וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט סנט פטרסבורג - מכבי תל אביב: פיליפנקה, בן הרוש ואיגייבור עשויים לפתוח

23.11.2016 / 23:10

ארבלדזה מתכנן מספר שינויים לקראת המפגש הקריטי בליגה האירופית (חמישי, 18:00, ספורט2), גם בן בסט עשוי להיכלל ב-11. ארבלדזה: "גם לזניט יש חולשות, התאוששנו מהאסון מולם"

מחזור 5מחצית24/11/2016
זניט סנט פטרסבורג
    0
      מכבי תל אביב
      (עריכה: טל רזניק)

      אחרי שהיא עצרה את הרצף השלילי בליגה עם ניצחון בקרית שמונה, מכבי תל אביב תנסה מחר (חמישי, 18:00, ספורט1) להציל את העונה האירופית מול זניט סנט פטרסבורג. הצהובים נחתו ברוסיה ללא ברק יצחקי, דור פרץ, דניאל ליפשיץ ויובל שפונגין. סגנית האלופה תקווה להשיג תוצאה טובה מול הענקית הרוסית, שמולה החלה התקופה הרעה עם הפסד צורם אחרי יתרון מבטיח של שלושה שערים. לקראת המפגש סיפר שוטה ארבלדזה במסיבת העיתונאים: "חם לנו כאן מלבד מזג האוויר, מארחים אותנו בצורה נהדרת והכול כאן מצוין. עקבנו אחרי זניט מאז המשחק נגדנו, כמובן שאחרי שאתה פוגש קבוצה אתה מכיר אותה טוב יותר. אנחנו יכולים להראות להם למה אנחנו מסוגלים".

      עוד בנושא:

      ריקן: "המשחק הקודם מול זניט היה מוזר אבל זה לא אמור להשפיע"
      בסרביה תוהים: מי גרף 90 אלף יורו מעסקת פרדראג ראיקוביץ'?
      חשש בהפועל תל אביב: הספקים דורשים את הכסף מיידית: "לא נוכל לתפקד"

      מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
      אופטימי. ארבלדזה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

      הגאורגי הוסיף: "לא אחשוף את נקודות התורפה של זניט, גם לקבוצות גדולות יש נקודות פגיעות. אמרתי לשחקנים שלי איך נוכל להקשות עליהם, אבל אדבר על זה רק אחרי המשחק. היו לנו שלושה משחקים קשים אחרי זניט ואת כולם צלחנו. בשבועות האחרונים היו לנו תוצאות פחות טובות ממה שציפינו. לא זכינו למספיק מנוחה בגלל פגרת הנבחרות. מעכשיו אין יותר מנוחה וזה נותן לנו הרבה זמן לעבוד. הצלחנו לצאת מהאסון מול זניט, זה לא היה קל".

      ארבלדזה סיכם: "לא נוכל להילחם במזג האוויר. אנחנו לא הראשונים שמשחקים במזג אוויר שכזה, וגם הרבה שחקנים שלנו חוו את זה במהלך הקריירה. אני מעדיף קור על חום, כמובן שזה לא תנאים אידיאליים עבורנו. אני מקווה שאחרי האימון והשהייה כאן, נתרגל כמה שאפשר עד המשחק".

      בלם הצהובים, ייגור פליפנקה סיפר: "אני מרגיש בנוח לשחק כאן אחרי ששיחקתי בספרטק מוסקבה, הם בעמדה טובה במאבק האליפות ואני מקווה שהם יזכו בתואר".

      שוטה ארבלדזה עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב כאשר הוא צפוי להתחשב במפגש הליגה ביום ראשון מול בני יהודה. יגור פיליפנקה מועמד לפתוח ולהעניק מנוחה לאחד הבלמים. גם עומרי בן הרוש, שאיבד את מקומו לאבי ריקן, עשוי להיכלל ב-11. נוסא איגייבור, שהודח מההרכב מול עירוני קרית שמונה, צפוי לפתוח לצד גל אלברמן והאריס מדוניאנין. עדן בן בסט, שנכנס כמחליף ביום ראשון, עשוי לקבל את המקום בחלק הקדמי.

      שחקני מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון, האריס מדוניאנין, יגור פיליפנקה. יוסי ציפקיס
      ישוב להגנה? פיליפנקה וקיארטנסון/יוסי ציפקיס

      במסיבת העיתונאים של זניט סיפר המאמן מירצ'ה לוצ'סקו: "מכבי תל אביב שיחקה בהרכב דומה בכול המשחקים האחרונים, בסך הכול היו לה שינוי אחד או שניים. הם קבוצה טובה, מלאה בשחקני נבחרת והיא תגיע למשחק עם מוטיבציה מיוחדת כי יש להם סיכוי להעפיל".

      אלכסנדר קוקורין, שהיה בספק לקראת המפגש, הוסיף: "אני צריך עוד זמן כדי להגיע לשיא היכולת, למזלי הפציעה לא הייתה כזו חמורה. אני נמצא במועדון הטוב ביותר ברוסיה, ואעשה הכול עבור זניט. אני מחכה לרגע שלי, בו אוכל להטביע חותם".

      מהסגל של לוצ'סקו ייעדרו שוער נבחרת רוסיה, יורי לודיגין, שיקבל מנוחה כמו גם אולג שאטוב, שייעדר מהסגל. מיכאיל קרז'אקוב צפוי להחליף את לודיגין בין הקורות.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully