וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוליץ' עורר סערה באיטליה: "לפני שנתיים רודיגר עוד מכר גרביים"

שחקן לאציו השמיע דברים בעלי נימה גזענית כלפי בלם רומא אחרי הדרבי דלה קפיטלה: "למה שאבקש סליחה? גם אנשים לבנים מוכרים גרביים וחגורות". לאציו פרסמה התנצלות רשמית

שחקן רומא, אנטוניו רודיגר. GettyImages
חימם קצת את האווירה לפני המשחק. רודיגר/GettyImages

מגן-קשר לאציו, סנאד לוליץ', עורר אתמול (ראשון) מיני סערה כשהשמיע רמיזות גזעניות כלפיי בלמה של רומא, אנטוניו רודיגר. לאציו נכנעה 2:0 בדרבי דלה קפיטלה והבוסני הפנה את זעמו לגרמני שחום העור שערב הדרבי חימם קצת את האווירה.

לוליץ' אמר אחרי המשחק: "רודיגר עשה פרובוקציות עוד לפני המשחק. לפני שנתיים הוא עוד מכר חגורות וגרביים בשטוטגרט ועכשיו הוא מתנהג כאילו הוא סופסטאר. אבל זו לא אשמתו, אלא אשמת הסביבה שלו. הם אלו שלא לימדו אותו נימוסים". כשלוליץ' נשאל האם הוא רוצה לחזור בו מדבריו הוא השיב: "אמרתי מה שאני חושב. להתנצל בפני רודיגר? גם לבנים מוכרים גרביים".

בלאציו לא אהבו את התגובה של שחקנם וראש מערך הודברות, ארתורו דיאקונאטה, אמר: "הדברים שנאמרו והצורה בה הוא הושמעו, כואבים לנו. אני מתנצל בשם המועדון, אלו היו הערות שנאמרו בלהט הרגע, אחרי הפסד בדרבי. הוא עבר את הגבול. הכול התחיל עם דברים שאמר שחקן רומא, אבל אנחנו צריכים להפעיל את ההיגיון ולא לגרום לפיצוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully