וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה תוהים: מי גרף 90 אלף יורו מעסקת פרדראג ראיקוביץ'?

אתר מקומי ערך כתבת תחקיר אודות רווחים של אנשי עסקים שמהווים גוף שלישי בעסקאות בעולם הכדורגל. אחת הדוגמאות היא של מכירת השוער מהכוכב האדום בלגרד למכבי תל אביב. המשחק מול בני יהודה ייערך בראשל"צ בשל שזרוע

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
בסרביה אוהבים לעקוב אחרי נתיב הכסף בעסקת ראיקוביץ'/ברני ארדוב

תחקיר שפורסם אמש (שני) באתר הסרבי B92 מעלה תהיות לגבי פרטים מעסקת המכירה של פרדראג ראיקוביץ' מהכוכב האדום בלגרד למכבי תל אביב בקיץ שעבר. זו לא הפעם הראשונה בה עולים סימני שאלה בנוגע לעסקה - התקשורת הסרבית אוהבת לחפור בה ולנסות לעקוב את נתיב הכסף.

ב-B92 פרסמו תחקיר אודות האחוזים שמקבלים אנשי עסקים ממכירות שחקנים למרות שכביכול אין להם כל קשר לעסקאות. אחת הדוגמאות שהובאו היא של ראיקוביץ'. בדו"ח רשמי שהכוכב האדום פרסמה, צוין שהמועדון העביר 90 אלף יורו לגוף חיצוני תחת סעיף של "דמי תיווך" בעסקת ראיקוביץ'. על פי בדיקת B92, אותו גורם מתווך הוא לא הסוכן זוראן סטויאדינוביץ', שבעצמו קיבל עמלה מהעסקה בשל היותו הנציג הרשמי של השוער.

זו כאמור לא הפעם הראשונה בה בסרביה עוסקים בעסקת ראיקוביץ' ומנסים להבין לאן התפזרו 3 מיליון יורו שעברו ממכבי תל אביב לכוכב האדום. האתר novosti למשל, טען לפני קצת יותר משנה שהסוכן פיני זהבי דרש 10 אחוזים מהעסקה בגין תיווך בין המועדונים ושהצדדים ניהלו מו"מ כספי.

* משחק הליגה של הצהובים מול בני יהודה ייערך ביום ראשון הקרוב באצטדיון הברפלד בראשון לציון. הזהובים נאלצו לנדוד לאצטדיון חלופי בשל העובדה שאצטדיון המושבה עובר שזרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully