וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "התבגרתי, הפכתי מילד לגבר וזה כל ההבדל"

"ניס מצוינת, אפשר לזכות", "רק ב-50 אחוז יכולת", "הייתי בטוח שיהיה לי קל בצרפת, אבל קשה כאן כמו באנגליה ואיטליה", "האוהדים של ניס הם הטובים ביותר". באלוטלי, הגרסה הבוגרת

מריו באלוטלי, שחקן ניס. רויטרס
"אני לא מדבר הרבה". באלוטלי/רויטרס

השנים האחרונות לא היו קלות עבור מריו באלוטלי. החלוץ האיטלקי שכיכב בעבר במדי אינטר ומנצ'סטר סיטי, סיים תקופה רעה בליברפול, ובמהלך הקיץ הגיע בפעם הראשונה בקריירה לליגה הצרפתית, כשחתם בניס. באלוטלי פתח את העונה בצורה נהדרת והספיק לכבוש שישה שערי ליגה, שהובילו את קבוצתו לראש הטבלה לאחר 12 מחזורים. אמש (שני), החלוץ התראיין לכלי התקשורת באיטליה וסיפק מספר ציטוטים מעניינים.

באלוטלי אמר: "ניס היא קבוצה מצוינת, גם בלעדיי הם הצליחו וניצחו. כרגע אני גאה מאוד שאנחנו בראש הטבלה אך עבורי זה לא מספיק. אני רוצה יותר, להרגיש טוב יותר ולהבקיע עוד שערים. האם אנחנו יכולים לזכות באליפות? כן, זה אפשרי, אך זה מאוד קשה. כרגע עברנו רק 11 משחקים, אך הכל אפשרי".

החלות החמיא לחבריו לקבוצה: "אני חושב שהכל בקבוצה פנטסטי. אני מאוד מתרשם מאלסאן פלאה, הוא שחקן נהדר שיכול להיות בטופ העולמי אם הוא ימשיך לעבוד קשה. הוא חלוץ מצוין. גם שאר השחקנים בקבוצה מאוד מוכשרים".

כשנשאל האם הוא מייעץ לשאר השחקנים, אמר: "האמת היא שאני לא מדבר הרבה, אך אם אני רואה ששחקן מסוים יכול להיות טוב יותר, בכל אספקט של המשחק, אייעץ לו. אני מעדיף לעזור במעשים על המגרש, מאשר במילים. זה האופי שלי".

יונס בלהנדה (מימין) עם מריו באלוטלי שחקני ניס מאוכזבים. AP
גם מייעץ. באלוטלי/AP

לגבי השינוי שעבר בתקופה האחרונה: "התבגרתי, הפכתי מילד לגבר, וזה ההבדל. כעת אני מגלה מחדש את הכושר שלי, אם אצליח לעשות את זה באופן אופטימלי, זה יהיה טוב לקבוצה. כרגע אני עומד על 60-65 אחוזים מהיכולת שלי".

כשנשאל על הליגה הצרפתית: "זה קשה. כשהגעתי לכאן, חשבתי שיהיה קל יותר. לא שלא החזקתי מהליגה הזו, אך לא ציפיתי שהיא תהיה ברמה דומה לאיטלקית או לאנגלית. היא אמנם לא באותה רמה, אך הרמה מתקרבת לשם יותר ויותר".

באלוטלי סיים ונשמע נלהב מכך שהמון חולצות שלו נמכרות מאז שהגיע לצרפת: "זה מאוד מגניב ואני תמיד שמח מדברים כאלה. לגבי אוהדי ניס, אני חושב שיש להם יותר תשוקה מכל שאר האוהדים של המועדונים בהם שיחקתי עד כה. לאינטר, מילאן, סיטי וליברפול יש אוהדי עם הרבה תשוקה - אך כאן הם הטובים ביותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully