וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל קוטל את מרואן פלאיני: "מהלך אידיוטי, זה פשוט זבל"

הבלגי של מנצ'סטר יונייטד גרם לפנדל בדקה ה-89 ב-1:1 מול אברטון: "זה פשוט פאתטי". זלאטן על התקרית עם קולמן: "אם הייתי רוצה לבעוט לו בראש, הייתי גורם לו להתעלף". פוגבה בתגובה להאשמות: "יובנטוס המועדון החשוב בקריירה שלי"

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
הפרצוף אומר הכל. פלאיני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד עדיין מתקשה להאמין מה קורה לה. גם אתמול (ראשון) הקבוצה איבדה ניצחון, כשבדקה ה-89 ספגה שער שוויון והסתפקה ב-1:1 מול אברטון. ביתרון 0:1, בניסיון לשמור על התוצאה, המאמן ז'וזה מוריניו הכניס כמחליף את מרואן פלאיני, ששתי דקות לאחר מכן ביצע עבירה מכריעה ברחבה. כמובן שמוריניו, שמחזיק כמאמן במאזן פחות טוב מאשר ואן חאל ומויס ב-14 משחקניו הראשונים כמאמן יונייטד, ספג ביקורת חריפה על החילוף, אך כמובן דחה את הביקורת.

"חשבתי שאתם יותר מבינים בכדורגל, אבל התשובה ברורה", אמר המאמן העצבני, שבהמשך אף עזב בכעס את מסיבת העיתונאים, "אברטון היא לא קבוצה שמניעה כדור, כפי שהייתה בעבר, היא משחקת ישיר, השוער בועט למעלה, אשלי וויליאמס למעלה, פונס מורי למעלה. כשיש לך על הספסל שחקן בגובה שני מטר, אתה שם אותו בקו הראשון של ההגנה בניסיון לעזור לקבוצה לנצח". יש לציין, אגב, כי השריקה לפנדל הייתה שנויה במחלוקת.

ראיון אחרי משחק עם מוריניו נפתח ברגע מוזר

מוריניו נוטש מסע"ת

כך או כך, פלאיני ספג ביקורת, ולא רק ברשתות החברתיות. הפרשן גארי נוויל, שחקן העבר של הקבוצה, כינה את המהלך שלו "אידיוטי" ואמר ש"זאת פשוט שטות של פלאיני. זה ברור שאם אתה מנסה לשמור על שחקן ברחבה אתה מסתכן בעבירה ופנדל, זה פשוט זבל. זה לא קשור למאמן. הוא עשה את החילוף בגלל סיבות נכונות, אבל השחקן אכזב אותו.

"זה פשוט פאתטי כשזה מגיע משחקן כל כך מנוסה. הוא עלה כדי לעזור לסגור את המשחק. לא היה לחץ, והיה ברור שזה מגיע, אפשר היה לראות את זה מקילומטרים. הוא נכנס כדי להתמודד עם הכדורים הארוכים של אברטון לרחבה. אפשר להבין את ההיגיון, אבל כשהוא עושה כזה מהלך אידיוטי..".

בשורה מדאיגה נוספת ליונייטד עלולה להגיע מכיוונו של זלאטן איברהימוביץ', שבהתנגשות עם שיימוס קולמן נראה בועט בראשו של שחקן אברטון. השופט לא ראה את התקרית, וכעת נותר רק לחכות לבדוק האם ההתאחדות תחליט להעמיד את השבדי לדין. איברהימוביץ', בדרכו הייחודית, הכחיש שזה היה מכוון.

"זה היה משחק פיזי, הם שיחקו קשוח", אמר זלאטן, "שמעתי שאחד הפרשנים אמר שבעטתי למישהו בראש בכוונה, אבל זה היה 50-50, הוא משך אותי. תאמינו לי, אם הייתי רוצה לבעוט למישהו בראש, אני יודע איך לתת בעיטה בראש ולגרום לאדם להתעלף. זה כל מה שאני יכול להגיד".

עוד באותו נושא

צפו: מוריניו נטש בזעם את מסיבת העיתונאים, ברשת לועגים לפלאיני

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
"תמיד אהיה אסיר תודה ליובנטוס". פוגבה/רויטרס

פול פוגבה הותקף לאחרונה מפני שאמר כי תקופתו ביובנטוס היתה כמו "חופשה" והחזרה שלו למנצ'סטר היתה טבעית. הקשר הצרפתי התייחס לנושא בחשבון הפייסבוק שלו וניסה להבהיר את הדברים.

"אפשר לעוות את הכל", אמר פוגבה, "לפני מספר ימים שאלו אותי מה אני מרגיש על מנצ'סטר העיר, ולא על המועדונים. אחת מהסיבות שבחרתי לחזור לכאן היא מכיוון שזה המקום בו גדלתי והעברתי את הילדות שלי. יובנטוס הוא המועדון החשוב ביותר בקריירה שלי עד כה. אני אסיר תודה ושמח על האהבה, האמון והאמונה שהם נתנו לי במהלך התקופה שלי שם. יש להם תפקיד חיוני בכך שהפכתי לשחקן שאני היום. התפתחתי ולמדתי שם ותמיד אהיה אסיר תודה למועדון הזה".

הקשר הצרפתי התייחס למי שביקר אותו: "אני לא רוצה שיפרשו את המילים שלי בצורה לא נכונה אז אהיה ברור - ליובנטוס יש מקום מיוחד בליבי, גם למועדון וגם לכל העיר. הם גרמו לי להרגיש בבית, תמכו בי והיו נהדרים. עם זאת, במנצ'סטר העברתי את הילדות וגם למועדון תמיד היה מקום בלב שלי. אעשה את הכל כדי להצליח כאן ואנסה להגשים את החלומות שלי ולגרום לאוהדים להיות גאים. אני בן אדם חיובי, פרשנויות שליליות מגיעות מאנשים שליליים שלא יודעים מי אני וממה אני עשוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully