וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ הספורט של RGE נקט בצעד של בריונות והפסיק את שידור מכבי תל אביב"

מדוע לא שודר משחקה של מכבי ת"א בערוץ הפתוח ב-YES? אביב גלעדי, מבעלי החברה המחזיקה בערוץ הספורט, בחר בצעד החריג, ורק מי שיש לו ערוץ HD ב-YES יכול היה לצפות במשחק. YES: "ערוץ הספורט ניהל מו"מ על חשבון לקוחותיו". ערוץ הספורט: "העברנו את השידור באתר שלנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכבי תל אביב ברוסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקה של מכבי תל אביב לא שודר הערב (חמישי) באפיק 55 של YES, והועבר בשידור חי רק בערוץ HD של החברה. הסיבה: סכסוך בין חברת RGE המחזיקה גם בערוץ הספורט בנוגע לערוץ הילדים. אביב גלעדי, אחד הבעלים של RGE, החליט לנקוט הפעם בצעד חריג.

מחברת YES מסרו בתגובה: "ערוץ הספורט של RGE החליט לנקוט בביריונות, לפעול כנגד הוראות מועצת הכבלים והלווין, לנהל מו"מ עם החברה על חשבון לקוחותיו הנאמנים, ובאופן חד צדדי הפסיק את השידור בערוץ ספורט 5 (אפיק 55). YES מיד פעלה על מנת שלקוחותיה לא ייפגעו, ופתחה מידית למשך כל הסוף שבוע את ערוץ 59 ללא תוספת תשלום לממירים תומכי HD. ניתן לצפות במשחק של מכבי ת"א - קאזאן ביורוליג וביום שישי משחקים מהליגה הצרפתית בכדורגל. צפיה מהנה".

תגובת ערוץ הספורט: "לא ניתן למחלוקות מסחריות לפגוע בקהל צופינו. ערוץ הספורט העביר את שידור המשחק לאתר האינטרנט שלו בנוסף לשידורו בערוץ הספורט בהוט ובסלקום טי וי, על מנת שכל הצופים יוכלו לראותו".

מכבי תל אביב הגיבה גם היא לידיעה: "אנו לא צד בסיבות שגרמו לכך שהמשחק לא ישודר בערוץ 55 ב-YES. אנו במועדון הכדורסל מכבי תל אביב רוצים שהמשחק ישודר בצורה הרחבה ביותר עבור כלל ציבור האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully