וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו הורחק מארבעה משחקי ליגה, פרננדיניו ייעדר משלושה

התגרה בין שחקני מנצ'סטר סיטי לצ'לסי בשבת עשויה לפגוע בשאיפות האליפות של פפ גווארדיולה. החלוץ ייעדר מול לסטר, ווטפורד, ארסנל והאל סיטי. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של טורה

אלכסנדר קולארוב, דויד סילבה, סרחיו אגוארו עם חולצות לזכר הרוגי אסון שאפקואנסה. GettyImages
ארבעה משחקים בחוץ. אגוארו/GettyImages

השבוע הקשה של מנצ'סטר סיטי נמשך היום (שני) עם ההודעה על עונשו של סרחיו אגוארו. 'קון' הורחק מארבעה משחקים בעקבות התיקול הפראי על דויד לואיז בשבת, בו נכנעה סיטי 3:1 מול צ'לסי. רק במחזור האחרון אגוארו היה חלק תגרה כוללת בין שחקני הבלוז לסיטי, שהחלה רק בשל שליחת הרגל האכזרית של החלוץ לעבר הבלם הברזילאי. בהתאחדות האנגלית לא היו מוכנים להתייחס לגיליון ההתנהגות של חלוץ סיטי והוא יחמיץ את המשחקים מול לסטר, ווטפורד, ארסנל והאל סיטי. קון ישוב למפגש החוץ מול ליברפול.

עוד בנושא:

דרכו של מיני חוליט: נתן אקה מקבל הערכה בצ'לסי דווקא בזכות השער בבורנמות'
אביו של מרטין אודגור סירב להעלים מיסים: "זה עניין מוסרי"
"המו"מ צובר תאוצה": קרלוס טבס יחתום בשנגחאי שנואה?
גארי נוויל קוטל את מרואן פלאיני: "מהלך אידיוטי, זה פשוט זבל"
לוליץ' עורר סערה באיטליה: "לפני שנתיים רודיגר עוד מכר גרביים"

פרננדיניו שחקן מנצ'סטר סיטי דוחף את ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
התגרה בין פרננדיניו לססק/רויטרס

גם פרננדיניו ספג עונש והוא הורחק משלושה משחקים. הקשר תקף את ססק פברגאס במהלך התגרה בין השחקנים לקראת הסיום. פרננדיניו חנק את הקשר הספרדי והורחק כאשר ההיעדרות שלו עשויה להשפיע בצורה מיידית על מאבק האליפות של פפ גווארדיולה לא פחות מאשר של אגוארו.

שחקן נוסף שייעדר מהמשחק מול לסטר הוא ניקולאס אוטומנדי, שספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו מול צ'לסי וירצה עונש הרחקה. ההרחקות של אגוארו ופרננדיניו מצטרפות להרחקה של קלאודיו בראבו, שהורחק בליגת האלופות מברצלונה. נוליטו היה המורחק הראשון של סיטי העונה, במהלך הניצחון מול בורנמות' בספטמבר.

גווארדיולה, שגיבה את אגוארו מיד בסיום המשחק באיתאיחד, יצטרך להסתדר ללא פביאן דלף, וינסנט קומפאני וראחים סטרלינג הפצועים. בנוסף, עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של יאיא טורה. הקשר נותר מחוץ לסגל מול צ'לסי בשל דיווחים אודות נהיגה בשכרות. פפ, שהחזיר את טורה לסגל בתקופה האחרונה אחרי ההתנצלות של סוכנו, בחר שלא להתייחס לטענות נגדו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully