וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 73:74 את קאזאן

הצהובים איבדו יתרון בן 13 נקודות אך התעוררו ברגעי ההכרעה וחגגו ניצחון שני ברציפות באירופה. סמית' הצטיין עם 16 נקודות, אייברסון הוסיף 12, ארבע נקודות חשובות לווימס במאני טיים. לנגפורד הוליך את הרוסים עם 22

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
הצטיין. סמית'/GettyImages

מכבי תל אביב חגגה הערב (חמישי) ניצחון יורוליג שני ברציפות, כשגברה על קאזאן 73:74 ברוסיה. הניצחון על קית' לנגפורד וחבריו מצטרף לזה על פנרבחצ'ה באמצע השבוע ועושה רושם שהמומנטום בהחלט נמצא בצד הצהוב, מספר ימים לפני מפגש הליגה המסקרן עם הפועל ירושלים. רמי הדר ושחקניו עומדים כעת על מאזן 4:4 ביורוליג, ובשבוע הבא יתארחו אצל אולימפיאקוס בפיראוס.

הפתיחה היתה שייכת לצהובים, שחסרו פעם נוספת את אנדרו גאודלוק הפצוע אך נהנו מאחוזי קליעה גבוהים מחוץ לקשת ונשענו על דקות טובות מאוד של ויקטור ראד ובעיקר דווין סמית' כדי לברוח ל-12:25. אלא ששם מכבי תל אביב נעצרה, לא קלעה ולו נקודה במשך ארבע דקות וחצי, ואפשרה ליריבתה למחוק את ההפרש כולו בשלהי הרבע השני. חמש דקות לסיום עלתה קאזאן ליתרון ראשון במשחק, אך סוני ווימס התעורר בדיוק ברגע הנכון ודאג שהניצחון יילך עם האורחת, כשהתוצאה הסופית מעט משקרת.

היכולת של מכבי תל אביב לא היתה מזהירה, בלשון המעטה, אך השורה התחתונה היא שקובעת, ובשורה התחתונה ההגנה והאופי הן שהצעידו את הצהובים לניצחון החשוב - ניצחון החוץ השני שלהם העונה ביורוליג. לנגפורד אמנם קלע 22 לקאזאן אך נשמר בסך הכל די טוב, וחוץ ממנו לרוסים כלל לא היה מה להציע הערב.

עוד בנושא:

הדר: "עצירת לנגפורד הייתה המפתח", סמית': "נתנו יותר מאמץ השבוע"

קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב (ימין). GettyImages
נתן את הטון בצבע. אייברסון/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם חמישייה כל-אמריקאית הכללה את די ג'יי סילי, סוני ווימס, דווין סמית', ויקטור ראד וקולטון אייברסון, כשמנגד קינו קולום, קית' לנגפורד, קוסטס קיימאקוגלו, ואדים פנין וארט פרחוסקי. ראד וסילי העניקו לאורחת 0:5 אחרי שתי דקות, ווימס קבע 3:9, סמית' צלף מהפינה, הפך את זה ל-5:14 וקאזאן לקחה פסק זמן. ווימס ספג עבירה שנייה אך סמית' קבע 10:20, פניני הצטרף לחגיגה בדרך ל-12:25. לנגפורד עוד הצליח לסחוט עבירה לשלוש ובסיום הרבע הראשון הוליכה מכבי תל אביב 17:25.

רבע 2:

הצהובים לא הצליחו למצוא את הטבעת בפתיחת הרבע השני, ווימס ביצע עבירה שלישית וירד לספסל, קאזאן ניצלה זאת כדי לרוץ ל-0:11 ולצמק ל-25:23. סמית' קטע בצורת של 4:30 דקות ללא סל, סילבן לנדסברג שלא שיחק מאז המחזור השני הוסיף ארבע נקודות רצופות, אך לנגפורד קלע סל שדה ראשון במשחק והוריד ל-31:30. קאזאן עוד הצליחה להשוות ל-35:35, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הוליכו הצהובים 38:41. סמית' הוליך את כל הקלעים עם 14, לנגפורד קלע 8 מנגד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול קאזאן. GettyImages
קאמבק לא רע. לנדסברג/GettyImages

רבע 3:

אייברסון העניק למכבי תל אביב 38:45, לנגפורד וקולום ענו עם שלשות שהורידו ל-47:44, אייברסון המשיך לתת את הטון בצבע בזמן שחבריו החטיאו מחוץ לקשת וחמש דקות לסיום הרבע הוליכה מכבי 46:51. פאבל אנטינוב צימק ל-51:49, ווימס ספג עבירה רביעית, קיימאקוגלו הוריד ל-55:54 אך צירבס קלע ארבע נקודות רצופות, סילי הוסיף חדירה יפה על הבאזר ועם העליה לרבע המכריע הוליכה מכבי תל אביב 54:61.

רבע 4:

הצהובים שוב נקלעו לבצורת התקפית ולנגפורד ניצל זאת כדי להשוות ל-63:63, 5:30 דקות לסיום. ואז, אחרי 35 דקות של פיגור, עלתה סוף סוף קאזאן ליתרון ראשון - 63:67, בעוד ראד ירד לספסל אחרי דקות רעות מאוד, ואף החליף כמה מילים עם רמי הדר. סילי ענה עם שלשה חשובה, אוחיון הוסיף אחת משלו והעניק לצהובים 67:69, לנגפורד החטיא שלשה גורלית דקה לבאזר ומנגד סיפק ווימס חדירה גדולה שקבעה 69:73. סמית' חסם את לנגפורד, סילי קלע פעם אחת מהקו והפך את זה ל-70:74, תשע שניות לסיום, וללנגפורד לא נותר אלא לקלוע מחוץ לקשת ממש עם הבאזר, אך זה לא הספיק. 73:74 למכבי תל אביב בסיום.

די ג'יי סילי שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול פאבל אנטיפוב שחקן קאזאן. GettyImages
בלט בעיקר בהגנה. סילי/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו לקאזאן: קית' לנגפורד 22 נקודות (8/18 מהשדה), פאבל אנטיפוב 12, מרקו באניץ' 10, קוסטאס קאיימקוגלו 8 ו-5 ריבאונדים, ארטיום פרחוסקי 5, קווינו קולום 5, יבגני וורונוב 5, ודים פאנין 3, לטביוס וויליאמס 3.

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 16 נקודות (6/15 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, קולטון אייברסון 12 ו-6 ריבאונדים, די ג'יי סילי 11 ו-6 אסיסטים, מאיק צירבס 8, ויקטור ראד 8, סוני ווימס 6 ו-7 אסיסטים, יוגב אוחיון 5, סילבן לנדסברג 4, גל מקל 2, גיא פניני 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully