וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: נהריה תעצור את המשבר דווקא במונאקו?

8.11.2016 / 12:30

הקבוצה של אריק אלפסי תקווה לעצור את רצף התבוסות מהשבוע שעבר כשתתארח בצרפת אצל מוליכת הטבלה המקומית (21:30, 5+ לייב) בה משחקים ניק קיינר-מדלי וסרגיי גלדיר

one

בווידאו: נהריה מובסת מול מכבי חיפה

כשהיא נמצאת בעיצומו של משבר, יצאה הבוקר (שלישי) עירוני נהריה לצרפת לקראת משחק החוץ נגד מונאקו בשלב הבתים של ליגת האלופות מחר (21:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של אריק אלפסי, שכדי להיכנס לליגת האלופות עברה שלב מוקדמות, עדיין לא ניצחה בשלושת משחקיה במפעל הקשה, כולל תבוסה גדולה לאריס סלוניקי בשבוע שעבר בבית. מונאקו מנגד רשמה השבוע את הפסדה הראשון בכל המסגרות, כשנוצחה בליגה על ידי נאנסי, כשקודם לכן עמדה על תשעה ניצחונות בתשעה משחקים, כולל 0:3 בליגת האלופות.

עוד בנושא:

רביעי בליגת האלופות: מרקיז היינס ו-ונציה מארחים את ראשון לציון
רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה רוצה להתקרב לשלב השני
בעלי הפועל חולון שלמה אייזיק: "כרגע המטרה היא גמר גביע המדינה"
מזרחי ופדרמן מודאגים מהיכולת של מכבי תל אביב, הדר: "נמשיך להשתפר"

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
ישבור את הרצף השלילי? אלפסי/ברני ארדוב

התבוסה שחטפה נהריה ביום ראשון בידי מכבי חיפה ברוממה גרמה להלם אצל ראשי הקבוצה. במועדון מקווים מאוד לשינוי בתקופה הקרובה אחרת ייתכנו שינויים, כשגם מעמדו של אריק אלפסי, אחד ממאמני העונה בעונה שעברה, מתחיל להיות פחות יציב. בנהריה צירפו השבוע את דרווין קיצ'ן, שלא קלע ב-13 דקות בהפסד ברוממה, ובקבוצה מקווים כי יוכל להכנס לעניינים כמה שיותר מהר למרות שנמצא רחוק מכושר משחק. מי שעוד מיעט לשחק נגד חיפה הוא ניק פאוסט, שקיבל רק שש דקות בתחילת המשחק מאלפסי. בנהריה יודעים כי הם אנדרדוג מובהק במשחק נגד מונאקו, שנחשבת אחת הקבוצות החזקות והעשירות במפעל, ובסביבת הקבוצה מודים שהמשחק ביום שבת נגד ראשון לציון הוא החשוב באמת בתקופה הקרובה כדי לצאת מהמשבר.

מונאקו, כאמור אחת הקבוצות החזקות בליגת האלופות, עלתה לליגה הראשונה רק בעונה שעברה, ואשתקד סיימה במקום הראשון בליגה הסדירה אך הודחה בחצי גמר הפלייאוף. את הקבוצה מדריך זבזדאן מיטרוביץ' המונטנגרי, שרשם קריירת אימון מצוינת בליגה האוקראינית, ואף שימש כעוזר מאמן נבחרת מונטנגרו. כיאה לקבוצה עשירה, הסגל של מונאקו כולל לא מעט כוכבים כשהגדולים שבהם הם הקלע האוקראיני סרגיי גלדיר עם 12 נקודות למשחק בליגת האלופות, רכז נבחרת בוסניה זאק רייט, אקס מכבי תל אביב ניק קיינר-מדלי, הגארד האמריקאי ג'מאל שולר שבינתיים לא פוגע במשחקי הקבוצה, הרכז האמריקאי די בוסט, הסנטר ברנדון דיוויס והמקומי אמארה סיי.

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
הפעם במדי מונאקו. ניר קיינר- מדלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully