייה שחטפה מדפורטיבו לה קורוניה ורשמה ניצחון שישי בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. מנגד, העטלפים ממשיכים לשקוע ובשמונת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות הם ניצחו פעם אחת בלבד. הפתיחה היתה שייכת לוויליאן ז'וזה, שנגח מקרוב פנימה כבר בדקה השנייה, והשלים צמד בדקה ה-24 עם נגיחה נוספת, הפעם מכדור קרן של קרלוס ולה. דני פארחו צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-36 ועד הסיום קיבלנו אירוע מרכזי נוסף. זה קרה בדקה ה-60, כשוולה רשם את החמצת הפנדל הראשונה שלו בספרד - מול דייגו אלבס האגדי, שעצר את הפנדל ה-22 בקריירת הלה ליגה שלו, יותר מכל שוער אחר. לצערו, בדקה ה-90 הוא ספג גם מרגלי חואנמי, שסגר עניין.

צפו בתקציר

מלאגה - גרנאדה 1:1

עומר אצילי המאכזב שוב נותר מחוץ לסגל של האורחת, שנזקקה להרבה מזל ועזרה מהשופט על מנת לחלץ נקודה ברוסאלדה. איגנסיו קמאצ'ו כבש ראשון בנגיחה והעלה את מלאגה ל-0:1 בדקה ה-24, ארטיום קראבץ איזן בנגיחה בדקה ה-81. מיקל וילאנובה כבש שער שנראה חוקי לגמרי עבור המארחת בדקה ה-92, אבל השופט פסל אותו בטענת נבדל. עוד לפני כן, דייגו יורנטה רשם החמצה ענקית בדקה ה-86.

צפו בתקציר

דייגו אלבס עשה זאת שוב

משחק נוסף

לאס פלמאס - לגאנס 1:1
ללאס פלמאס: מרקו ליבאיה (21), ללגאנס: מיגל גררו (פנדל, 76)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully