וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס ואובי מיקל יעזבו, קונטה לאברמוביץ': "רוצה להעמיק את הסגל"

באנגליה טוענים כי הפריחה של צ'לסי תחת האיטלקי לא מרשימה את המאמן, שדורש חיזוק משמעותי לסגל כבר בינואר. דה פריי וקולשינאץ סומנו, גם פסטורה, אנזונזי וקונדוגביה על הכוונת

AP

הכושר המצוין של צ'לסי בתקופה האחרונה לא מרשים את אנטוניו קונטה, שהעביר מסר ברור לבעלי הבלוז רומן אברמוביץ' כי הוא מעוניין בחיזוק בחודש ינואר, כך טוענים היום (שלישי) בתקשורת האנגלית. האיטלקי, שנהנה מיחס שערים מרשים של 0:16 בחמשת המחזורים האחרונים ופער נקודה מליברפול בפסגה, בטוח כי הסגל זקוק לרענון משמעותי ודרש תקציב כדי לבצע שינויים הכרחיים לקראת המשך המאבקים בליגה.

ראשית בחר קונטה להבהיר כי ססק פברגאס וג'ון אובי מיקל יהיו הראשונים לעזוב. הספרדי חווה דעיכה חדה ביכולת ומאז עונת האליפות מתקשה לשחזר את יכולתו הטובה, פברגאס אינו מרוצה מכמות הדקות תחת קונטה כאשר ווסטהאם ומילאן מעוניינות בשירותיו. גם הניגרי, שחוזהו יפוג בקיץ הקרוב, זוכה למעקב מצד מספר קבוצות בסין וטורקיה ובבלוז לא יעמדו בדרכו.

עוד בנושא:

מריו באלוטלי: "התבגרתי, הפכתי מילד לגבר וזה כל ההבדל"
ג'ורדן הנדרסון על השלישייה הקדמית של ליברפול: "ברמה עולמית, תענוג"

סטפן דה פריי שחקן לאציו. GettyImages
קונטה סימן. דה פריי/GettyImages

בגזרת הרכש, קונטה סימן שלוש עמדות מרכזיות שדורשות רענון משמעותי: בלם, מגן שמאלי וקשר. סטפן דה פריי של לאציו, שניהל מגעים עם צ'לסי בקיץ האחרון, נחשב למועמד המוביל להגיע. הבלוז חלמו על לאונרדו בונוצ'י, אולם הוא הבהיר לאחרונה כי הוא מעוניין להישאר ביובנטוס.

עמדת המגן השמאלי קיבלה חיזוק משמעותי עם הגעתו של מרקוס אלונסו מפיורנטינה, אך האיטלקי לא מסתפק בספרדי הנהדר ומעוניין גם בסיאד קולשינאץ, שממעט לשחק בשאלקה ונחשב לשחקן הגנה מגוון כאשר הוא יצטרף לקורט זומה, שנמצא בשלבי החלמה מהפציעה.

חאבייר פסטורה, שלא מרוצה מהמעמד שלו בפאריס סן ז'רמן, נחשב למועמד המועדף של קונטה לקראת ינואר הקרוב. הארגנטינאי פתח העונה רק שלוש פעמים בליגה, ורשם 11 דקות במדי האלופה הצרפתית בשלב הבתים של ליגת האלופות כאשר הוא עדיין לא כבש ובישל.

גם סטיבן אנזונזי מסביליה וז'ופרי קונדוגביה, שהתקשה להטביע חותם מאז שהגיע לאינטר. נזונזי פתח את העונה בצורה נהדרת אצל מחזיקת הליגה האירופית, ושמו נקשר בשבועות האחרונים עם ברצלונה כאשר בסביליה כבר פועלים על מנת להאריך את חוזהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חאבייר פאסטורה פריס סן ז'רמן מול סרחיו בוסקטס ברצלונה. GettyImages
שיקום בלונדון? פסטורה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully