וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר הפתיעה עם 2:4 על מנצ'סטר סיטי, ורדי עם שלושער

האלופה השפילה את החבורה של פפ: ורדי קטע בצורת של שלושה חודשים עם שלושער ענק (3, 20 ו-78), קינג כבש שער נהדר (5), קולארוב ונוליטו רק צימקו. ארסנל בפסגה אחרי 1:3 על סטוק

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי חוגג שער. רויטרס
התגעגע לתמונות הללו. ג'יימי ורדי/רויטרס

לראשונה מאז מאי 1993, שש קבוצות מארחות כבשו שלושה שערים או יותר באותו מחזור. זה מה שקרה הערב (שבת) במחזור רב שערים בפרמיירליג, במרכזו עמדה לסטר סיטי שהפתיעה עם 2:4 מרשים על מנצ'סטר סיטי ושלושער של ג'יימי ורדי. ארסנל עלתה זמנית לפסגה בזכות 1:3 על סטוק סיטי, ווטפורד ניצחה 2:3 את אברטון וגם סוונסי וברנלי כבשו שלישיות וניצחו. רק להאל סיטי זה לא הספיק לניצחון, והיא סיימה ב-3:3 מול קריסטל פאלאס.

שחקני לסטר סיטי חוגגים עם אנדי קינג (במרכז). רויטרס
שער יפהפה. אנדי קינג, במרכז, מקבל ברכות מהחברים/רויטרס

לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 2:4

ג'יימי ורדי סבל מתחילת העונה מנפילת מתח שלאחר עונת האליפות ההיסטורית. הוא ספג ביקורות במהלך שלושת חודשי הבצורת שלו, אבל הערב הגיע לאפטר פארטי עם שלושער פנטסטי - הראשון שלו בקריירה בפרמיירליג - והשפיל את פפ גווארדיולה. מנצ'סטר סיטי הגיעה ללא קון אגוארו, פרננדיניו וניקו אוטאמנדי המורחקים, ובלעדיהם פשוט התפרקה תוך 20 דקות. ורדי כבש פעמיים, אנדי קינג הפציץ בתווך ולסטר סיטי סיפקה את משחקה הטוב ביותר העונה. גם הניסיון לחזור לא צלח, בעיקר כשההגנה לא הפסיקה לשגות וג'ון סטונס סידר לוורדי את השלישי. אלכסנדר קולארוב ונוליטו המחליף רק צימקו בדקות הסיום, אך שני ההפסדים הרצופים עלולים להשאיר את הסיטיזנס מרחק שבע נקודות מהפסגה. פפ סופג לראשונה בקריירה שתי שלישיות (או יותר) ברצף ואילו קלאודיו ראניירי מנגד ממשיך להצליח מול סיטי, עם ניצחון שמיני בתשעת המפגשים האחרונים, אם כי רק רביעי של לסטר העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בהלם. פפ גווארדיולה/רויטרס

דקה 3: גול! ורדי כבש לראשונה בליגה מאז ספטמבר ואחרי 741 דקות ליגה. סלימאני הכניס כדור עומק לסקורר המתוסכל, שהכניע את בראבו ורץ לחגוג. 0:1 מהיר ללסטר סיטי.

דקה 5: גול! איזו פתיחה מוחצת של האלופה. הפעם סלימאני השתלט על כדור ברחבה והשאיר לקינג הוולשי שסובב מ-18 מטרים לרשת הגבוהה. בראבו הגיב באיחור וזה כבר 0:2 ללסטר סיטי.

דקה 20: גול! וואו, הנה השלישי. כדור ארוך מצא את מחרז בצד ימין והאלג'יראי השאיר לוורדי, שקיבל ביטחון לאחר השער ובקלילות עבר את בראבו וקבע 0:3 מדהים ללסטר סיטי.

דקה 50: הבעיטות של סבאלטה ודה בראונה נבלמו על ידי שחקני ההגנה, לפני שהאחרון שלח את הריבאונד החוצה.

דקה 57: גונדואן היה קרוב, אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה אחרי הכנה של איהנאצ'ו.

דקה 78: גול! ורדי הגיע עם שני שערי ליגה בלבד, ובמשחק הזה כבר יש לו שלושה. החלוץ ניצל מסירה איומה של סטונס לאחור ומזווית קשה בעט לקורה. הכדור התגלגל ונכנס, סאניה הצליח להרחיק רק אחרי שעבר את הקו. 0:4 מוחץ ללסטר סיטי.

דקה 82: גול! שער מצמק של הסיטיזנס, בבעיטה הראשונה שלהם למסגרת של צילר. קולארוב סובב כדור חופשי נהדר פנימה ברגל שמאל ומנצ'סטר סיטי צימקה ל-4:1.

דקה 90: גול! לקולארוב יש גם בישול. המגן הסרבי העביר כדור רוחב משמאל והמחליף נוליטו המשיך אל הרשת. מנצ'סטר סיטי צימקה ל-4:2.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי עובר את קלאודיו בראבו שוער מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הביטחון חזר. ג'יימי ורדי עובר את קלאודיו בראבו/רויטרס
ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי לאחר שכבש שלושער. רויטרס
ג'יימי ורדי עם כדור המשחק/רויטרס

ארסנל - סטוק סיטי 1:3

התותחנים רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועלו לפחות זמנית לפסגה עם הפרש שערים זהה לזה של צ'לסי, אך יתרון בטור שערי הזכות. האירוע המשמעותי הראשון במשחק היה פציעתו של שקודראן מוסטפי (25) וכניסתו של הקטור ביירין שחזר לראשונה אחרי חודש של פציעה. דווקא האורחת עלתה ראשונה ליתרון בזכות פנדל מוצלח של צ'רלי אדם (19) ביום הולדתו אחרי הכשלה ברחבה של גרניט ג'אקה, אך ביירין סידר לתיאו וולקוט את השוויון בדקה ה-42. בעקבות השער עלה וולקוט למקום החמישי בטבלת מבקיעי ארסנל בפרמיירליג בכל הזמנים (בצוותא עם רוברט פירס) עם 62 כיבושים, וזה גם היה שערו ה-100 בקבוצה בכל המסגרות. אוזיל (50) השלים מהפך עם נגחיה קשתית יפה ואלכס איוובי (75) קבע את תוצאת הסיום עם שער הבכורה שלו העונה בליגה.

שחקני ארסנל הקטור ביירין, תיאו וולקוט. רויטרס
וולקוט מודה לביירין על הבישול/רויטרס

ווטפורד - אברטון 2:3

חגיגת שערים בוויקארג' רואד, שם הצרעות גברו על אברטון לראשונה מאז מרץ 1987 וגם חלפו על פניה בטבלה. הטופיז הגיעו אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, אבל התחילו טוב כשגארת' בארי הוותיק, בהופעה ה-609 שלו בפרמיירליג (כמו פרנק למפארד ושני רק לשיאן ריאן גיגס עם 632) בישל לרומלו לוקאקו בדקה ה-17. אלא שווטפורד ענתה בצורה מרהיבה, עם שער פנטסטי בעקב של סטפנו אוקאקה. האיטלקי כבש בסגנון ג'אנפרנקו זולה בדקה ה-36 וחגג שער בכורה במדי ווטפורד וראשון בליגה האנגלית מאז מאי 2010 (אז במדי פולהאם מול ווסטהאם). המהפך של המארחת הושלם עם נגיחה של הבלם האוסטרי סבסטיאן פרודל בדקה ה-59 אחרי כדור חופשי של חוסה הולבאס, שבחלוף חמש דקות בישל בקרן גם את השני של אוקאקה. לוקאקו יכול היה רק לצמק עם השני שלו בדקה ה-86, אך אברטון ממשיכה בנסיגה.

סטפנו אוקאקה שחקן ווטפורד חוגג שער. רויטרס
איזו דרך לשבור בצורת. סטפנו אוקאקה/רויטרס

ברנלי - בורנמות' 2:3

דווקא אחרי הניצחון הגדול על ליברפול במחזור הקודם, הקבוצה של אדי האו ספגה הפסד מפתיע לברנלי, שניצחה לראשונה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים. ג'ף הנדריק (13) כבש בבעיטת יעף נהדרת מחוץ לרחבה וסטיבן וורד הכפיל בחלוף שלוש דקות עם שערו הראשון מאז ינואר 2012 (1,804 ימים). בניק אפובה עוד צימק על סף הירידה למחצית אך ג'ורג' בויד סגר עניין עם שער יפה מתוך הרחבה ושער של צ'רלי דניאלס בתוספת הזמן כבר היה מאוחר מידי ולא הספיק.

שחקן ברנלי ג'ף הנדריק חוגג. רויטרס
איזה גול. הנדריק/רויטרס

משחקים נוספים

האל סיטי - קריסטל פאלאס 3:3
להאל: רוברט סנודגראס (27, בפנדל), אדאמה דיומאנדה (72), ג'ייק ליברמור (78), לפאלאס: כריסטיאן בנטקה (52, בפנדל), ווילפריד זאהה (70), פרייזר קמפבל (89).

סוונסי - סנדרלנד 0:3
לסוונסי: גילפי סיגורדסון (51 בפנדל), פרננדו יורנטה (54 ו-80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully