וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בברצלונה: החוזה החדש של מסי תקוע בגלל בית המשפט

באלופה הספרדית מקווים לשדרג את ההסכם של הפרעוש עד 2021, אך ממתינים להחלטת בית המשפט בעניינו של חורחה מסי בחודש הבא. דניס סוארס חשף כיצד מסי מתמודד עם הפסדים והמודל לחיקוי

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 1:2 את סביליה

בזמן שבריאל מדריד מתמוגגים מההסכם החדש של כריסטיאנו רונאלדו, בברצלונה עדיין מקיימים מגעים עם חורחה מסי בנוגע להארכת חוזהו של הפרעוש. בשבועות האחרונים האלופה שדרגה את ההסכמים של ניימאר, סרג'יו בוסקטס וחאבייר מסצ'ראנו כאשר המטרות הבאות היו שדרוג החוזה של מסי ולואיס סוארס. האורגוואי כבר הגיע רצון להישאר בקטלוניה, ועדיין בהנהלה היה חשש כי עיכוב בנוגע להסכם החדש של הפרעוש, יעורר סערה בסגל של לואיס אנריקה.

עוד בנושא:

פברגאס ואובי מיקל יעזבו, קונטה לאברמוביץ': "רוצה להעמיק את הסגל"
ג'ורדן הנדרסון על השלישייה הקדמית של ליברפול: "ברמה עולמית, תענוג"
ברתומאו ואביו של ניימאר יעמדו לדין, קאנטונה: "מסי גרסה דהויה של ג'סטין ביבר"
"ריאל וכריסטיאנו לנצח": הפרטים מאחורי החוזה החדש של רונאלדו

ליאונל מסי, ברצלונה. AP
מחכים לאבא. מסי/AP

היום (שלישי) דיווחו בתקשורת בברצלונה כי מה שמונע ההודעה על חידוש חוזהו של מסי היא העננה סביב אביו, שעדיין ממתין להחלטות בית המשפט בעניינו. חורחה, המנהל את עניינו של בנו, סומן על ידי בית המשפט כאשם המרכזי בפרשת העלמת המס.

במועדון השהו את המגעים עם משפחת מסי מתוך התחשבות במצבו של האב, אולם ההכרעה בנושא בחודש הבא עשויה להוביל לפריצת דרך. חוזהו של מסי יפוג ב-2018, והכוונה בברצלונה להאריך את ההסכם לפחות עד 2021. אחרי שסוגיית מסי תיפתר, במועדון סימנו את מארק אנדרה טר סטגן ואיבן ראקיטיץ' כבאים בתור, והם יאריכו את ההתקשרות עם האלופה.

בנושא אחר, דניס סוארס ממשיך לגרוף מחמאות אחרי ההופעה המרשימה מול סביליה. אנדרס אינייסטה הפצוע החמיא לקשר בסיום המפגש ברמון סאנצ'ס פיחואן בשיחה פרטית שדלפה לתקשורת בקטלוניה: "הופעה של מקצוען, כל מהלך שלך היה נהדר. הצלחת לרגש אותי".

סוארס נותר צנוע וסיפר: "רוצה להפוך לשחקן הרכב, אשמח להיות המחליף של אינייסטה. אני עדיין לא מאמין שאני משחק באותה קבוצה עם מסי. בכול פעם שהוא מפסיד במשחקון הוא פשוט לוקח את הכדור, עובר שישה שחקנים ומבקיע. לא ראיתי שחקן כזה".

קשר ברצלונה דניס סוארס. Alex Caparros, GettyImages
מצא מודל לחיקוי. דניס סוארס/GettyImages, Alex Caparros

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully