וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל וכריסטיאנו לנצח": הפרטים מאחורי החוזה החדש של רונאלדו

המשכורת המשודרגת, יעד הכיבושים החדש, החותמת על היותו סמל נצחי וההתלבטות היחידה של פלורנטינו פרס. כל הפרטים מאחורי החוזה החדש של רונאלדו, כולל, איך לא, עקיצות מקטאלוניה

one

דווקא בעיצומה של בצורת כיבושים, בדיוק כשכולם סביבו כבר מדברים על תקופה קשה, כריסטיאנו רונאלדו קיבל את מבוקשו: חוזה חדש שיהפוך אותו לכדורגלן היקר בעולם. כוכב ריאל מדריד התייצב היום (שני) למסיבת עיתונאים חגיגית בה הבלאנקוס הודיעו על הארכת חוזהו עד 2021. הפורטוגלי, שיהיה בן 36 כשתוקפו של החוזה החדש יפוג, נראה נרגש במיוחד במסיבת העיתונאים בה נכחה גם אימו. הסיבה לכך היא אולי ההטבות להן יזכה כעת. רונאלדו אמור להרוויח בחוזה החדש כ-650 אלף יורו בשבוע - המשכורת הגבוהה בתולדות ריאל והגדולה ביותר בכדורגל העולמי. לשם השוואה, ליאו מסי מרוויח כ-590 אלף יורו לשבוע וגארת' בייל, עד לא מזמן השחקן עם השכר הכי גבוה בסגל של ריאל, "מסתפק" ב-524 אלף יורו פר שבוע. בסך הכל, החוזה של רונאלדו יסתכם ב-329 מיליון יורו עד 2021. "אם פעם רונאלדו השווה את המשכורת שלו לשל אחרים, עכשיו כולם יכולים רק לקנא", נכתב ב'מארקה'.

עוד בנושא:
רונאלדו חתם בריאל מדריד עד 2021: "היורש של די סטפנו וחנטו"
שיא שלילי לרונאלדו, ריאל הודיעה: "כריסטיאנו חתם עד 2021"

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. AP
יחי המלך החדש. רונאלדו/AP

במהלך מסיבת העיתונאים רונאלדו הצהיר שימשיך לשחק עד גיל 41, אם מצבו הגופני יאפשר זאת והבטיח כי זה לא יהיה החוזה האחרון שלו בריאל, בה הוא מתכנן גם לסיים את הקריירה. על אף שהפורטוגלי אמר היום ש"אני לא במתח בנוגע לקצב כיבוש השערים שלי, כשאתה כובש כל כך הרבה אתה מתחיל להתרגל לזה", בתקשורת בבירת ספרד תוהים מה יהיה יעד הכיבושים הבא של רונאלדו. CR7 הרשית 371 פעמים ב-360 משחקים במדי ריאל והוא כמובן שיאן הכיבושים של המועדון בכל הזמנים, אבל זה בוודאי לא מספק אותו. ב'מארקה' טענו שרונאלדו כבר הציב לעצמו יעד ברור - להגיע ל-500 שערים. בהתחשב בקצב שלו - ממוצע השערים השנתי שלו עומד על 52 - המטרה הזו בהחלט נמצאת בהישג יד.

גם הגיל המופלג (במונחי כדורגל, כמובן) בו הוא אמור ללבוש את החולצה של ריאל הוא עניין חריג למדי: בעשור האחרון היה רק שחקן אחד ששיחק בריאל כשהוא מעל גיל 35 (ייז'י דודק). אם אכן ישלים את חוזהו עד תום, רונאלדו יהפוך למעשה לראשון מאז פרנץ פושקאש, שעוד כיכב בריאל עד שפרש בגיל 38, שמשחק בקבוצה כשמלאו לו למעלה מ-36 שנים. אמיליו בוטראגניו, ראול ואיקר קסיאס - מהסמלים הגדולים בתולדות ריאל - עזבו אותה לפני גיל 35.

"מה הסיכונים בלהחתים את כריסטיאנו על חוזה כזה? אין שום סיכון, למען האמת", נכתב בטור דעה ב'מארקה'. "אמנם הוא יהיה בן 36 כשיסיים את החוזה, אבל עם פיזיות כמו שלו אין סיבה לחשוב שלא יהיה בכושר מצוין גם אז. דעת הקהל לא צריכה להיות מושפעת מבצורת הכיבושים שלו לאחרונה - האיש כוכש בצרורות, בקצב שריאל מדריד לא הכירה בעבר, וכך זה יימשך גם בשנים הבאות. את הקשר הזה כבר אי אפשר לנתק. ההחתמה הזו היא הצהרה - ריאל וכריסטיאנו לנצח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
עקף גם אותו. עם קסיאס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

בתקשורת הספרדית דווח בימים האחרונים כי ההתלבטות היחידה של ריאל בנוגע לחוזה החדש נגעה למעורבות ההולכת וגוברת שלו ברשתות החברתיות, דבר ש"מושך יותר מדי תשומת לב ומביאה להרבה התעסקויות חיצוניות", כפי שנכתב ב'מארקה'. רונאלדו אמר היום בהתייחס לנושא כי "לחיות בעולם שלנו כיום, עם כל הדברים שקורים מסביב....אני לא רוצה לומר שיש לי רגעים רעים עם זה, אבל זה בהחלט חלק פחות נעים".

כמובן שבתקשורת הקטלאנית ניצלו את ההזדמנות כדי לנגח עוד קצת את רונאלדו. ב'ספורט', למשל, העלו כתבה תחת הכותרת "10 השוואות שמראות למה מסי גדול מרונאלדו", ובה סקרו את הפרמטרים בהם הפרעוש עולה על יריבו הגדול. בין היתר, "ההוכחה" היא מספר הזכיות בכדור הזהב - ארבע למסי לעומת שלוש לרונאלדו, וכן ממוצע השערים פר משחק העונה (מסי עם 1.14, רונאלדו עם 0.58). כמו כן, צוין כי "גם בפרמטרים אנושיים מסי עולה על רונאלדו בכמה רמות. החברות של מסי עם ניימאר ולואיס סוארס לא דומה ליחסים של רונאלדו עם גארת' בייל ובנזמה, למשל".

ב'אל מונדו', עוד מדיום קטלאני, עקצו את רונאלדו על ההופעה במסיבת העיתונאים אותה כינו "חגיגה של שיגעון גדלות".

"רונאלדו ניסה אבל לא הצליח - הוא התחיל את הנאום שלו בתודה יבשה לכולם, אבל מהר מאוד סינן משפטים של אגו-מניאק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully