וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה רוצה להתקרב לשלב השני

8.11.2016 / 12:04

הקבוצה של מיקי גורקה תוכל לעשות צעד משמעותי לשלב הבתים הבא אם תנצח בביתה את אקדמיק סופיה (19:30, ספורט 5), שעדיין לא הפסידה ביורופקאפ ובליגה הבולגרית. משעור ימשיך ללהוט?

one

בווידאו: תקציר ההפסד של בני הרצליה להפועל תל אביב במחזור הליגה האחרון

בני הרצליה תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (רביעי) כשתארח את אקדמיק סופיה במחזור הרביעי בשלב הבתים של היורופקאפ (19:30, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו לפני כשלושה שבועות בסופיה, כשהבולגרים מנצחים 73:78 אחרי הארכה. ניצחון של הרצליה ביותר מ-5 נקודות יתרון יעלה את הקבוצה של מיקי גורקה למקום הראשון בבית, שני מחזורים לסיום שלב הבתים, בעוד הפסד יסכן את הכרטיס שלה לשלב הבתים השני, כשבשני המחזורים הבאים תצא הרצליה למשחקי חוץ.

חוסר היציבות שמאפיין את הרצליה מתחילת העונה המשיך גם השבוע עם הפסד חוץ להפועל תל אביב בו פיגרו השחקנים של מיקי גורקה בהפרש דו ספרתי ברבע האחרון. בהרצליה היו לא מרוצים מהיכולת של לא מעט שחקנים במהלך המשחק, אך למרות זאת ממשיכים לשמור על אופטימיות כי ניתן לרשום עונה טובה. בקבוצה יודעים שהמשחק הנוכחי נגד אקדמיק הוא הכרחי כדי לעלות לשלב הבא, כשניצחון ייתן להם ככל הנראה את הכרטיס לשלב הבתים השני. מי שנמצא בתקופה פנטסטית הוא כארם משעור שבארבעת משחקיו האחרונים רשם 20 נקודות ו-11.5 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא גונב את הפוקוס מג'ף אדריאן, שבאותם המשחקים רשם 15.2 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק.

מול הרצליה תתייצב האלופה הנצחית של הכדורסל הבולגרי, ומוליכת הטבלה המקומית אקדמיק סופיה, שמחזיקה במאזן מושלם גם במסגרת האירופאית הנוכחית וגם במסגרת הליגה הבולגרית. אקדמיק אמנם לא הרשימה במוקדמות ליגת האלופות, משם הודחו בשלב המוקדמות השני, אך נראית טוב בתקופה האחרונה כשמעל כולם נמצא הרכז דני גיבסון עם 16 נקודות ו-4.7 אסיסטים למשחק ושחקן הפנים מקסים קורניינקו עם 16 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

שחקן בני הרצליה כארם משעור מול שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
גנב את הפוקוס מג'ף אדריאן. משעור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully