וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המו"מ צובר תאוצה": קרלוס טבס יחתום בשנגחאי שנואה?

על פי דיווחים המגיעים מסין, במועדון עשויים לשלם לחלוץ בן ה-32 של בוקה ג'וניורס 40 מיליון יורו בעונה. הנשיא אישר: "אפשר להגיד שהמשא ומתן צובר ותאוצה וכי ישנה התקדמות"

רויטרס

לקבלת פנים כזו טבס לא יזכה בשום מקום אחר בעולם

החלוץ הארגנטינאי, קרלוס טבס בן ה-32, החליט לעזוב את אירופה ב-2015 ולחזור הביתה, כשחתם בבוקה ג'וניורס אחרי שנתיים ביובנטוס. באותה תקופה, טען טבס שלא משנה כמה כסף יציעו לו, הוא החליט שהוא יסיים את הקריירה בארגנטינה.

אך לא בטוח שטבס יעמוד בדבריו. על פי דיווח בסין, שנגחאי שנואה, אותה מאמן גאס פוייט, מנהלת משא ומתן מתקדם עם טבס ועשויה להחתימו כבר בימים הקרובים. על פי הדיווח, הקבוצה הציעה לחלוץ סכום חסר תקדים של 40 מיליון יורו בעונה - הסכום הגבוה בכל הזמנים.

"עבדנו קשה כדי להשלים את ההחתמה הזו", אמר הבעלים של הקבוצה בנושא. "אני חושב שאפשר להגיד שהמשא ומתן צובר ותאוצה ושיש התקדמות". שנגחאי שנואה סיימה את העונה בליגה הסינית במקום הרביעי - שני מקומות מעל גוואנגז'ו R&F של ערן זהבי.

שחקן בוקה ג'וניורס קרלוס טבס מאוכזב. AP
בסין מחכים בקוצר רוח. טבס/AP

טבס, כזכור, הודיע כבר לפני מספר שנים כי הוא מתכנן לחזור לקבוצת נעוריו בוקה ג'וניורס, בשורותיה שיחק במשך שלוש עונות מ-2001 ועד 2004. למרות זאת, רבים הופתעו כשהחלוץ בחר להוציא לפועל את המהלך, שכעזב את הליגה האיטלקית ואת ליגת האלופות לטובת הליגה הארגנטינאית. טבס כבש 39 שערים עבור הגברת הזקנה, 58 שערים עבור מנצ'סטר סיטי ו-19 עבור מנצ'סטר יונייטד. כמו כן, בנבחרת ארגנטינה יש לו 76 הופעות מאז 2004 במהלכן כבש 13 שערים.

התארים: טבס זכה פעמיים באליפות הליגה האנגלית עם מנצ'סטר יונייטד, פעם אחת בגביע הליגה, במגן הקהילה וכן בליגת האלופות עם השדים האדומים. הוא הוסיף לעצמו אליפות נוספת באנגליה עם מנצ'סטר סיטי וזכה פעמיים באליפות הליגה האיטלקית עם יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully