וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק לא בסגל מול קאזאן

17.11.2016 / 17:07

הגארד שסובב את הקרסול בהפסד להרצליה התלונן על כאבים וביקש מהצוות המקצועי לא להתלבש פעם נוספת. לנדסברג יעמוד לרשותו של הדר. ראד: "עם הגנה טובה אפשר לנצח כל יריבה" (18:00, ערוץ 5)

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 18:00, ספורט 5) במסגרת המחזור השמיני של היורוליג את אוניקס קאזאן הרוסית למשחק חוץ לא פשוט. מי שלא ייטול חלק בהתמודדות הוא אנדרו גאודלוק, שסובב את הקרסול בהפסד לבני הרצליה ולא שותף מול פנר בשלישי, וגם הערב ביקש שלא להיכלל בסגל אף ששותף באימון המסכם אמש. לעומתו, סילבן לנדסברג יעמוד לרשותו של רמי הדר.

הצהובים זכו למעט אוויר לנשימה ביום שלישי, לאחר שגברו על סגנית אלופת היבשת, פנרבחצ'ה, 77:87 במשחק טוב שלהם, כאשר בקבוצה הדגישו כי "השחקנים צריכים להמשיך להילחם על המגרש וזה המפתח, זה אולי יותר חשוב מטקטיקה".

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
עדיין בחוץ. גאודלוק/יוסי ציפקיס

לקראת המשחק אמר ויקטור ראד לוואלה! ספורט: "במשחק האחרון נלחמנו ועכשיו יש לנו שני משחקים קשים, ברוסיה מול ירושלים. אנחנו מגיעים אחרי ניצחון, אז צריך להמשיך במומנטום. ראיתם קבוצה אחרת בניצחון על פנרבחצ'ה וחייבים לשמור על האנרגיה הזו".

על העומס הוא הוסיף: "אני רגיל לטיסות, כי שיחקתי ברוסיה. יש מולנו יריבה טובה עם רכז מעולה, אבל נבוא לעשות הגנה ואני מקווה שנשיג ניצחון שני ברציפות. עם הגנה טובה אנחנו יכולים לנצח כל יריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully