וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן: "המשחק הקודם מול זניט היה מוזר אבל זה לא אמור להשפיע"

22.11.2016 / 21:06

מגן מכבי תל אביב מתכונן למשחק מול הרוסים בליגה האירופית (ה', 18:00): "זה לא סוד שהיינו זקוקים לניצחון על קרית שמונה כדי להוריד לחץ". דור פרץ נותר מחוץ לסגל ומאוכזב ממעמדו

(עריכה: טל רזניק)

מעודדת מהניצחון שלה על קרית שמונה ביום ראשון ומשבירת בצורת השערים, תמריא אחר הצהריים מכבי תל אביב לרוסיה לקראת המשחק מול זניט סנט פטרסבורג מחרתיים במחזור החמישי של הליגה האירופית. הבוקר קיימו שחקני הקבוצה אימון בקרית שלום ואחריו התארגנו ליציאה ונסעו לנתב"ג. לא כל שחקני הקבוצה יצאו לרוסיה. ברק יצחקי שעדיין לא התאושש לגמרי מהפציעה בכתפו, נשאר בארץ להמשך החלמתו. שוטה ארבלדזה השאיר גם את דור פרץ, יובל שפונגין והשוער דניאל ליפשיץ הפצוע בארץ.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
יישאר בצהוב? פרץ/מגד גוזני

פרץ מאוד מאוכזב ממעמדו ומהעובדה שהמאמן לא סופר אותו, כך סיפרו היום שחקנים בקבוצה. הקשר הצעיר שהיה בקו עלייה ואפילו כבר קיבל זימון לנבחרת הבוגרת של אלישע לוי, לא מצליח לגרום לארבלדזה לתת בו אמון. במכבי מספרים כי פרץ נוהג כמקצוען למרות שהוא לא מקבל דקות ולפחות בשלב הזה, אין לו שום כוונה להרים ידיים ולבקש לעזוב. במכבי תל אביב מאמינים שהם יכולים להוציא משהו מהמשחק מול זניט וזוכרים את כל האירועים שהיו בארץ במשחק הקודם. "יש לנו רק מה להרוויח במשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה. "אולי נצליח לנקום את מה שהיה כאן במשחק הקודם".

אבי ריקן העניק ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המפגש מול הרוסים. "זה לא סוד שהיינו זקוקים לניצחון על קרית שמונה כדי להוריד מעט מהלחץ מאיתנו", הודה, "שמחנו בעיקר בשביל קיארטנסון. איך שהמשחק נגמר התחלנו להתמקד במשחק החשוב מול זניט, אנחנו רוצים לשחק טוב ולנצח".

על המשחק הראשון מול הרוסים: "זה היה אחד המשחקים המוזרים בכל מובן, אבל זה לא אמור להשפיע עלינו. ניקח את המשחק בשיא הרצינות ואנחנו יודעים שהם קבוצה חזקה ולא יהיה קל. נצטרך לשמור חזק ולהיזהר ממשחק האגפים שלהם, נקווה לחזור לארץ עם חיוך. כולם ידעו שזניט כנראה תסיים ראשונה בבית ושצריך להילחם על המקום השני, אנחנו מאוד רוצים להעפיל לשלב הבא".

(עדכון ראשון: 16:09)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully