וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן הנדרסון על השלישייה הקדמית של ליברפול: "ברמה עולמית, תענוג"

קוטיניו, מאנה ופירמינו מלהיבים את ליברפול, הקפטן מפרט את החשיבות שלהם ומודה: "תענוג לשחק לצדם, נהנה לצפות בהם". על מאנה: "הוא העלה פה את הרמה, הקרדיט מגיע גם למאמן"

שחקני ליברפול, סאדיו מאנה, פליפה קוטיניו. רויטרס
יש חגיגה. מאנה עם קוטיניו/רויטרס

ליברפול ממשיכה לחלום. כשהיא עם המאזן ההתקפי הכי פורה בליגה (30 שערי זכות) ובפסגת הפרמיירליג אחרי 11 מחזורים, באנפילד שוב חוזרים ליהנות מכדורגל שהוא לא רק מספק נקודות, אלא גם מהנה, יצירתי וסוחף. קפטן הקבוצה ג'ורדן הנדרסון יודע שהסוד הוא השלישייה ההתקפית - פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה, שבלטו בניצחון הגדול מול ווטפורד.

"הם שחקנים ברמה עולמית", אומר הנדרסון על השלישייה הקדמית של המייטי רדס, "הם מבינים את המשחק. הם לא רק נעים קדימה ועולים למעלה - זה גם מוסר העבודה שלהם, והתרומה שהם נותנים בכל הנוגע ללחץ ולזכייה בכדור מחדש, גבוה במגרש. הם עוזרים מאוד לקבוצה מבחינה הגנתית. השלושה האלה פנטסטיים בתחום הזה, וכשהם כבר מקבלים כדור למעלה הם בלתי ניתנים לעצירה".

עוד בנושא

ליברפול בפסגה האנגלית עם ניצחון 1:6 על ווטפורד
ליברפול ראשונה בכיבושים, פירמינו לוהט, קלופ: "לא רוצה לדבר על אליפות"
אדם ללאנה הפעלתן הוא שחקן מפתח עבור ליברפול של קלופ
"נהדרת", "מרגשת", "פנטסטית": ליברפול סוחפת את אנגליה

ג'ורדן הנדרסון קשר ליברפול. רויטרס
הקרדיט למאמן. הנדרסון/רויטרס

הנדרסון הוסיף שזה "תענוג" לספק להם כדורים כקשר ולצפות בהם. "אני רואה אותם כל יום, זה תענוג עבורי לשחק לצדם", טוען הקפטן של המייטי רדס, "העבודה שלנו היא לספק להם הגנה כשהם יוצאים קדימה ולעזור להם לבטא את עצמם. כקבוצה אני מרגיש שיש לנו כישרון גדול בשליש האחרון של המגרש, שהתבטא בצורה מבריקה בשבועות האחרונים. זה היה נהדר מול ווטפורד, אבל אני גם חושב ששיחקנו מצוין כקבוצה".

כמו כן הנדרסון ציין את החשיבות של מאנה, שהגיע לליברפול מסאות'המפטון וכבר רשם בליגה שישה שערים ושני בישולים. "הוא היה כישרון גדול בסאות'המפטון. רק מהשערים שלו ומהבישולים שלו אפשר לראות את היכולות שלו", טוען הקשר, "מאז שהוא הגיע לכאן הוא העלה את הקמה שלו למשהו אחר, וחייבים לתת את הקרדיט גם למאמן ולצוות על השיפור הזה, כמו גם לסאדיו, על העבודה שהוא משקיע. הוא עלה רמה מבחינת חוכמת משחק, אני בטוח שהוא יאמר אותו דבר, אבל הוא גם עובד קשה, וזה בא לידי ביטוי".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully