וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: מרקיז היינס ו-ונציה מארחים את ראשון לציון

8.11.2016 / 12:13

הכתומים, שממשיכים בחיפושים אחר רכז זר, יצאו לאיטליה למשחק ויפגשו את אקס מכבי תל אביב (21:30, ספורט 5). נמרוד לוי החולה נשאר בישראל. ברנר: "אתגר משמעותי, מסוגלים לעמוד בו"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי ראשון לציון במחזור הליגה האחרון

מכבי ראשון לציון יצאה היום (שלישי) לאיטליה לקראת משחק החוץ במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות נגד ונציה מחר (21:30, שידור ישיר בספורט 5). הכתומים מגיעים למשחק במאזן של שני ניצחונות על קטאייה יוהנסו הפינית ואורדאה הרומנית והפסד בודד לקרשאיקה הטורקית בשבוע שעבר בחוץ. מנגד, ונציה ניצחה משחק בודד במפעל האירופאי, את קרשיאקה באיטליה 61:75, והפסידה את שני משחקי החוץ שלה 68:49 ללה מאן ו-65:64 לחימיק יוז'ני בשבוע שעבר.

מכבי ראשון לציון הצליחה לעצור את רצף שני ההפסדים שלה ביום שבת כשגברה בקושי על גלבוע/גליל בבית 73:75, כשהיא מקבלת משחק טוב מאלישי כדיר, אך לא יותר מכך. הכתומים מודאגים מהמשחק הלא שוטף שמציגים השחקנים בתקופה האחרונה, ועושים מאמצים גדולים על מנת לצרף רכז זר במקומו של ג'ו ג'קסון ששוחרר לפני כשבועיים. מי שנחשב מועמד הוא גרגורי ורגאס, שנכון לעכשיו לא מקבל שחרור מנאנסי הצרפתית. אנתוני היליארד צפוי להיות זה שישלם את המחיר לאחר הגעתו של הרכז, ולעזוב, כשבסביבת המועדון מספרים על ירידה בתפוקה ובמצב רוחו מאז הגעתו של דאוסון, וההבנה כי הוא צפוי לעזוב.

במועדון מודעים לכך שונציה היא פייבוריטית די ברורה בהתמודדות הזאת, אך לאור היכולת הלא מרשימה שלה לאחרונה, מקווים כי אם יוכלו לחבר ניצחון חוץ מפתיע, יוכלו לשפר את היכולת גם בליגה. נמרוד לוי החולה לא יצא עם ראשון לציון לאיטליה. "אנחנו יוצאים למשחק חוץ, אחד מהקשים שיש לנו בבית באירופה. ונציה היא קבוצה טובה מהמובילות בליגה האיטלקית עם אחוזי קליעה טובים מהשלוש. זה אתגר משמעותי עבורנו שאני מאמין שאנחנו מסוגלים לעמוד בו".

ונציה, שמוכרת יותר לתיירים הישראלים מאשר לחובבי הספורט, זכתה בשתי אליפויות איטליה בשנות ה-40, ובעונה שעברה הפתיעה כשהגיעה עד לחצי גמר הפלייאוף שם נעצרה על ידי מילאנו. המאמן וולטר דה רפאל מדריך את הקבוצה החל משנת 2011, והעונה עומד על מאזן של 3:3 בליגה המקומית, כולל שלושה הפסדים בארבעת מחזורי הליגה האחרונים, וכאמור מאזן שלילי של 2:1 בליגת האלופות. השם המוכר ביותר לקהל הישראלי הוא אקס מכבי תל אביב מרקיז היינס שרושם 8 נקודות למשחק בליגת האלופות, כשגם מייקל בראמוס היווני ותומאס רס הוותיק ביקרו בארץ מספר פעמים. את הקבוצה מוביל הגארד טיירוס מגי עם 12.3 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, אתר רשמי
יגרום להיליארד לעזוב? דאוסון/אתר רשמי, אודליה מטרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully