וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מזרחי ופדרמן מודאגים מהיכולת, הדר: "נמשיך להשתפר"

8.11.2016 / 8:30

הצהובים אמנם שמרו על מאזן מושלם בליגה, אולם התצוגה הנרפית מול מכבי אשדוד/באר טוביה עוררה דאגה לקראת פנאתינייקוס בחמישי. הדר החמיא: "זכות לאמן את ווימס", פניני: "נלמד מזה"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את מכבי אשדוד/באר טוביה

מכבי תל אביב שמרה אמש (שני) על המאזן המושלם בליגה עם 66:72 על מכבי אשדוד/ באר טוביה, אולם התצוגה הרעה של הצהובים עוררה דאגה גם בעיקר בשל הניצחון הדחוק מול הקבוצה הדרומית, שהוליכה לאורך מרבית המשחק. היכולת הנרפית של מכבי תל אביב הצליחה לעורר חששות אצל דייויד פדרמן ושמעון מזרחי, במיוחד כאשר ביום חמישי הצהובים יתארחו אצל פנאתינייקוס. שני חברי ההנהלה הוותיקים נראו מחליפים לא מעט מבטים מודאגים במהלך המשחק, שבו מכבי תל אביב פיגרה לאורכו, וכשהקבוצה במאזן 3:2 ביורוליג, בהנהלה יודעים שהפסד נוסף עלול לפגוע בסיכוייה להצלחות בהמשך.

עוד בנושא:

רמי הדר: "המספרים מראים שאנחנו דווקא כן אגרסיביים"
מכבי תל אביב גברה 66:72 על מכבי אשדוד/באר טוביה

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר עם דייויד פדרמן, שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
דאגה בצהוב. רמי הדר עם פדרמן ומזרחי/יוסי ציפקיס

יוגב אוחיון, שסבל מכאבים, זכה למנוחה מצד רמי הדר לקראת המפגש ביוון. בעקבות העובדה כי הצהובים פיגרו לאורך מרבית שלבי המשחק, השחקנים התבקשו בסיום לפתוח את המשחקים בצורה אגרסיבית יותר, לשפר את משחק ההגנה ולהציג יכולת שדמתה לרבע האחרון לאורך כל ארבעת הרבעים במשחקים הבאים.

רמי הדר הודה בסיום: "שיחקנו פחות טוב מול אשדוד, אם זה היה בהנעת הכדור וגם מבחינת אחוזי הקליעה. המשחק שלנו לא שטף, אבל נמשיך לעבוד ולהשתפר". לגבי כושרו המאכזב של סוני ווימס, שהציג יכולת חלשה לאורך דקות רבות, הוסיף מאמן הצהובים: "שחקנים כמו סוני ואנדרו גאודלוק מקלים את החיים על מאמן כשאתה נמצא במשחק צמוד לקראת הסיום. זו פריבליגיה לאמן את סוני ולהתקדם עם השחקנים שלי לקראת המשך העונה".

קפטן הצהובים גיא פניני, שסיפק שלשה מכריעה, החמיא ליריבה: "אני מכיר את המגרש הזה, תמיד קשה, ידעתי מראש שלא יהיה קל. אשדוד שיחקה באופן קשוח מהרגע הראשון ואנחנו יצאנו משטף המשחק שלנו. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהתחיל בצורה אגרסיבית יותר משחקים, הם פשוט היו יותר אגרסיביים מאיתנו".

"שרדנו קרב וזה תמיד עוזר", אמר אנדרו גאודלוק, "אנחנו מוכנים למשחק קשה בסביבה מאתגרת. פנאתינאייקוס קבוצה מעולה שתגיע עם הרבה אוהדים שירצו לסייע לה. יהיה משחק טוב". סוני ווימס הוסיף: "יהיה קשה. הם משחקים טוב השנה, בייחוד עם צוות ה אימון החדש שלהם. יהיה קשה אבל אם נגיע לשם ונשחק כמו שצריך, אפשר לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully