וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ראד התעמת עם ליובין, רמי הדר: "בגלל זה הוא נח על הספסל"

17.11.2016 / 19:55

מכבי תל אביב חגגה ניצחון שני השבוע ביורוליג, הפעם בקאזאן, אך הפורוורד ספג סדרת חינוך. המאמן: "כולם עשו עבודה טובה על לנגפורד". סמית': "עצרנו את קית', וזה היה קריטי"

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
הצטיין. סמית'/GettyImages

פחות מיומיים אחרי הניצחון על פנרבחצ'ה, מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) שבוע נהדר עם ניצחון 73:74 על קאזאן במסגרת המחזור השמיני של היורוליג, וכעת המאזן שלה עומד על 4:4. ללא אנדרו גאודלוק הפצוע, דווין סמית' נטל את האחריות ועם משחק נהדר של 16 נקודות, שישה כדורים חוזרים ושתי חטיפות היה גדול על הרוסים, שקיבלו מקית' לנגפורד תוצרת של 22 נקודות, אולם שאר שחקני קאזאן התקשו ליטול את ההולכה ברגעי האמת דווקא אחרי רבע שלישי צמוד. ביום ראשון ינסו הצהובים להמשיך את המומנטום החיובי מול הפועל ירושלים.

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 73:74 את קאזאן
מדוע לא שודר משחקה של מכבי תל אביב בערוץ הפתוח ב-YES?
ואולי, אתה פה חסר לי: הפספוסים הגדולים של מכבי תל אביב
מכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק לא בסגל מול קאזאן
לו"ז לו"ז סיטואיישן: האם קבוצות היורוליג יקרסו תחת העומס?

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. ברני ארדוב
שבוע חלומי. רמי הדר/ברני ארדוב

בסיום המפגש סיפר רמי הדר נותר ריאלי: "לא היינו במטיבנו אבל הצגנו הגנה טובה. הצלחנו לעצור את קית' לנגפורד וזה היה המפתח לניצחון מבחינתנו. לא היה קשה מהצפוי, זה היה משחק שהיה קשה לראות אותו מבחינה התקפית".

מאמן הצהובים הוסיף: "קשה לי להסביר מבלי לצפות בווידאו. היינו צריכים לבחור בפיק אנד רול בצד מאשר באמצע. הסתמכנו יותר על הגנה וכל מי ששמר על לנגפורד עשה עבודה טובה. מנענו ממנו את הכדור וזה הביא לנו את הניצחון. אנחנו מתקדמים בהגנה, אם נרוץ ונשיג נקודות אז הכול יהיה קל יותר".

על ויקטור ראד, שהתעמת עם ליאור ליובין, נטש את אחד התרגילים בזעם וירד אל הספסל, הסביר הדר: "בגלל זה הוא נח על הספסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (שמאל). GettyImages
נח על הספסל. ראד/GettyImages

דווין סמית' הנהדר אמר: "אני חושב שעשינו עבודה טובה, כדי לעצור את הדברים שקאזאן עושה טובה. עצרנו את לנגפורד, וזה היה קריטי. הכול היה עניין של מאמץ ובשני המשחקים האחרונים נתנו יותר, אנחנו פוגשים קבוצות טובות ואני שמח שהפעם הצגנו יכולת טובה".

על החיסרון של גואדלוק: "זה בהחלט קשה לשחק בלעדיו, אבל בכדורסל כמו בכול דבר בחיים צריך למלא את החלל. תמיד יש אחרים שיכנסו במקומו ויעשו את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully