וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד בכורה ללייפציג, באיירן מינכן הביסה את וולפסבורג וחזרה לפסגה

שער נגיחה של רוג'ר סידר לאינגולשטאדט 0:1 מפתיע (90 דק' לאלמוג כהן) מול הסינדרלה של הבונדסליגה. הבווארים אמרו תודה עם 0:5 על וולפסבורג (שער בכורה למולר). רק 1:1 לדורטמונד בקלן

רוג'ר שחקן אינגולשטאדט. רויטרס
הכריע לראשונה העונה את לייפציג. רוג'ר מאינגולשטאדט/רויטרס

המחזור ה-14 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) וסיפק מהפך בפסגה כאשר באיירן מינכן הביסה 0:5 את וולפסבורג וחזרה למקום הראשון על חשבונה של ר.ב לייפציג הסינדרלה שנחלה הפסד בכורה העונה, 1:0 בחוץ מול אינגולשטאדט של אלמוג כהן. אחרי ה-2:2 המצוין מול ריאל מדריד בליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד נחלה עוד אכזבה בליגה עם 1:1 בקלן.

אריאן רובן באיירן מינכן. רויטרס
חזרו למקומם הטבעי. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:5

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה ובליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, האלופה המשיכה את המומנטום ונהנתה מהפסדה המפתיע של ר.ב לייפציג כדי לחזור לפסגה בזכות הפרש שערים עדיף על פני הסינדרלה של העונה. אריאן רובן, הקיצוני ההולנדי הכל כך מוכשר של הבווארים שבר את הקרח כבר אחרי 18 דקות עם שער אופייני כשחתך מימין לשמאל ובעט ברגל החזקה כדור מסובב לפינה הגבוהה ופנימה. רוברט לבנדובסקי דחק מקרוב כעבור ארבע דקות והשלים צמד עם עוד שער די קל מכדור טועה שהגיע אליו במקרה (58). בדקה ה-76 הגיע הרגע לו בבאיירן חיכו הרבה מאוד זמן. תומאס מולר, היה חלש מאוד ביורו ובאופן די מדהים לא הבקיע העונה בליגה, כבש את שער הבכורה שלו עם עוד כדור די מקרי שהגיע אליו ומקרוב דחק פנימה, כשדוגלאס קוסטה המחליף קבע את תוצאת הסיום עם בעיטה אדירה לרשת הגבוהה בדקה ה-86. בעוד שבאיירן חזרה לפסגה, וולפסבורג שנחלה את הפסדה השמיני העונה רחוקה רק נקודה מהקו האדום.

פ.צ. קלן - בורוסיה דורטמונד 1:1

הצהובים-שחורים הגיעו למשחק הזה אחרי ה-2:2 הדרמטי והגדול מול ריאל מדריד, שהשלים מבחינתם הישג גדול וזכייה במקום הראשון בבית שלהם בליגת האלופות, אך בליגה הקבוצה שת תומאס טוכל רחוקה מלהרשים ולמרות שהגיעה לקלן עם שני התותחים הכבדים שלה רויס ואובמיאנג, היא סיימה בעוד תיקו מאכזב מבחינתה. ארטיום רודבנס העלה את המארחים ליתרון עם שער נגיחה בדקה ה-28 אחרי כדור חופשי מצד ימין, אבל מרקו רויס הנפלא הציל את קבוצתו מהפסד עם שער שוויון בדקה ה-90 עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב של ראמוס המחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פייר אמריק אובמיאנג בורוסיה דורטמונד. GettyImages
תיקו מאכזב. אובמיאנג/GettyImages

אינגולשטאדט - ר.ב. לייפציג 0:1

אחרי שמונה ניצחונות ליגה ברציפות, הסינדרלה של אירופה נחלה הפסד בכורה דווקא מול סוגרת הטבלה ערב המחזור וראתה איך באיירן מינכן חולפת על פניה שוב בדרך לפסגה. לייפציג הגיעה למשחק הזה עם רוח גבית וביטחון בשמיים, אבל בדקה ה-12 ראתה את רוג'ר הברזילאי מכריע אותה עם נגיחה מדוייקת אחרי כדור חופשי מצד ימין. לייפציג לחצה וניסתה להשיג לפחות שוויון שהיה משאיר אותה בפסגה, אבל המארחים שמרו בחירוף נפש על הניצחון היקר והם רחוקים כעת רק נקודה מהצד הנכון של הקו האדום. אלמוג כהן שוב פתח בהרכב של המארחת והפעם גם השלים דקות מצוינות והיה שותף להפתעה של המחזור. אגב. זו הייתה הפעם הראשונה מאז אפריל 2011 שהאחרונה מנצחת את המוליכה. בפעם הקודמת זו הייתה בורוסיה מנשנגלאדבך שהפתיעה את בורוסיה דורטמונד.

הרטה ברלין - ורדר ברמן 1:0

הקבוצה הביתית הכי טובה בבונדסליגה פגשה את קבוצת החוץ הגרועה בליגה. זה נגמר בניצחון של ברמן, שניצחה לראשונה בחוץ מאז תחילת מרץ. מקס קרוסה כבש את שער הניצחון בדקה ה-41, הרטה הפסידה לראשונה מאז אוקטובר, ורדר ברמן עם ניצחון ליגה שני ברציפות.

איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 0:0 (שישי)

הרבה אנשים לא היו מאמינים אם היו אומרים להם לפני פתיחת העונה שזה יהיה משחק צמרת. הערב שתיהן לא הפיקו יותר מדי, פרט להמון המון עצבים ואגרסיביות ונפרדו בתיקו משקף למרות יתרון מסוים לאיינטרכט פרנקפורט במצבים המסוכנים. טימותי צ'נדלר ספג אדום והשאיר את המארחת בעשרה שחקנים בדקה ה-82, תשעה כרטיסים צהובים נשלפו פרט לכך. מרקו רוס, שמתאושש מסרטן וצפוי לחזור בקרוב לאימונים בפרנקפורט, צפה במשחק מן היציע.

משחקים נוספים:
המבורג - אוגסבורג 0:1
להמבורג: פיליפ קוסטיץ' (68)

פרייבורג - דרמשטאדט 0:1
לפרייבורג: נילס פטרסן (86)

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. AP
שער בכורה העונה בליגה. תומאס מולר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully