וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיטריאן סוחט מחמאות, סקולס: "יש משהו מרושע בבאי, אני אוהב את זה"

הארמני במדי מנצ'סטר יונייטד ושימח את מוריניו: "השער שלו הסב לי אושר". כוכב העבר של השדים האדומים הפתיע והחמיא לבלם והצהיר: "הקבוצה מתקדמת, כעת המטרה היא זכייה בליגה האירופית"

שחקני גנט חוגגים עם קאליפה קוליבאלי, מימין קני סייף. רויטרס
קוליבאלי וקני סייף/רויטרס

בצל החגיגות המטורפות של הפועל באר שבע בסאות'המפטון, שלב הבתים של הליגה האירופית ננעל אמש (חמישי) בצורה דרמטית עם ההעפלה של גנק לשלב 32 האחרונות. הקבוצה של רמי גרשון, קני סייף ואופיר דוידזאדה הצליחה להשיג את הכרטיס בזכות שער דרמטי של קאליפה קוליבאלי. המחליף סידר לבלגים העפלה דרמטית לשלב הבא עם ביצוע מרהיב בדקה ה-94. ברשת חגגו עם קוליבאלי, שהציל את הכבוד של הכדורגל הבלגי אחרי הקמפיין המביש של קלאב ברוז' בליגת האלופות.

המאמן יין ואנהזברוק חגג בסיום: "ההעפלה לשלב הבא הייתה קריטית עבורנו, אני שמח ששיחקנו עד הדקה האחרונה והשגנו את המטרה. שמתי לב שחלק מהשחקנים היו מודאגים לאורך המשחק, אבל דרשתי מהם לא לוותר. אחרי השער כולם הגיעו לחבק אותי, אבל ביקשתי מהם להשלים את המשימה". על כובש השער הוסיף: "קאליפה הוסיף לנו הרבה עוצמה בחלק הקדמי, אני שמח שהוא לקח את ההזדמנות הזו. החשיבות שלו עבורנו היא מיוחדת".

לאלו שבמקרה שכחו, בתחילת הקמפיין היה נדמה כי מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו ויתרו על האפשרות לקחת חלק פעיל בליגה האירופית. אך העובדה כי מצבם של השדים האדומים בליגה לא מרשים והם רחוקים ממאבק האליפות, גרמו ל'מיוחד' לעלות עם התותחים הכבדים מול זוריה, במפגש שנתן ליונייטד את הכרטיס השני מהבית. מי שגנב את ההצגה אחרי תקופה קשה היה הנריק מחיטריאן.

הארמני שהגיע מבורוסיה דורטמונד ומיעט לשחק כבש שער אישי נהדר וסחט מחמאות. "מיקי היה חזק מבחינה מנטלית לאורך כל התקופה שלו במועדון", סיפר מוריניו בסיום: "הנחישות שלו לשחק ולהשפיע על הקבוצה הרשימה אותי. הוא שיחק בצורה טובה, עבד קשה בתקופה האחרונה ומגיע לו לשחק. אני מודע היטב ליכולות והכישרון שלו, בגללן דרשתי שהוא יהיה חלק מהסגל שלנו. השער שלו הסב לי אושר, אני מאוד מרוצה מהיכולת שהוא הציג".

ובינתיים, עולה אריק באי זכה לשבחים דווקא מפול סקולס: "יש בו משהו רע, במובן חיובי. הוא בלם מרושע וזה בדיוק מה שהקבוצה צריכה. אין לו בעיה להתעמת עם שופטים, שחקנים וכל מה שעומד מולו. אני אוהב את זה מאוד. הסגל של יונייטד מתחיל להפנים שהוא משחק עבור החולצה היקרה הזו, הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק. עכשיו המטרה היא לזכות בליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully